Ogłoszenia targów i szkoleń
Akademia Asystentek i Sekretarek – warsztat doskonalenia umiejętności z elementami dress codu i makijażu biznesowego
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-09-26 |
Data zakończenia | 2012-09-26 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6303/akademia-asystentek-i-sekretarek--warsztat-doskonalenia-umiejetnosci-z-elementami-dress-codu-i-makijazu-biznesowego |
Kontakt
Akademia Biznesu MDDP
Opis
Akademia Asystentek i Sekretarek – warsztat doskonalenia umiejętności z elementami dress codu i makijażu biznesowegoProwadzącydr Joanna Mesjasz - trener biznesu, coach, ekspert w dziedzinie psychologii zarządzania. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Pełnomocnik Rektora ds. Zamiejscowego Ośrodka UE w Dzierżoniowie. Wieloletni praktyk zarządzania na kluczowych stanowiskach; m. in. Dyrektor Personalny GK Impel, Prezes Zarządu Spółki HRB, Wiceprezes Zarządu do spraw Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Przedsiębiorstwie Inżynierii i Hydrotechniki TAN S.A, Członek Zarządu w Przedsiębiorstwie Przemysłu Spirytusowego POLMOS we Wrocławiu, Dyrektor ds. HORECA w Browarach OKOCIM i Browarach Dolnośląskich PIAST, Prezes Zarządu Hurtowni Alkoholi i Napoi BIS w Lublinie. Posiada bogate doświadczenienie na rynku szkoleniowym i doradczym. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących zarządzania firmą, w tym zarządzania strategicznego i controllingu personalnego, głównie w obszarze HR, zarządzania zmianą organizacyjną oraz diagnozą kultury i klimatu organizacyjnego. Prowadzi również projekty szkoleniowe dla Asystentek i Sekretarek firm i instytucji. W swoich szkoleniach największy nacisk kładzie na wykształcenie w uczestnikach dobrych praktyk zarządzania, doskonalenie potencjału własnego oraz pobudzanie kreatywności i doskonalenie umiejętności podejmowania racjonalnych decyzji. Jest autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu psychologii zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.Barbara Smoczyńska - trener warsztatu umiejętności psychospołecznych, wykładowca akademicki, ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju osobistego. Pracowała jako nauczyciel w lubelskich szkołach średnich i jako pracownik naukowy w Zakładzie Etyki i Estetyki, Instytut Filozofii UMCS. Obecnie pracuje jako adiunkt w Zakładzie Psychologii Rozwoju i Neurolingwistyki w Instytucie Psychologii UMCS. Ukończyła filologię polską i filozofię na UMCS. Obroniła pracę doktorską z zakresu estetyki. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu terapii zachowań, asertywności, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, NLP. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Filozoficznego. 16 lat pracy jako trener – 1600 dni szkoleniowych. Prowadzi szkolenia z zakresu: umiejętności kierowniczych, interpersonalnych i osobistych, autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej, szkolenia dla asystentek, warsztaty psychoedukacyjne ze sztuki przekonywania, komunikacji w zespole, asertywności, Analizy Transakcyjnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, Racjonalnej Terapii Zachowań oraz umiejętności trenerskich.Aleksandra Chądzyńska - absolwentka Kosmetologii i Odnowy Biologicznej Olsztyńskiej Szkoły Wyższej oraz Zdrowia Publicznego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Od 2003 roku uczestniczka licznych konferencji naukowych i kursów szkoleniowych z zakresu makijażu upiększającego, kosmetologii i kosmetyki, oraz makijażu permanentnego, mezoterapii igłowej oraz wypełniaczy.Jako makijażystka i charakteryzatorka współpracuje z TVN, Elite Model Look i innymi. Jej unikatowe makijaże w czasie sesji zdjęciowych to wynik wieloletniego doświadczenia w pracy z takimi markami