Ogłoszenia targów i szkoleń
AKADEMIA DIALOGU - DOBRE ROZMOWY MENEDZERSKIE (28-29 kwietnia)
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-06-09 |
Data zakończenia | 2011-06-10 |
www | http://www.wikconsulting.pl |
szkolenia@wikconsulting.pl |
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia
Opis
Czas trwania: 2 dni
Cel szkolenia:
• Przekazanie wiedzy na temat tego, jak dobrze wypełniać swoją rolę i komunikować się w sposób rzeczowy, zrozumiały i wolny od negatywnych emocji, nie wzbudzając sprzeciwu a motywując do zmian.
Adresaci:
• menedżerowie, którzy na co dzień kierują pracownikami
Metody szkoleniowe:
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe
• odgrywanie ról
• analiza postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych na podstawie studiów przypadku,
• moderowane dyskusje.
Uczestnicy wypracowują narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy już następnego dnia.
Korzyści dla uczestników:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,
• wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich,
• wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki,
• dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników,
• komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób,
• poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą,
• przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji.
PROGRAM:
1. Zasady prowadzenia rozmów z pracownikami
• Rozpoznawanie typów osobowościowych
• Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów
• Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontakt
2. Przekazywanie informacji zwrotnych
• Zasady udzielania feedbacku
• Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników
• Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika
• Rozmowa korygująca
• Błędy popełniane w procesie oceniania
3. Rozmowa rozwojowa
• Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika
• Rola menedżera w rozwoju pracowników
• Metody rozwoju pracowników
• Wyznaczenie celów i mierników oceny
• Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celów
4. Komunikacja w trakcie zwolnień
• Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy
• Emocje i reakcje osób zwalnianych
• Radzenie sobie ze stresem
• Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmie
5. Komunikacja w okresie zmian
• Informacje dotyczące planowanych zmian
• Osłabianie oporu i niepokoju pracowników
• Proces angażowania pracowników w proces zmian.