Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Abecadło autoprezentacji

Abecadło autoprezentacji
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-05-08
Data zakończenia 2012-05-08
www
Email biuro@wgd-pr.pl
Kontakt
Warszawska Grupa Doradców Public Relations tel: 668 01 83 53 e-mail: biuro@wgd-pr.pl
Opis
Mowa ciała w codziennych sytuacjach. Jak odczytać sygnały partnera podczas randki? Jak zachowywać się w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej? Jak poznać, czy dostaniesz podwyżkę? Przez lata uczymy się mówić w odpowiedni sposób do sytuacji, w której się znajdziemy. Potrafimy nawet całkiem dobrze kłamać. Czy aby na pewno?4 Kłamstwo, zdradę, oszustwo można tak samo odszyfrować jak podniecenie, radość i strach. Nawet wtedy, gdy zachowujemy „twarz pokerzysty”. Tylko 1 osoba na 100 potrafi czytać język ciała? Chcesz nią być? Zapraszamy na szkolenie. Dowiesz się m.in. jak wykorzystać mowę ciała podczas: randki egzaminu kłótni z ukochanym, partnerem, znajomymi rozmowy kwalifikacyjnej załatwiana sprawunków i rozmowy w urzędzie dyskusji z szefem o podwyżce negocjacji np. ceny w sklepie, sprzedaży usługi i podczas wielu innych, codziennych sytuacji Szkolenie przygotowano w formie wykładu i prezentacji multimedialnej, warsztatów i symulacji konkretnych sytuacji „z życia wziętych”. ADRESACI SZKOLENIA: Szkolenie adresowane jest do każdego, kto chce wykorzystywać komunikację niewerbalną w codziennym życiu. PROGRAM SZKOLENIA: Autoprezentacja, czyli jak pokazać kim jestem, kim chcę być. Jak mnie widzą inni? Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą. Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała. Elementy niewerbalne w autoprezentacji. Jak odczytać autoprezentację partnera, współpracownika, szefa, klienta? Aparycja – autoprezentacja a wygląd Mimika i gesty w autoprezentacji Jak zarządzać przestrzenią? Czy dotyk jest ważny w kreowanie wizerunku? Zarządzanie czasem w autoprezentacji Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.