Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Akademia Skutecznego Handlowca, czyli Super Handlowiec w Akcji

Akademia Skutecznego Handlowca, czyli Super Handlowiec w Akcji
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/1676/akademia-skutecznego-handlowca-czyli-super-handlowiec-w-akcji
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową: Akademia Skutecznego Handlowca, czyli Super Handlowiec w Akcji>>>Akademia Skutecznego Handlowca to idealne kompendium praktycznej wiedzy i umiejętności, które nabędzie każdy Uczestnik tego szkolenia. Prowadzone przez wybitnych fachowców w swoich dziedzinach, daje gwarancję rzetelnego przećwiczenia wszystkich elementów, dzięki którym staniecie się Super Handlowcem. Docenią to Wasi klienci - Waszą rzetelną obsługę, docenią Wasi szefowie, gdy w krótkim czasie, znacząco zwiększycie obroty firmy. Docenicie w końcu i Wy, gdy dostaniecie premię za efektywność.Terminy: MODUŁ I   - 08.04.2013 r. MODUŁ II  - 22.04.2013 r. MODUŁ III - 06.05.2013 r. MODUŁ IV - 20.05.2013 r. MODUŁ V  - 03.06.2013 r. MODUŁ VI - 17.06.2013 r. MODUŁ VII - OPCJA DODATKOWA - 01.07.2013 r. (Cena: 600 PLN)(MODUŁ VII jest organizowany w przypadku zebrania się grupy minimum 5-osobowej) MODUŁ I "Efektywna komunikacja w sprzedaży, czyli znajdź wspólny język z klientem"   Moduł prowadzi: Mirosław Plak     Cele szkolenia: Celem szkolenia jest rozwój praktycznych technik komunikacji z klientem w procesie sprzedaży. Zawiera ono zarówno psychologiczne podstawy komunikacji, jak i metody skuteczne w wielu sytuacjach, które spotyka na co dzień handlowiec. Efektywne porozumiewanie się z klientem to klucz do skutecznej sprzedaży, a szkolenie to pomoże uczestnikom wykorzystać w pełni swój potencjał do budowania doskonałych relacji z klientami i realizacji celów sprzedażowych. Zakres szkolenia obejmuje szereg praktycznych, sprawdzonych technik, których wykorzystanie usprawni komunikację z różnymi typami klientów oraz postępowanie w często trudnych sytuacjach.   Korzyści dla uczestników Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- świadomie kształtować komunikację z klientem dla osiągnięcia celu,-prowadzić rozmowę budując pozytywną atmosferę,- odkrywać potrzeby klienta,- pokonywać ograniczenia komunikacyjne,- zwiększą umiejętności wywierania wpływu na klienta,- pokonywać obiekcje klienta,- pewnie rozmawiać z trudnymi klientami.   Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:- ćwiczenia indywidualne i zespołowe- dyskusja- prezentacja- studium przypadku- testy, autoanaliza- role play   PROGRAM SZKOLENIA:1. Psychologiczne podstawy komunikacji z klientem.- proces komunikacji- kanały przekazu- tworzenie pierwszego wrażenia- elementy ułatwiające budowanie porozumienia2. Komunikacja werbalna i niewerbalna.- wykorzystanie mowy ciała- odczytywanie zachowań rozmówcy- spójność komunikacji- rozpoznawanie potrzeb- wykorzystanie pytań- aktywne słuchanie- parafraza- kreowanie pozytywnej komunikacji3. Bariery i zniekształcenia w komunikacji.- ograniczenia komunikacyjne- sposoby przeciwdziałania barierom- reakcje na zniekształcenia komunikacyjne rozmówcy4. Sztuka perswazji.- motywy podejmowania decyzji zakupowych- zasady wywierania wpływu- techniki przekonywania5. Pokonywanie obiekcji klienta.- przyczyny odmowy klienta- rodzaje obiekcji- techniki pokonywania obiekcji6. Komunikacja z trudnym klientem.- typologia klientów- sposoby komunikacji z trudnymi klientami- elementy asertywności.7. Podsumowanie i wnioski.     