Ogłoszenia targów i szkoleń
Akademia Nowoczesnego Kierownika, czyli Super Lider
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1675/akademia-nowoczesnego-kierownika-czyli-super-lider |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Akademia Nowoczesnego Kierownika, czyli Super Lider>>>
Akademia Nowoczesnego Kierownika to zbiór niezbędnej wiedzy dla każdego, kto zajmuje się w pracy zawodowej zarządzaniem ludźmi.W ciągu 8 dni przećwiczymy zarządzanie na poziomie komunikowania się z pracownikami, bycia charyzmatycznym przywódcą, który porwie za sobą zespół do efektywnej pracy, efektywnego i obiektywnego oceniania i motywowania pracowników. Nauczymy też jak sprawnie prowadzić zebrania, jak dobrze się prezentować i jak wykorzystać własny (czasem utajniony) potencjał. Nasz prawnik przekaże Państwu również wiedzę na temat podstawowych przepisów prawnych, które każdy zarządzający znać powinien aby uchronić siebie, swoich podwładnych i firmę, w której pracuje od niepotrzebnych prawnych problemów.A dla tych, którzy w swej pracy używają języka angielskiego mamy dodatkowy moduł, który ułatwi Wam to zadanie.Zaufaj naszym specjalistom od zarządzania!
Terminy: MODUŁ I - 12.04.2013 r. MODUŁ II - 26.04.2013 r. MODUŁ III - 10.05.2013 r. MODUŁ IV - 24.05.2013 r. MODUŁ V - 07.06.2013 r. MODUŁ VI - 21.06.2013 r. MODUŁ VII - OPCJA DODATKOWA - 05.07.2013 r. (Cena: 600 PLN)(MODUŁ VII jest organizowany w przypadku zebrania się grupy minimum 5-osobowej)
MODUŁ I "Doskonała komunikacja, czyli mów zrozumiale i słuchaj aktywnie swoich pracowników"
Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko
Cele szkolenia: Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie podstawowych aspektów związanych z przepływem informacji w zespole, komunikacją, prowadzeniem rozmów z pracownikami.
Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu.
Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef – pracownik).
Efektywnie budować relacje w swoich zespołach.
Przyjmować i udzielać informację zwrotną.
Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe.
Skutecznie argumentować i przekonywać innych do swoich racji.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
dyskusje
studium przypadku
ćwiczenia indywidualne i grupowe
kwestionariusze i testy zachowań
odgrywanie scenek/ról
gry symulacyjne
burze mózgów
PROGRAM SZKOLENIA:
Expose szefa – jako skuteczne narzędzie zarządzania zespołem
Komunikacja – najważniejsze zagadnienia.
Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje.
Przepływ informacji w firmie.
Wpływ komunikacji na kształtowanie postaw i zachowań.
Kształtowanie kultury organizacyjnej.
Elementy komunikacji z pracownikami jako istotny element zarządzania.
Przekazywanie trudnych decyzji.
Nagradzanie i karanie.
Zestaw psychologicznych narzędzi szefa.
Pytania i parafrazy.
Stawianie granic i sztuka mówienia "NIE".
Sztuka czynienia ustępstw.
Informacja zwrotna.
Modele udzielania informacji zwrotnej.
Elementy informacji zwrotnej.
Informacja zwrotna pozytywna i negatywna.
"Kubeczki" i "Naparstki" – udzielanie informacji zwrotnej różnym osobom.
Sztuka argumentowania i perswazji.
Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją.
Sztuka argumentowania i wywierania wpływu.
Przekonywanie innych do swoich racji.
MODUŁ II "Charyzmatyczny przywódca, czyli jak porwać za sobą zespół"
Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko
Cele szkolenia: Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z umiejętnościami przywódczymi kierowników zespołów. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, zarządzaniem zespołem oraz budowania autorytetu i tworzenia własnego wizerunku.
Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla przywódcy efektywnego zespołu.
Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról.
Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku "szefa".
Efektywnie budować relacje w swoich zespołach.
Delegować zadania swoim podwładnym.
Skutecznie pełnić rolę menedżera, coacha, przywódcy...
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
dyskusje
studium przypadku
ćwiczenia indywidualne i grupowe
kwestionariusze i testy zachowań
odgrywanie scenek - psychodrama
gry symulacyjne
burze mózgów
PROGRAM SZKOLENIA:
Budowanie zespołu.
