Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

AKADEMIA HANDLOWCA

AKADEMIA HANDLOWCA
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-02-23
Data zakończenia 2012-02-25
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 61 28 28 766 Cena szkolenia: 1490 zł brutto
Opis
Cel szkolenia: Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa. Dziś najlepsze firmy to te, które mają najlepszych handlowców. Najlepiej prosperujące organizacje na świecie to te, które potrafią najlepiej sprzedawać. Umiejętność sprzedawania przekłada się na wysokie dochody i bezpieczeństwo zatrudnienia. Bez względu na to, jakie zmiany zajdą w gospodarce, zapotrzebowanie na najlepszych handlowców zawsze będzie wysokie. Celem szkolenia jest przygotowanie osób uczestniczących w szkoleniu do samodzielnej pracy na stanowisku handlowca. Uczestnicy poznają poszczególne elementy pracy w handlu. Każdy Uczestnik pozna zasady komunikacji z klientem, zasady budowania pozytywnego wizerunku, zasady poszukiwania nowych klientów. Szkolenie również uświadamia uczestnikom jaką rolę odgrywa marketing, reklama – która wspomaga proces sprzedaży 1. Charakterystyka pracy przedstawiciela handlowego 2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży 3. Sprawna komunikacja i budowanie relacji z Klientem 4. Kreowanie potrzeb klienta 5. Obsługa klienta jako klucz do sukcesu 6. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez handlowca 7. Psychologia sprzedaży 8. Poszukiwanie potencjalnych klientów 9. Metody poszukiwania potencjalnych klientów 10. Planowanie rozmowy z klientem - budowanie baz klientów 11. Organizacja sprzedaży - przygotowanie oferty 12. Zarządzanie czasem 13. Podstawy planowania pracy handlowca 14. Analiza wykorzystania czasu 15. Pojęcie marketingu