Kategoria | Kampanie internetowe |
---|---|
Cena | - |
Klient | Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw |
Min. zamówienie | - |
Czas realizacji | - |
Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw
RemaDays Warsaw to jedna z największych imprez targowych branży reklamowej na świecie. Targi organizowane są od 2005 r. i stale się rozwijają, rokrocznie przyciągając coraz większą ilość wystawców i zwiedzających.
Na RemaDays Warsaw w trakcie trzech dni, na powierzchni ponad 35 000 m2 spotykają się przedstawiciele branży z całego świata. Ostatnia edycja przyciągnęła 811 wystawców i 20 800 zwiedzających, w tym 2800 z zagranicy, dzięki czemu impreza osiągnęła status kluczowej i największej pod kątem liczby zwiedzających imprezy targowej w Europie.
Strategia
Realizację internetowych kampanii reklamowych dla 14 edycji RemaDays Warsaw rozpoczęliśmy od doboru najskuteczniejszych kanałów e-marketingowych. Postawiliśmy na kampanie banerowe, remarketing oraz kampanie na YouTube. Wszystkie kampanie wymagały gruntownego planu pod względem: zasięgu geograficznego, kierowania reklam do odpowiednich grup docelowych oraz harmonogramu zmiany kreacji reklamowych. Po etapie szczegółowych przygotowań przystąpiliśmy do aktywacji zaplanowanych kampanii i rozpoczęliśmy to, co lubimy najbardziej – etap analiz i optymalizacji działań reklamowych..
Rezultaty
Miliony wyświetleń banerów w różnych krajach precyzyjnie dobranej grupie docelowej wraz z tysiącami obrzejrzeń spotu reklamowego RemaDays Warsaw zbudowały ogromny zasięg wizerunkowy tego wydarzenia w internecie. Jednocześnie w 14 edycja tych targów wzięła udział rekordowa liczba ponad 800 wystawców i 20 800 profesjonalnych zwiedzających z 52 krajów. Udana organizacja targów pokazała, że szeroko pojęta branża reklamy i poligrafii nieustannie się rozwija. Liczne grono profesjonalnych zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera potwierdzają ten fakt.