Etapy formowania się zespołów.
Cechy efektywnych zespołów.
Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina.
Analiza własnej roli pełnionej w zespole.
Elementy budowania wizerunku.
Autoprezentacja
Mowa ciała
Budowanie autorytetu
Szef a zespół
Kolega przełożonym
Sztuka delegowania zadań.
Proces delegowania i jego procedura.
Czynniki sukcesu w delegowaniu.
Elementy, które można delegować.
Granice delegowania.
Opory przeciwko delegowaniu.
Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
Komunikacja w procesie delegowania.
Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu.
Przywództwo a coaching.
Styl zarządzania a coaching.
Budowanie kontraktu.
Budowanie postawy szefa – coacha.
Umiejętność słuchania.
"Dobre" pytania coachingowe.
Trzy pozycje terapeutyczne (zerowa, empatii i zaangażowania).
Umiejętność osiągania porozumienia.
Standardy etyczne.
Rodzaje coachingów i dopasowanie ich do wymagań organizacji.
MODUŁ III
"Skuteczne motywowanie siłą napędową efektywnego działania pracowników"
Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko
Cele szkolenia: Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom skutecznych zasad motywowania pracowników, a także praktyczne przećwiczenie konkretnych elementów, związanych z motywowaniem. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z teoriami motywacyjnymi, praktycznym motywowaniem pracowników, prowadzeniem rozmów oceniająco-motywujących, a także systemami motywacyjnymi i praktycznymi rozwiązaniami stosowanymi w firmach.
Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele.
Zastosować zasady motywowania pracowników.
Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne.
Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące.
Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie.
Ominąć przeszkody, które pojawiają sie podczas motywowania.
Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
dyskusje
studium przypadku
ćwiczenia indywidualne i grupowe
kwestionariusze i testy zachowań
odgrywanie scenek/ról
gry symulacyjne
burze mózgów
PROGRAM SZKOLENIA:
Zasady motywowania pracowników.
Motywowanie przez nagradzanie i karanie.
Pomysły na działania motywujące.
Finansowe i pozafinansowe motywatory.
Rola i zadania menedżera w procesie motywacyjnym.
Komunikacja z pracownikiem.
Motywowanie przez delegowanie uprawnień.
Czego potrzebują ludzie by być zmotywowanym?
Postawa menedżera a motywacja pracownika.
Pochwała i krytyka – jak je stosować by były skuteczne.
Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowanie Blancharda.
Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory).
Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników.
Systemy motywacyjne.
Motywacyjny system wynagradzania za pracę.
Planowanie ścieżek rozwoju i kariery.
Zaangażowanie stopniowane.
Błędy w motywowaniu pracowników i sposoby ich przezwyciężania.
Reguły skutecznego motywowania – o czym trzeba pamiętać.
System oceny pracowników, jako element motywowania.
Zasady prowadzenia oceny pracowniczej.
Słabe i mocne strony systemów ocen.
Tworzenie formularzy oceny i arkuszy obserwacyjnych.
Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen.
Udzielanie informacji zwrotnej.
Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem.
Efektywna rozmowa.
Etapy prowadzenia rozmowy.
Umiejętności interpersonalne podczas rozmowy.
MODUŁ IV
"Wystąpienia, prezentacje, zebrania, czyli kierownik w akcji"
Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko
Cele szkolenia: Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z audytorium, technikami prowadzenia prezentacji, konstruowaniem prezentacji, kontaktem z odbiorcami. Część szkolenia będzie też poświęcona praktycznemu tworzeniu prezentacji i pracy z kamerą, by każdy uczestnik otrzymał informację zwrotną o swoich mocnych i słabych stronach podczas prowadzenia prezentacji.
Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Przygotować profesjonalna prezentację, zgodnie z zasadami.
Dopasować przebieg swojego wystąpienia do potrzeb audytorium.
Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie).
Umiejętnie kontrolować przebieg prezentacji i panować nad grupą.
Zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z uczestnikami.
Wykorzystać poznane umiejętności do praktyki wystąpień kierowniczych.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
dyskusje
studium przypadku
ćwiczenia indywidualne i grupowe
kwestionariusze i testy zachowań
praca z kamerą video
odgrywanie scenek/ról
gry symulacyjne
burze mózgów
PROGRAM SZKOLENIA:
Budowanie wizerunku – wygląd jako czynnik sukcesu.