jak: L’oreal, Lancome, Helena Rubinstein, Kryolan. Bierze również udział w wielu pokazach mody, będąc m.in. główną makijażystką pokazu Georgsa Chakry w Polsce 2009. Wyjątkowa osobowość, którą cechuje nie tylko polot i fantazja ale również niezwykła precyzja.Cel szkoleniaSerdecznie zapraszamy do udziału w Akademii Asystentek i Sekretarek, odbywającej się w rekreacyjnym hotelu pod Warszawą. To elitarne szkolenie skierowane jest do osób zarządzających sekretariatem oraz asystentek wspomagających menedżerów w realizacji codziennych zadań. Rola sekretarek zmienia się z biegiem lat. Na nowe oblicze tego zawodu wpływają nowoczesne technologie pracy biurowej, wzrost ilości informacji, dokumentacji oraz wymagań jakościowych tej pracy. To pociąga za sobą zwiększenie wymagań kwalifikacyjnych. I takie właśnie są dzisiejsze asystentki. To niezależne, świadome swojej wiedzy i nieprzeciętnych umiejętności młode kobiety, nieustannie szukające nowych wyzwań zawodowych, możliwości rozwoju i dalszego kształcenia. Życząc nawiązania wielu ciekawych znajomości, mamy nadzieję, że warsztaty staną się przede wszystkim inspiracją dla wielu praktycznych pomysłów związanych z rozwojem zawodowym i osobistym.CEL SZKOLENIA :Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności interpersonalnych zapewniających sukces w pracy Sekretarki/Asystentki, poszerzanie wiedzy z zakresu kompetencji zawodowych, zastosowanie technik efektywnej komunikacji, tworzenie profesjonalnego wizerunku, usprawnienie organizacji pracy szefa, doskonalenie umiejętności stawiania granic w kontakcie z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi jak również radzenie sobie z napięciami w pracy. Uzupełnieniem warsztatów jest zapoznanie Uczestniczek z podstawowymi elementami dress codu połączonego z doborem praktycznego makijażu biznesowego. Każda z Pań jest szczegółowo "zdiagnozowana" pod kątem kształtu twarzy, stanu skóry, odpowiednich kolorów i kosmetyków upiększających dla siebie.METODYKA SZKOLENIA:Prezentacja, dyskusja, ćwiczenia indywidualne, zespołowe i grupowe, odgrywanie scenek, sesje plakatowe, kwestionariusze i testy, praca z kamerą, mini sesje coachingowe.ProgramDzień I i II: 10.00 – 17.00Moduł I: Tworzenie relacji interpersonalnychCel modułu: Identyfikacja warunków sprzyjających tworzeniu relacji • Dlaczego tworzymy relacje?• Świadomość siebie a zwierciadło społeczne.• Uległość i nieśmiałość – stereotyp płci.• Inteligencja emocjonalna i społeczna.• Jaki jest mój styl komunikowania?• Mechanizmy poznawczych zniekształceń.• Potęga komunikacji niewerbalnej. Moduł II: Techniki dobrego porozumiewania sięCel modułu: Poznanie i zastosowanie efektywnych technik komunikacyjnych • Warunki skutecznego porozumiewania się. • Dostrojenie w stylu komunikacyjnym do rozmówcy podstawą skutecznego porozumiewania się. • Komunikat "Ja" – konstruowanie informacji zwrotnych. • Techniki aktywnego słuchania: parafraza, odzwierciedlenie, doprecyzowanie, dowartościowanie. • Rodzaje pytań i techniki zadawania pytań. • Cztery płaszczyzny analizy wypowiedzi czyli słuchanie "czworgiem uszu". Moduł III: Profesjonalny kontakt z klientemCel modułu: Poznanie zasad profesjonalnej obsługi klienta • Pierwsze wrażenie i nastawienie - wzbudzanie zaufania i pozyskiwanie przychylności. • Emocjonomika w praktyce.• Strategie obsługi klienta.