Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Kampanie webVIP częścią składową sukcesu targów

WEBVIP E-marketing Agency

WEBVIP E-marketing Agency


Kategorie:
Pozostałe realizacje wykonawcy
KategoriaKampanie internetowe
Cena -
KlientMiędzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw
Min. zamówienie -
Czas realizacji -


Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw

RemaDays Warsaw to jedna z największych imprez targowych branży reklamowej na świecie. Targi organizowane są od 2005 r. i stale się rozwijają, rokrocznie przyciągając coraz większą ilość wystawców i zwiedzających.

Na RemaDays Warsaw w trakcie trzech dni, na powierzchni ponad 35 000 m2 spotykają się przedstawiciele branży z całego świata. Ostatnia edycja przyciągnęła 811 wystawców i 20 800 zwiedzających, w tym 2800 z zagranicy, dzięki czemu impreza osiągnęła status kluczowej i największej pod kątem liczby zwiedzających imprezy targowej w Europie.


Strategia

Realizację internetowych kampanii reklamowych dla 14 edycji RemaDays Warsaw rozpoczęliśmy od doboru najskuteczniejszych kanałów e-marketingowych. Postawiliśmy na kampanie banerowe, remarketing oraz kampanie na YouTube. Wszystkie kampanie wymagały gruntownego planu pod względem: zasięgu geograficznego, kierowania reklam do odpowiednich grup docelowych oraz harmonogramu zmiany kreacji reklamowych. Po etapie szczegółowych przygotowań przystąpiliśmy do aktywacji zaplanowanych kampanii i rozpoczęliśmy to, co lubimy najbardziej – etap analiz i optymalizacji działań reklamowych..


Rezultaty

Miliony wyświetleń banerów w różnych krajach precyzyjnie dobranej grupie docelowej wraz z tysiącami obrzejrzeń spotu reklamowego RemaDays Warsaw zbudowały ogromny zasięg wizerunkowy tego wydarzenia w internecie. Jednocześnie w 14 edycja tych targów wzięła udział rekordowa liczba ponad 800 wystawców i 20 800 profesjonalnych zwiedzających z 52 krajów. Udana organizacja targów pokazała, że szeroko pojęta branża reklamy i poligrafii nieustannie się rozwija. Liczne grono profesjonalnych zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera potwierdzają ten fakt.