Skuteczne prezentacje:
Techniki prowadzenia prezentacji.
Przygotowanie do prezentacji – zawsze potrzebna jest modyfikacja.
Scenariusze prezentacji:
Rozprawka
"Od ogółu do szczegółu"
"Co powinni wiedzieć słuchacze"
Model 4xP
Praca z otoczeniem:
Flipchart
Rzutnik multimedialny
Inne pomoce
Nawiązanie i budowa relacji ze słuchaczami.
Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty.
Kontrolowanie i świadome wykorzystanie komunikacji pozawerbalnej.
Monitorowanie grupy.
Radzenie sobie z tremą i sytuacją stresującą.
Sztuka kontaktu z odbiorcą.
Podstawowe zasady odpowiadania na pytania.
Widownia a mówca.
Przygotowanie do pytań i odpowiedzi.
Jak radzić sobie z pytaniami?
Trudne pytania i pytający.
Kiedy trzeba komuś przerwać?
Jak reagować na wrogość?
Prezentacje w praktyce kierowniczej – ćwiczenia doskonalące umiejętności wystąpień publicznych.
Exopse szefa.
Wystąpienia do espołu projektowego.
Prezentacje wyników.
Spotkania i prezentacje z klientem.
MODUŁ V "Prawo pracy, czyli co każdy szef wiedzieć powinien o przepisach"
Moduł prowadzi: Joanna Łuczak
Cele szkolenia: Celem szkolenia jest prezentacja prawnych możliwości korzystania z uprawnień kierowniczych pracodawcy oraz wyposażenie uczestników szkolenia w obszerną wiedzę, dotyczącą specyfiki stosowania najnowszych regulacji prawnych w bieżących działaniach związanych z zarządzaniem ludźmi w organizacji.
Korzyści dla uczestników:
uzyskanie obszernej, interdyscyplinarnej wiedzy, dotyczącej problematyki stosowania przepisów prawa pracy w praktyce funkcjonowania organizacji, wyprofilowanej pod kątem potrzeb kadry zarządzającej
wyposażenie uczestników szkolenia w umiejętności rozwiązywania problemów praktycznych z wykorzystaniem najnowszych instrumentów prawnych
fachowe doradztwo w zakresie dopasowania konkretnych rozwiązań do potrzeb organizacji
uzyskanie specjalistycznej wiedzy, dotyczącej problematyki legalności kontroli pracownika
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
dyskusje
studium przypadku
ćwiczenia indywidualne i grupowe
burze mózgów
PROGRAM SZKOLENIA:
WYBRANE ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA CZASEM PRACY PRACOWNIKÓW.
Plan urlopów, możliwość odwołania pracownika z urlopu.
Urlopy na żądanie w świetle praktyki orzeczniczej sądów pracy.
Obligatoryjne i fakultatywne udzielenie zwolnienia z pracy.
Praca w godzinach nadliczbowych – czy zawsze obowiązkiem pracownika?
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA I PORZĄDKOWA PRACOWNIKÓW.
Odpowiedzialność porządkowa pracowników:
przesłanki stosowania kar porządkowych w świetle orzecznictwa sądowego
rodzaje i tryb stosowania kar porządkowych
konsekwencje stosowania kar porządkowych
Odpowiedzialność materialna pracowników:
przesłanki stosowania odpowiedzialności materialnej w świetle orzecznictwa sądowego
tryb stosowania i rozmiar odpowiedzialności materialnej
odpowiedzialność za mienie powierzone jako szczególny rodzaj odpowiedzialności materialnej Przesłanki stosowania odpowiedzialności materialnej i porządkowej pracowników a rozwiązanie umowy o pracę bez zachowania okresu wypowiedzenia (z winy pracownika).
UPRAWNIENIA KONTROLNE PRACODAWCY A OCHRONA DÓBR OSOBISTYCH PRACOWNIKA
Kontrola pracownika w miejscu pracy/w związku z wykonywaną pracą w świetle orzecznictwa sądowego (badania alkomatem i narkotestem).
Kontrola pracownika
a ochrona jego danych osobowych
a ochrona jego dóbr osobistych (prawo do prywatności, tajemnica korespondencji)
Prawne aspekty monitoringu jako narzędzia kontroli w zakładzie pracy.
Przekroczenie prawnych granic kontroli – odpowiedzialność kontrolującego czy pracodawcy?
