Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Akademia Nowoczesnego Kierownika, czyli Super Lider

Akademia Nowoczesnego Kierownika, czyli Super Lider
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/1675/akademia-nowoczesnego-kierownika-czyli-super-lider
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową: Akademia Nowoczesnego Kierownika, czyli Super Lider>>> Akademia Nowoczesnego Kierownika to zbiór niezbędnej wiedzy dla każdego, kto zajmuje się w pracy zawodowej zarządzaniem ludźmi.W ciągu 8 dni przećwiczymy zarządzanie na poziomie komunikowania się z pracownikami, bycia charyzmatycznym przywódcą, który porwie za sobą zespół do efektywnej pracy, efektywnego i obiektywnego oceniania i motywowania pracowników. Nauczymy też jak sprawnie prowadzić zebrania, jak dobrze się prezentować i jak wykorzystać własny (czasem utajniony) potencjał. Nasz prawnik przekaże Państwu również wiedzę na temat podstawowych przepisów prawnych, które każdy zarządzający znać powinien aby uchronić siebie, swoich podwładnych i firmę, w której pracuje od niepotrzebnych prawnych problemów.A dla tych, którzy w swej pracy używają języka angielskiego mamy dodatkowy moduł, który ułatwi Wam to zadanie.Zaufaj naszym specjalistom od zarządzania! Terminy: MODUŁ I   - 12.04.2013 r. MODUŁ II  - 26.04.2013 r. MODUŁ III - 10.05.2013 r. MODUŁ IV - 24.05.2013 r. MODUŁ V  - 07.06.2013 r. MODUŁ VI - 21.06.2013 r. MODUŁ VII - OPCJA DODATKOWA - 05.07.2013 r. (Cena: 600 PLN)(MODUŁ VII jest organizowany w przypadku zebrania się grupy minimum 5-osobowej) MODUŁ I "Doskonała komunikacja, czyli mów zrozumiale i słuchaj aktywnie swoich pracowników"   Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko     Cele szkolenia: Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie podstawowych aspektów związanych z przepływem informacji w zespole, komunikacją, prowadzeniem rozmów z pracownikami. Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu. Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef – pracownik). Efektywnie budować relacje w swoich zespołach. Przyjmować i udzielać informację zwrotną. Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe. Skutecznie argumentować i przekonywać innych do swoich racji. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach. Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.: dyskusje studium przypadku ćwiczenia indywidualne i grupowe kwestionariusze i testy zachowań odgrywanie scenek/ról gry symulacyjne burze mózgów     PROGRAM SZKOLENIA: Expose szefa – jako skuteczne narzędzie zarządzania zespołem Komunikacja – najważniejsze zagadnienia. Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje. Przepływ informacji w firmie. Wpływ komunikacji na kształtowanie postaw i zachowań. Kształtowanie kultury organizacyjnej. Elementy komunikacji z pracownikami jako istotny element zarządzania. Przekazywanie trudnych decyzji. Nagradzanie i karanie. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa. Pytania i parafrazy. Stawianie granic i sztuka mówienia "NIE". Sztuka czynienia ustępstw. Informacja zwrotna. Modele udzielania informacji zwrotnej. Elementy informacji zwrotnej. Informacja zwrotna pozytywna i negatywna. "Kubeczki" i "Naparstki" – udzielanie informacji zwrotnej różnym osobom. Sztuka argumentowania i perswazji. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją. Sztuka argumentowania i wywierania wpływu. Przekonywanie innych do swoich racji.     MODUŁ II "Charyzmatyczny przywódca, czyli jak porwać za sobą zespół" Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko     Cele szkolenia: Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z umiejętnościami przywódczymi kierowników zespołów. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, zarządzaniem zespołem oraz budowania autorytetu i tworzenia własnego wizerunku.   Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla przywódcy efektywnego zespołu. Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról. Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku "szefa". Efektywnie budować relacje w swoich zespołach. Delegować zadania swoim podwładnym. Skutecznie pełnić rolę menedżera, coacha, przywódcy...     Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.: dyskusje studium przypadku ćwiczenia indywidualne i grupowe kwestionariusze i testy zachowań odgrywanie scenek - psychodrama gry symulacyjne burze mózgów     PROGRAM SZKOLENIA: Budowanie zespołu. Etapy formowania się zespołów. Cechy efektywnych zespołów. Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina. Analiza własnej roli pełnionej w zespole. Elementy budowania wizerunku. Autoprezentacja Mowa ciała Budowanie autorytetu Szef a zespół Kolega przełożonym Sztuka delegowania zadań. Proces delegowania i jego procedura. Czynniki sukcesu w delegowaniu. Elementy, które można delegować. Granice delegowania. Opory przeciwko delegowaniu. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania. Komunikacja w procesie delegowania. Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu. Przywództwo a coaching. Styl zarządzania a coaching. Budowanie kontraktu. Budowanie postawy szefa – coacha. Umiejętność słuchania. "Dobre" pytania coachingowe. Trzy pozycje terapeutyczne (zerowa, empatii i zaangażowania). Umiejętność osiągania porozumienia. Standardy etyczne. Rodzaje coachingów i dopasowanie ich do wymagań organizacji.     MODUŁ III "Skuteczne motywowanie siłą napędową efektywnego działania pracowników"   Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko     Cele szkolenia: Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom skutecznych zasad motywowania pracowników, a także praktyczne przećwiczenie konkretnych elementów, związanych z motywowaniem. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z teoriami motywacyjnymi, praktycznym motywowaniem pracowników, prowadzeniem rozmów oceniająco-motywujących, a także systemami motywacyjnymi i praktycznymi rozwiązaniami stosowanymi w firmach.   Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele. Zastosować zasady motywowania pracowników. Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne. Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące. Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie. Ominąć przeszkody, które pojawiają sie podczas motywowania. Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego.     Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.: dyskusje studium przypadku ćwiczenia indywidualne i grupowe kwestionariusze i testy zachowań odgrywanie scenek/ról gry symulacyjne burze mózgów     PROGRAM SZKOLENIA: Zasady motywowania pracowników. Motywowanie przez nagradzanie i karanie. Pomysły na działania motywujące. Finansowe i pozafinansowe motywatory. Rola i zadania menedżera w procesie motywacyjnym. Komunikacja z pracownikiem. Motywowanie przez delegowanie uprawnień. Czego potrzebują ludzie by być zmotywowanym? Postawa menedżera a motywacja pracownika. Pochwała i krytyka – jak je stosować by były skuteczne. Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowanie Blancharda. Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory). Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników. Systemy motywacyjne. Motywacyjny system wynagradzania za pracę. Planowanie ścieżek rozwoju i kariery. Zaangażowanie stopniowane. Błędy w motywowaniu pracowników i sposoby ich przezwyciężania. Reguły skutecznego motywowania – o czym trzeba pamiętać. System oceny pracowników, jako element motywowania. Zasady prowadzenia oceny pracowniczej. Słabe i mocne strony systemów ocen. Tworzenie formularzy oceny i arkuszy obserwacyjnych. Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen. Udzielanie informacji zwrotnej. Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem. Efektywna rozmowa. Etapy prowadzenia rozmowy. Umiejętności interpersonalne podczas rozmowy.     MODUŁ IV "Wystąpienia, prezentacje, zebrania, czyli kierownik w akcji" Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko     Cele szkolenia: Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z audytorium, technikami prowadzenia prezentacji, konstruowaniem prezentacji, kontaktem z odbiorcami. Część szkolenia będzie też poświęcona praktycznemu tworzeniu prezentacji i pracy z kamerą, by każdy uczestnik otrzymał informację zwrotną o swoich mocnych i słabych stronach podczas prowadzenia prezentacji. Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: Przygotować profesjonalna prezentację, zgodnie z zasadami. Dopasować przebieg swojego wystąpienia do potrzeb audytorium. Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie). Umiejętnie kontrolować przebieg prezentacji i panować nad grupą. Zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z uczestnikami. Wykorzystać poznane umiejętności do praktyki wystąpień kierowniczych. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.: dyskusje studium przypadku ćwiczenia indywidualne i grupowe kwestionariusze i testy zachowań praca z kamerą video odgrywanie scenek/ról gry symulacyjne burze mózgów PROGRAM SZKOLENIA: Budowanie wizerunku – wygląd jako czynnik sukcesu. Skuteczne prezentacje: Techniki prowadzenia prezentacji. Przygotowanie do prezentacji – zawsze potrzebna jest modyfikacja. Scenariusze prezentacji: Rozprawka "Od ogółu do szczegółu" "Co powinni wiedzieć słuchacze" Model 4xP Praca z otoczeniem: Flipchart Rzutnik multimedialny Inne pomoce Nawiązanie i budowa relacji ze słuchaczami. Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty. Kontrolowanie i świadome wykorzystanie komunikacji pozawerbalnej. Monitorowanie grupy. Radzenie sobie z tremą i sytuacją stresującą. Sztuka kontaktu z odbiorcą. Podstawowe zasady odpowiadania na pytania. Widownia a mówca. Przygotowanie do pytań i odpowiedzi. Jak radzić sobie z pytaniami? Trudne pytania i pytający. Kiedy trzeba komuś przerwać? Jak reagować na wrogość? Prezentacje w praktyce kierowniczej – ćwiczenia doskonalące umiejętności wystąpień publicznych. Exopse szefa. Wystąpienia do espołu projektowego. Prezentacje wyników. Spotkania i prezentacje z klientem.     MODUŁ V "Prawo pracy, czyli co każdy szef wiedzieć powinien o przepisach"   Moduł prowadzi: Joanna Łuczak   Cele szkolenia: Celem szkolenia jest prezentacja prawnych możliwości korzystania z uprawnień kierowniczych pracodawcy oraz wyposażenie uczestników szkolenia w obszerną wiedzę, dotyczącą specyfiki stosowania najnowszych regulacji prawnych w bieżących działaniach związanych z zarządzaniem ludźmi w organizacji. Korzyści dla uczestników: uzyskanie obszernej, interdyscyplinarnej wiedzy, dotyczącej problematyki stosowania przepisów prawa pracy w praktyce funkcjonowania organizacji, wyprofilowanej pod kątem potrzeb kadry zarządzającej wyposażenie uczestników szkolenia w umiejętności rozwiązywania problemów praktycznych z wykorzystaniem najnowszych instrumentów prawnych fachowe doradztwo w zakresie dopasowania konkretnych rozwiązań do potrzeb organizacji uzyskanie specjalistycznej wiedzy, dotyczącej problematyki legalności kontroli pracownika Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.: dyskusje studium przypadku ćwiczenia indywidualne i grupowe burze mózgów   PROGRAM SZKOLENIA: WYBRANE ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA CZASEM PRACY PRACOWNIKÓW. Plan urlopów, możliwość odwołania pracownika z urlopu. Urlopy na żądanie w świetle praktyki orzeczniczej sądów pracy. Obligatoryjne i fakultatywne udzielenie zwolnienia z pracy. Praca w godzinach nadliczbowych – czy zawsze obowiązkiem pracownika? ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA I PORZĄDKOWA PRACOWNIKÓW. Odpowiedzialność porządkowa pracowników: przesłanki stosowania kar porządkowych w świetle orzecznictwa sądowego rodzaje i tryb stosowania kar porządkowych konsekwencje stosowania kar porządkowych Odpowiedzialność materialna pracowników: przesłanki stosowania odpowiedzialności materialnej w świetle orzecznictwa sądowego tryb stosowania i rozmiar odpowiedzialności materialnej odpowiedzialność za mienie powierzone jako szczególny rodzaj odpowiedzialności materialnej Przesłanki stosowania odpowiedzialności materialnej i porządkowej pracowników a rozwiązanie umowy o pracę bez zachowania okresu wypowiedzenia (z winy pracownika). UPRAWNIENIA KONTROLNE PRACODAWCY A OCHRONA DÓBR OSOBISTYCH PRACOWNIKA Kontrola pracownika w miejscu pracy/w związku z wykonywaną pracą w świetle orzecznictwa sądowego (badania alkomatem i narkotestem). Kontrola pracownika a ochrona