• Sposoby postępowania z różnymi klientami – zorientowanie na klienta. • Sytuacje trudne w obsłudze klienta. Moduł IV: Asertywny styl komunikacji czyli zachowania ukierunkowane na rozwiązanie problemuCel modułu: Usprawnianie umiejętności stawiania granic bez przekraczania granic drugiej osoby • Pojęcie, istota, filary i prawa asertywności. • Kiedy asertywność a kiedy dyplomacja? • Partnerstwo w relacjach – ja jestem Ok. i Ty jesteś Ok. • Zasady asertywnej odmowy. • Reagowanie na oceny i różne rodzaje krytyk. • Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych. Moduł V: Pigułka savoir vivre’u w pracy asystentki/sekretarkiCel modułu: Poznanie zasad savoir-vivre’u • Obycie umila życie, czyli po co savoir-vivre? • Dyskrecja i dyplomacja jako główne cnoty sekretarskie. • Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji. • Przyjmowanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych; formy grzecznościowe w pracy, reguły pierwszeństwa, powitania, przedstawianie się, ukłony. • Goście w firmie: organizacja przyjęć, zachowanie przy stole, rozsadzanie gości na przyjęciu, w aucie, przyjęcia na stojąco i siedząco. • Organizowanie zebrań narad i konferencji. Moduł VI: Grzeczne i niegrzeczne dziewczynki w organizacji Cel modułu: Poznanie szans i ograniczeń wynikających z kobiecego stylu funkcjonowania • Kobiecy styl i myślenia.• Kobiecy język – jak mówimy i jak jesteśmy słyszane?• Co w zachowaniu kobiet ogranicza ich awans?• Inteligencja makiaweliczna.• Techniki wpływu społecznego a manipulowanie.• Jak rozpoznawać kłamstwo i demaskować ludzkie maskarady?• Programowanie umysłu na sukces.• Z żaby w księżniczkę.Moduł VII: Jak poprawić własną skuteczność?Cel modułu: Poznanie głównych reguł efektywnego zarządzania sobą • Główne reguły zarządzania sobą w czasie. • Efektywne wykonywanie zadań.• Skup się na priorytetach i zapanuj nad swoim czasem.• Prowadzenie kalendarza szefa. • Ustalenie zasad współpracy, wzajemnych wymagań i oczekiwań. • Elastyczność, adaptacyjność czy kreatywność• Twórcze analizowanie niepowodzeń.Dzień III: 9.00 – 15.00Moduł VIII: Tworzenie własnego wizerunku i autoprezentacja firmy Cel modułu: Przedyskutowanie strategii autoprezentacyjnych i zasad profesjonalnego wyglądu w pracy • Troska o wizerunek własny, wizerunek szefa oraz wizerunek firmy. • Elementy własnego wizerunku. • Złodzieje wizerunku. • Kultura wyglądu zewnętrznego: zasady ubierania się do pracy, standardy ubrań, fryzura, obuwie, dodatki. • Typy urody a kolory w garderobie. • Operowanie ciałem i przestrzenią – zadbanie o wdzięk i estetykę. Moduł IX: Pielęgnacja skóry i makijażCel modułu: Dobór odpowiedniego makijażu. Wizażystka w sposób praktyczny wydobywa, wszystko to, co najpiękniejsze w twarzach poszczególnych Uczestniczek a także uczy wykonywania i doskonalenia codziennych makijaży.• Pielęgnowanie skóry w zależności od rodzaju cery.• Dobór kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych.• Makijaż dzienny - służbowy krok po kroku.• Indywidualne konsultacje. Informacje organizacyjneKoszt uczestnictwa: - jednej osoby 2590 zł + 23% VAT, - dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2490 zł/os + 23% VAT. Płatność dokonywana jest po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia uczestnictwa.Cena obejmuje:- udział w 3 dniach zajęć,- autorskie materiały szkoleniowe,- pełne wyżywienie: od obiadu w dniu 27.11.2013 do obiadu w dniu 29.11.2013,- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych od godz. 12.00/27.11.2013 do godz. 16.00 /29.11.2013 (2 noclegi),- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 300 zł (za cały pobyt),- możliwość korzystania z Centrum Centrum Rekreacyjnego \"Delphinus\" basen, jacuzzi, sauna sucha i parowa, Mini Gym,- uroczysta kolacja w hotelu z trenerem,- certyfikat ukończenia szkolenia,- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.Uwaga: Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wyjazdowym po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.Zajęcia odbędą się w godzinach: środa i czwartek: 10.00 – 17.00; piątek: 9.00-15.30.Miejsce zajęć: Holiday Inn ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów/ Warszawawww.holiday.aquila.pl