POLITYKA ANTYDSYRKYMINACYJNA I ANTYMOBBINGOWA – REGULACJE PRAWNE I ICH PRAKTYCZNY WYMIAR
Obowiązek pracodawcy w zakresie równego traktowania w zatrudnieniu w kontekście
nawiązania i rozwiązania stosunku pracy
warunków zatrudnienia i awansu
dostępu do szkoleń
Dyskryminacja bezpośrednia i pośrednia
Dyskryminacja pozytywna w prawie polskim (zasada uprzywilejowania pracowników – "nierówne traktowanie" zgodnie z prawem)
Dyskryminacja ze względu na płeć a molestowanie seksualne
Pojęcie mobbingu
Obowiązek pracodawcy w zakresie przeciwdziałania mobbingowi
Mobbing a ochrona dóbr osobistych pracownika
Środki prawne przysługujące pracownikowi – ofierze dyskryminacji, mobbingu i molestowania seksualnego
MODUŁ VI "Zarządzanie energią osobistą, czyli odkryj swój potencjał"
Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest wzmocnienie energii, która jest dobrem w pełni odnawialnym i wskazanie ścieżki samorozwoju w tym zakresie. Osoba efektywna to taka, która łączy w sobie energię rozumianą jako wysiłek i zapał wynikający z zaangażowania, oraz koncentrację – skupienie uwagi i ukierunkowanie jej na cel. Nasze zasoby energii tkwią w czterech źródłach: w naszym ciele, umyśle, emocjach i w naszym życiu duchowym – poczuciu sensu i celu naszych działań.
Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Skutecznie organizować pracę własną.
Zastosować techniki kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów.
Określić własną Inteligencję emocjonalną.
Wykonywać ćwiczenia relaksacyjne i ćwiczenia poprawiające koncentrację.
Przygotować Mapę Myśli i wykorzystać ją do zapamiętywania informacji, przygotowywania na ich podstawie prezentacji, spotkań i rozmów handlowych.
Przedstawić teorię i w praktyce ją wykorzystać, dotyczącą wykorzystania mózgu i jego naturalnych funkcji w procesach myślenia i zapamiętywania.
Wyznaczyć sobie cele i realizować je zgodnie z założeniami.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
dyskusje
studium przypadku
ćwiczenia indywidualne i grupowe
kwestionariusze i testy zachowań
odgrywanie scenek - psychodrama
gry symulacyjne
burze mózgów
PROGRAM SZKOLENIA:
UMYSŁ
Kreatywność
Czym jest kreatywne myślenie
Teoria dwóch mózgów
Klimat kreatywności w zespole
Techniki pobudzające kreatywne myślenie
metody pobudzające kreatywność
techniki pracy zespołowej wykorzystujące kreatywność
Burza mózgów – jako jedna z technik twórczego myślenia
twórcza praca w trakcie burzy mózgów
zasady pracy techniką burzy mózgów
Sztuka rozwiązywania problemów
Mapy myślowe – ich wykorzystanie
Sposoby i zasady grupowej pracy kreatywnej
Zasady pracy grupowej przy rozwiązywaniu problemów
Pozytywne myślenie i wiara we własne możliwości
Przekraczanie barier przyzwyczajenia
CIAŁO
Zarządzanie sobą w czasie
krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym: zasada 60:40, zasada Pareto, zasada Parkinsona, zasada zapisywania itp.
organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów
"Złodzieje czasu" - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem
wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu
wpływ na pojawianie się "złodziei czasu"- identyfikacja barier utrudniających efektywna zarządzanie sobą w czasie
rytm aktywności dobowej
planowanie od końca
EMOCJE
Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera?
Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi.
Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami.
DUCH Produktywność osobista. Zarządzanie energią wewnętrzną.
Misja życiowa i zarządzanie celami.
Koło życia – programowanie pożądanych sytuacji.
Planowanie zmian na "linii czasu".
Planowanie i wyznaczanie celów i ścieżek rozwoju.
MODUŁ VII - OPCJA DODATKOWA
"Komunikacja biznesowa po angielsku"
Moduł prowadzi: Marcin Rzucidło
Cele szkolania:
Celem szkolenia jest przedstawienie i przećwiczenie zasad komunikacji biznesowej prowadzonej w języku angielskim
Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa. Warsztat "Komunikacja biznesowa po angielsku" oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe
Korzyści dla uczestników:
Umiejętność sprawnego stosowania zasady komunikacji pisemnej i mówionej w języku angielskim.