jego danych osobowych a ochrona jego dóbr osobistych (prawo do prywatności, tajemnica korespondencji) Prawne aspekty monitoringu jako narzędzia kontroli w zakładzie pracy. Przekroczenie prawnych granic kontroli – odpowiedzialność kontrolującego czy pracodawcy? POLITYKA ANTYDSYRKYMINACYJNA I ANTYMOBBINGOWA – REGULACJE PRAWNE I ICH PRAKTYCZNY WYMIAR Obowiązek pracodawcy w zakresie równego traktowania w zatrudnieniu w kontekście nawiązania i rozwiązania stosunku pracy warunków zatrudnienia i awansu dostępu do szkoleń Dyskryminacja bezpośrednia i pośrednia Dyskryminacja pozytywna w prawie polskim (zasada uprzywilejowania pracowników – "nierówne traktowanie" zgodnie z prawem) Dyskryminacja ze względu na płeć a molestowanie seksualne Pojęcie mobbingu Obowiązek pracodawcy w zakresie przeciwdziałania mobbingowi Mobbing a ochrona dóbr osobistych pracownika Środki prawne przysługujące pracownikowi – ofierze dyskryminacji, mobbingu i molestowania seksualnego     MODUŁ VI "Zarządzanie energią osobistą, czyli odkryj swój potencjał"   Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko     Cele szkolenia: Celem szkolenia jest wzmocnienie energii, która jest dobrem w pełni odnawialnym i wskazanie ścieżki samorozwoju w tym zakresie. Osoba efektywna to taka, która łączy w sobie energię rozumianą jako wysiłek i zapał wynikający z zaangażowania, oraz koncentrację – skupienie uwagi i ukierunkowanie jej na cel. Nasze zasoby energii tkwią w czterech źródłach: w naszym ciele, umyśle, emocjach i w naszym życiu duchowym – poczuciu sensu i celu naszych działań. Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: Skutecznie organizować pracę własną. Zastosować techniki kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Określić własną Inteligencję emocjonalną. Wykonywać ćwiczenia relaksacyjne i ćwiczenia poprawiające koncentrację. Przygotować Mapę Myśli i wykorzystać ją do zapamiętywania informacji, przygotowywania na ich podstawie prezentacji, spotkań i rozmów handlowych. Przedstawić teorię i w praktyce ją wykorzystać, dotyczącą wykorzystania mózgu i jego naturalnych funkcji w procesach myślenia i zapamiętywania. Wyznaczyć sobie cele i realizować je zgodnie z założeniami.     Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.: dyskusje studium przypadku ćwiczenia indywidualne i grupowe kwestionariusze i testy zachowań odgrywanie scenek - psychodrama gry symulacyjne burze mózgów     PROGRAM SZKOLENIA: UMYSŁ Kreatywność Czym jest kreatywne myślenie Teoria dwóch mózgów Klimat kreatywności w zespole Techniki pobudzające kreatywne myślenie metody pobudzające kreatywność techniki pracy zespołowej wykorzystujące kreatywność Burza mózgów – jako jedna z technik twórczego myślenia twórcza praca w trakcie burzy mózgów zasady pracy techniką burzy mózgów Sztuka rozwiązywania problemów Mapy myślowe – ich wykorzystanie Sposoby i zasady grupowej pracy kreatywnej Zasady pracy grupowej przy rozwiązywaniu problemów Pozytywne myślenie i wiara we własne możliwości Przekraczanie barier przyzwyczajenia CIAŁO Zarządzanie sobą w czasie krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym: zasada 60:40, zasada Pareto, zasada Parkinsona, zasada zapisywania itp. organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów "Złodzieje czasu" - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu wpływ na pojawianie się "złodziei czasu"- identyfikacja barier utrudniających efektywna zarządzanie sobą w czasie rytm aktywności dobowej planowanie od końca EMOCJE Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera? Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi. Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy. Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami. DUCH Produktywność osobista. Zarządzanie energią wewnętrzną. Misja życiowa i zarządzanie celami. Koło życia – programowanie pożądanych sytuacji. Planowanie zmian na "linii czasu". Planowanie i wyznaczanie celów i ścieżek rozwoju.     