Umiejętność pisania poprawnych, rzeczowych i skutecznych listów biznesowych, maili, ogłoszeń oraz innych pism w języku angielskim.
Umiejętność używania odpowiednich słów i wyrażeń angielskich przy prowadzeniu różnego typu rozmów biznesowych w tym języku.
Wzbogacenie słownictwa i zasobu zwrotów angielskich używanych w kontekście biznesowym oraz codziennym.
Metody pracy, które zastosujemy podczas warsztatu:
Warsztat jest prowadzony w języku angielskim
Prezentacja zasad wraz z przykładami użycia
Dyskusje angażujące uczestników
Ćwiczenia w używaniu poznanych zasad
Scenki pozwalające przećwiczyć przyswojony materiał
PROGRAM SZKOLENIA:
Szczegółowy program oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów z uczestnikami oraz dopasowane do specyfiki ich zakresu pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności przeprowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie specyfiki branży i pracy uczestników warsztatu.
Angielski – biznesowy język pisany
Zasady angielskiego biznesowego języka pisanego Na tym etapie uczestnicy poznają zasady konstruowania biznesowych tekstów angielskich tak, by były one: poprawne, rzeczowe oraz skuteczne w komunikacji. Zagadnienia obejmować będą min.: specyficzne słownictwo i zwroty używane w angielskim biznesowym języku pisanym, zasady stosowania pewnych reguł gramatycznych charakterystycznych dla języka pisanego oraz reguł savoir vivre, tak bardzo ważnych w pisanej biznesowej korespondencji w języku angielskim. Wszystkie przedstawiane zasady będą bogato ilustrowane przykładami. Uczestnicy będą angażowani w bieżące tworzenie przykładów zdań i tekstów ilustrujących omawiane zasady.
Zasady konstruowania korespondencji biznesowej w języku angielskim Uczestnicy poznają zasady tworzenia form pisanych w języku angielskim oraz będą mieli okazję na bieżąco tworzyć poszczególne teksty w celu przećwiczenia poznawanych zasad. W tej części zostaną przekazane zasady tworzenia takich tekstów biznesowych jak: listy biznesowe, listy ofertowe, e-maile i inne.
Ćwiczenia i analiza dotyczące poprawnego konstruowania tekstów w angielskim biznesowym języku pisanymUsystematyzowana część praktyczna mająca na celu przećwiczenie komplementarnej wiedzy na temat korespondencji biznesowej w języku angielskim. Uczestnicy – na podstawie otrzymanych informacji – będą mieli samodzielnie dobrać i skonstruować korespondencję biznesową w języku angielskim odnoszącą się do przedstawionych im kwestii.
Angielski – biznesowy język mówiony
Zasady angielskiego biznesowego języka mówionego Uczestnicy poznają zasady stosowane przy używaniu angielskiego języka mówionego w rozmowach biznesowych tak, aby ich komunikacja była: poprawna, zrozumiała i skuteczna. Poruszane zagadnienia będą min. obejmować: różnice między językiem pisanym a mówionym, dobór odpowiedniego słownictwa i konstrukcji gramatycznych, czy też używanie zwrotów idiomatycznych. Wszystkie zasady będą ilustrowane przykładami, jak również uczestnicy będą angażowani na bieżąco w przytaczanie i tworzenie przykładów dla poruszanych kwestii.
Zasady komunikacji mówionej w języku angielskim w kontekście sytuacji biznesowych Na tym etapie uczestnicy poznają skuteczne metody komunikacji w języku angielskim podczas różnych sytuacji biznesowych, takich, jak: bezpośrednie spotkania i rozmowy z klientem, rozmowy telefoniczne, prezentacje, dyskusje i spotkania grupowe oraz negocjacje.
Ćwiczenia i analiza angielskiego biznesowego języka mówionego w kontekście Cześć praktyczna pozwalająca zebrać poznaną wiedzę i przećwiczyć umiejętność jej wykorzystywania w scenkach imitujących różnego rodzaju spotkania i kontakty biznesowe. Uczestnicy będą w stanie przećwiczyć poznane elementy komunikacji w języku angielskim, jak również na bieżąco otrzymają informację zwrotną na temat przeprowadzonych rozmów.
SZKOLENIA