MODUŁ VII - OPCJA DODATKOWA "Komunikacja biznesowa po angielsku"   Moduł prowadzi: Marcin Rzucidło     Cele szkolania: Celem szkolenia jest przedstawienie i przećwiczenie zasad komunikacji biznesowej prowadzonej w języku angielskim Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa. Warsztat "Komunikacja biznesowa po angielsku" oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe Korzyści dla uczestników: Umiejętność sprawnego stosowania zasady komunikacji pisemnej i mówionej w języku angielskim. Umiejętność pisania poprawnych, rzeczowych i skutecznych listów biznesowych, maili, ogłoszeń oraz innych pism w języku angielskim. Umiejętność używania odpowiednich słów i wyrażeń angielskich przy prowadzeniu różnego typu rozmów biznesowych w tym języku. Wzbogacenie słownictwa i zasobu zwrotów angielskich używanych w kontekście biznesowym oraz codziennym. Metody pracy, które zastosujemy podczas warsztatu: Warsztat jest prowadzony w języku angielskim Prezentacja zasad wraz z przykładami użycia Dyskusje angażujące uczestników Ćwiczenia w używaniu poznanych zasad Scenki pozwalające przećwiczyć przyswojony materiał PROGRAM SZKOLENIA: Szczegółowy program oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów z uczestnikami oraz dopasowane do specyfiki ich zakresu pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności przeprowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie specyfiki branży i pracy uczestników warsztatu. Angielski – biznesowy język pisany Zasady angielskiego biznesowego języka pisanego Na tym etapie uczestnicy poznają zasady konstruowania biznesowych tekstów angielskich tak, by były one: poprawne, rzeczowe oraz skuteczne w komunikacji. Zagadnienia obejmować będą min.: specyficzne słownictwo i zwroty używane w angielskim biznesowym języku pisanym, zasady stosowania pewnych reguł gramatycznych charakterystycznych dla języka pisanego oraz reguł savoir vivre, tak bardzo ważnych w pisanej biznesowej korespondencji w języku angielskim. Wszystkie przedstawiane zasady będą bogato ilustrowane przykładami. Uczestnicy będą angażowani w bieżące tworzenie przykładów zdań i tekstów ilustrujących omawiane zasady. Zasady konstruowania korespondencji biznesowej w języku angielskim Uczestnicy poznają zasady tworzenia form pisanych w języku angielskim oraz będą mieli okazję na bieżąco tworzyć poszczególne teksty w celu przećwiczenia poznawanych zasad. W tej części zostaną przekazane zasady tworzenia takich tekstów biznesowych jak: listy biznesowe, listy ofertowe, e-maile i inne. Ćwiczenia i analiza dotyczące poprawnego konstruowania tekstów w angielskim biznesowym języku pisanymUsystematyzowana część praktyczna mająca na celu przećwiczenie komplementarnej wiedzy na temat korespondencji biznesowej w języku angielskim. Uczestnicy – na podstawie otrzymanych informacji – będą mieli samodzielnie dobrać i skonstruować korespondencję biznesową w języku angielskim odnoszącą się do przedstawionych im kwestii. Angielski – biznesowy język mówiony Zasady angielskiego biznesowego języka mówionego Uczestnicy poznają zasady stosowane przy używaniu angielskiego języka mówionego w rozmowach biznesowych tak, aby ich komunikacja była: poprawna, zrozumiała i skuteczna. Poruszane zagadnienia będą min. obejmować: różnice między językiem pisanym a mówionym, dobór odpowiedniego słownictwa i konstrukcji gramatycznych, czy też używanie zwrotów idiomatycznych. Wszystkie zasady będą ilustrowane przykładami, jak również uczestnicy będą angażowani na bieżąco w przytaczanie i tworzenie przykładów dla poruszanych kwestii. Zasady komunikacji mówionej w języku angielskim w kontekście sytuacji biznesowych Na tym etapie uczestnicy poznają skuteczne metody komunikacji w języku angielskim podczas różnych sytuacji biznesowych, takich, jak: bezpośrednie spotkania i rozmowy z klientem, rozmowy telefoniczne, prezentacje, dyskusje i spotkania grupowe oraz negocjacje. Ćwiczenia i analiza angielskiego biznesowego języka mówionego w kontekście Cześć praktyczna pozwalająca zebrać poznaną wiedzę i przećwiczyć umiejętność jej wykorzystywania w scenkach imitujących różnego rodzaju spotkania i kontakty biznesowe. Uczestnicy będą w stanie przećwiczyć poznane elementy komunikacji w języku angielskim, jak również na bieżąco otrzymają informację zwrotną na temat przeprowadzonych rozmów. SZKOLENIA