MODUŁ II "Sprawdzone i skuteczne techniki sprzedaży, czyli jak zarobić więcej - część I"   Moduł prowadzi: Marcin Rzucidło     Cele szkolenia:- Zaznajomienie i wyposażenie uczestników w metody i narzędzia prowadzenia skutecznych kontaktów, rozmów i transakcji handlowych, jak również budowania relacji i lojalności klientów- Kształtowanie postaw uczestników nastawionych na świadome i efektywne prowadzenie procesu sprzedażowego- Utrwalenie poznanych technik sprzedażowych poprzez praktyczne zastosowanie poznanych wiedzy i narzędzi   Korzyści dla uczestników:- Poznanie własnego profilu związanego z kompetencjami sprzedażowymi – mocne i słabe strony sprzedającego.- Praktyczne poznanie technik i narzędzi związanych z prowadzeniem skutecznego procesu sprzedażowego.- Praktyczna umiejętność wykorzystania technik sprzedażowych w różnych (trudnych) sytuacjach handlowych.- Podniesienie umiejętności i skuteczności realizacji celów sprzedażowych.   Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Interaktywny warsztat polegający na praktycznym przedstawieniu, omówieniu oraz przećwiczeniu wiedzy i narzędzi związanych z rozwojem i stosowaniem skutecznych technik sprzedaży. Poprzez doświadczenie trenera, warsztat będzie także wzbogacony o elementy doradztwa biznesowego, które pozwolą skutecznie odnieść się do konkretnych sytuacji charakterystycznych dla firm uczestników. Metody dydaktyczne stosowane podczas warsztatu:- Ćwiczenia indywidualne i grupowe- Praca z kamerą i telefonem- Dyskusje moderowane- Analizy przypadków- Przykłady dobrych praktyk- Mini wykłady     PROGRAM SZKOLENIA:   Szczegółowy program oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów z uczestnikami oraz dopasowane do specyfiki ich zakresu pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności przeprowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie specyfiki branży i pracy uczestników warsztatu. Budowanie postawy skutecznego handlowca-sprzedawcy. W trakcie tego modułu uczestnicy spojrzą na siebie pod kątem kluczowych cech skutecznego handlowca-sprzedawcy. Na podstawie przeprowadzonej ankiety oraz jej analizy, będą w stanie ocenić swój poziom określonych kompetencji sprzedażowych, jak również poznają narzędzia związane z rozwojem cech efektywnego sprzedawcy. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Ćwiczenie: poznanie swojego profilu handlowca-sprzedawcy Ambicja i automotywacja handlowca-sprzedawcy Rozwijanie kluczowych cech skutecznego handlowca-sprzedawcy Nastawienie na odniesienie wzajemnych korzyści z klientem Zarządzanie bazą kliencką.Uczestnicy poznają skuteczne metody zdobywania klientów oraz zarządzania nimi. Na tym etapie poznają i przećwiczą także metody zarządzania bazą kliencką dla maksymalizacji efektów sprzedażowych. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Prospecting – metody pozyskiwania nowych klientów Segmentacja i ocena potencjału biznesowego klientów Budowanie relacji oraz lojalności klientów Komunikacja z klientem ukierunkowana na skuteczną sprzedaż. Uczestnicy poznają i przećwiczą elementy związane ze skuteczną komunikacją z klientem – elementem niezbędnym dla rozpoczęcia i przeprowadzenia efektywnego procesu sprzedażowego. Wszystkie poznane elementy zostaną przećwiczone w praktycznych scenkach imitujących prawdziwe sytuacje, w których mogą się znaleźć uczestnicy warsztatu. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Nastawienie na klienta w procesie komunikacji sprzedażowej Aktywne słuchanie, empatia i inteligencja emocjonalna w komunikacji z klientem Skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna Komunikacja bezpośrednia (spotkanie) i pośrednia (telefon, mail) Przygotowanie skutecznej oferty handlowej Moduł poświęcony jest przygotowaniu oferty handlowej w taki sposób, by już na wstępnym etapie była ona jak najbardziej spójna z potrzebami i oczekiwaniami klienta. Jednocześnie powinna ona być skonstruowana w sposób, który maksymalnie ułatwi jej przedstawienie i argumentację dla klienta. W trakcie ćwiczeń, uczestnicy będą przygotowywać ofertę handlową na bazie przyswojonej wiedzy oraz własnych doświadczeń. Następnie propozycja ta zostanie zweryfikowana przez prowadzącego oraz pozostałych uczestników pod kątem skuteczności. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Informacje niezbędne do przygotowania skutecznej oferty handlowej Formaty sprzedażowe: potrzeba-cecha-korzyść Psychologia klienta i podejmowania przez niego decyzji zakupowych Efektywne prezentowanie oferty handlowej Na tym etapie warsztatu, uczestnicy w sposób praktyczny będą prezentować swoją ofertę handlową klientom (w tej roli również wystąpią uczestnicy warsztatu). Głównym celem tego modułu będzie przygotowanie takiej prezentacji oferty handlowej, która maksymalizuje efekt sprzedażowy poprzez dostosowanie do potrzeb klienta oraz ujęcie jej w ramach pomocnych modeli prezentacyjnych. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Sondowanie potrzeb klienta Format sprzedaży: AIDA (Awareness, Interest, Desire, Action) Łączenie potrzeb i oczekiwań klienta z cechami i korzyściami związanymi z ofertą handlową     MODUŁ III "Sprawdzone i skuteczne techniki sprzedaży, czyli jak zarobić więcej - część II"   Moduł prowadzi: Marcin Rzucidło     Cele szkolenia:- Zaznajomienie i wyposażenie uczestników w metody i narzędzia prowadzenia skutecznych kontaktów, rozmów i transakcji handlowych, jak również budowania relacji i lojalności klientów.- Kształtowanie postaw uczestników nastawionych na świadome i efektywne prowadzenie procesu sprzedażowego.- Utrwalenie poznanych technik sprzedażowych poprzez praktyczne zastosowanie poznanych wiedzy i narzędzi.     Korzyści dla uczestników:- Poznanie własnego profilu związanego z kompetencjami sprzedażowymi – mocne i słabe strony sprzedającego.- Praktyczne poznanie technik i narzędzi związanych z prowadzeniem skutecznego procesu sprzedażowego.- Praktyczna umiejętność wykorzystania technik sprzedażowych w różnych (trudnych) sytuacjach handlowych.- Podniesienie umiejętności i skuteczności realizacji celów sprzedażowych.     Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Interaktywny warsztat polegający na praktycznym przedstawieniu, omówieniu oraz przećwiczeniu wiedzy i narzędzi związanych z rozwojem i stosowaniem skutecznych technik sprzedaży. Poprzez doświadczenie trenera, warsztat będzie także wzbogacony o elementy doradztwa biznesowego, które pozwolą skutecznie odnieść się do konkretnych sytuacji charakterystycznych dla firm uczestników. Metody dydaktyczne stosowane podczas warsztatu:- Ćwiczenia indywidualne i grupowe- Praca z kamerą i telefonem- Dyskusje moderowane- Analizy przypadków- Przykłady dobrych praktyk- Mini wykłady     PROGRAM SZKOLENIA:   Szczegółowy program oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów z uczestnikami oraz dopasowane do specyfiki ich zakresu pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności przeprowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie specyfiki branży i pracy uczestników warsztatu. "Obrona" oferty handlowej Uczestnicy przećwiczą w scenkach użycie argumentów uzasadniających ofertę handlową oraz odpowiadających na zastrzeżenia klientów. Ich partnerami będą inni uczestnicy, którzy otrzymają od prowadzącego instrukcję co do sposobu zachowania. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty handlowej. Argumentacja związana z cenowymi i poza cenowymi elementami oferty. Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta. Wywieranie wpływu na klienta Uczestnicy przećwiczą różne techniki wywierania wpływu na klienta. Z drugiej strony, uczestnicy będą ćwiczyć metody rozpoznawania tych technik i sposobów odpowiedniego na nie reagowania. Elementem dodatkowym będzie ćwiczenie rozpoznawania oraz efektywnego reagowania na manipulację. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Techniki wywierania wpływu na klienta. Unikanie manipulacji ze strony klienta. Negocjowanie oferty handlowej Uczestnicy poznają kluczowe elementy procesu negocjacyjnego, wraz z korzyściami oraz pułapkami z nimi związanymi. Poznają także skuteczne techniki negocjacyjne oraz będą je ćwiczyć w rozmowach negocjacyjnych odnoszących się do prezentowanej oferty handlowej. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Przebieg procesu negocjacji. Narzędzia przydatne w przygotowaniu i prowadzeniu procesu negocjacji. Skuteczne techniki negocjacyjne. Radzenie sobie z trudnym klientemUczestnicy przećwiczą w scenkach sposoby rozpoznawania i radzenia sobie z trudnymi klientami. Elementem podnoszącym wartość ćwiczenia będzie fakt, że "trudni" klienci będą zmieniać swój profil podczas ćwiczenia. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Rozpoznawanie typu trudnego klienta. Dobieranie sposobów postępowania do typów trudnego klienta. "Wykorzystywanie" trudnego klienta do zbierania informacji oraz poprawy oferty handlowej. Asertywność w kontakcie z klientem Uczestnicy będą ćwiczyć asertywne zachowania w symulowanych sytuacjach stresowych związanych z procesem sprzedażowym. Scenki będą nagrywane i analizowane dla wzmocnienia efektu budowania asertywnej postawy oraz umiejętności radzenia sobie w podobnych sytuacjach. Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia: Granice asertywności w kontaktach z klientem Budowanie postawy asertywnej Zachowania asertywne w kontakcie z klientem     MODUŁ IV"Sprawdzone i skuteczne techniki negocjacji, czyli wygraj jak najwięcej" Moduł prowadzi: Marcin Rzucidło     Cele szkolenia:- Przekazanie uczestnikom wiedzy i narzędzi związanych ze skutecznym procesem negocjacyjnym.- Utrwalenie poznanych wiedzy i narzędzi za pomocą praktycznych ćwiczeń.- Wskazanie uczestnikom sposobów rozwoju kompetencji negocjacyjnych. Korzyści dla uczestników:- Znajomość i umiejętność stosowania zasad skutecznych negocjacji.- Przyswojenie wiedzy potrzebnej do analizy i rozumienia procesu negocjacyjnego.- Umiejętność przygotowania negocjacji oraz ich aktywnego prowadzenia, w tym zarządzania trudnymi sytuacjami negocjacyjnymi.- Znajomość skutecznych technik rozwoju swoich kompetencji negocjacyjnych. Metody pracy, które zastosujemy podczas warsztatu:Interaktywny warsztat pokazujący proces negocjacji jako jeden z naturalnych sposobów zachowania ludzi. Kwestie związane z negocjacjami najpierw będą prezentowane w kontekście codziennych zachowań uczestników (czasami niezdających sobie sprawy, że prowadzą negocjacje), a następnie będą przekładane na kontekst zawodowy, gdzie uczestnicy będą wykorzystywać poznane wiedzę i narzędzia do analizy i przygotowania się do sytuacji negocjacyjnych, które mogą napotkać w pracy. Poprzez doświadczenie trenera, warsztat będzie także wzbogacony o elementy doradztwa biznesowego, które pozwolą skutecznie odnieść się do konkretnych sytuacji charakterystycznych dla firmy klienta. Metody dydaktyczne stosowane podczas warsztatu:- Ćwiczenia indywidualne i grupowe- Symulacje realnych sytuacji zawodowych- Praca z kamerą- Dyskusje moderowane- Analizy przypadków- Przykłady dobrych praktyk- Mini wykłady PROGRAM SZKOLENIA: Szczegółowy program oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów z uczestnikami oraz dopasowane do specyfiki ich zakresu pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności przeprowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie specyfiki branży i pracy uczestników warsztatu. ABC procesu negocjacjiModuł ten będzie poświęcony wprowadzeniu do sztuki negocjacji. W zależności od poziomu wiedzy na ww. temat, uczestnicy bądź poznają wszystkie elementy niezbędne do przystąpienia do skutecznych negocjacji, bądź, w ramach grupy i przy wzajemnym angażowaniu się, wyrównają poziom tej wiedzy, tak, aby jak najefektywniej wykorzystać pozostałe części warsztatu. Wszystkie omawiane kwestie będą ilustrowane przykładami. Uczestnicy będą także prezentować i analizować swoje doświadczenia w danej kwestii. Przedstawione tematy będą się następnie cyklicznie pojawiać – w praktycznym kontekście – na kolejnych etapach warsztatu. Poruszane zagadnienia będą obejmować min.: Istotę negocjacji. Pojęcie "wygrana-wygrana". Pojęcia: potrzeba, wartość, cecha, korzyść oraz zarządzanie nimi w procesie sprzedaży i negocjacji. Metody oceny wartości oferty handlowej - benchmarking. Style negocjacji. BATNA i WATNA. Techniki negocjacyjne Przygotowanie do negocjacji Ponieważ największą przewagą negocjacyjną jest informacja, uczestnicy nauczą się, jak zbierać informacje dotyczące tematu i partnera negocjacji oraz jak te informacje porządkować w ramach przygotowania do negocjacji. Uczestnicy nauczą się określać punkt wyjściowy negocjacji oraz definiować swoją przewagę negocjacyjną. Jednocześnie uczestnicy poznają szereg narzędzi ułatwiających przygotowanie do negocjacji i pozwalających sprawniej zarządzać tym procesem w sytuacjach stresowych. W ramach ćwiczenia, uczestnicy przeprowadzą proces przygotowania do negocjacji na podstawie instrukcji otrzymanych od trenera. Przeprowadzone ćwiczenie zostanie wspólnie przeanalizowane w celu wyeliminowania potencjalnych błędów jeszcze przed przystąpieniem do prowadzenia negocjacji. Poruszane zagadnienia będą obejmować min.: Zdobywanie informacji na temat partnera handlowego i jego oferty. Analizę pozycji negocjacyjnych (własnej oraz partnera handlowego) – analiza SWOT. Planowanie samego procesu negocjacyjnego (czas, miejsce, uczestnicy). Listę negocjacyjną (shopping list) – pojęcie LIMITu negocjacyjnego. Zmienne negocjacyjne i zarządzanie nimi. Budowanie argumentacji do wykorzystania podczas negocjacji. Prowadzenie negocjacji Uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez sam proces prowadzenia negocjacji: jego fazy i ich charakterystykę, możliwości modelowania poszczególnych etapów oraz pułapki, które można na każdym z etapów napotkać. Uczestnicy zapoznają się także z pojęciami i narzędziami przydatnymi w ramach prowadzonych negocjacji. Uczestnicy będą ćwiczyć wszystkie elementy w ramach praktycznych scenek. Poruszane zagadnienia będą obejmować min.: Etapy procesu negocjacji i ich charakterystykę Metody sondowania partnera negocjacji Zarządzanie ustępstwami w negocjacjach Techniki wywierania wpływu w negocjacjach Praktyczne stosowanie różnych technik negocjacyjnych     MODUŁ V "Telefon, czyli jak budować relacje i sprzedawać więcej"   Moduł prowadzi: Mirosław Plak       Cele szkolenia: Szkolenie koncentruje się na rozwoju kompetencji handlowców zwiększających efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie komunikacji telefonicznej. Poznanie i utrwalenie skutecznych sposobów sprzedaży przez telefon pozwoli uczestnikom szkolenia na realizację ambitnych celów sprzedażowych. Korzyści dla uczestników:   Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- budować własny wizerunek w oczach klienta- nawiązywać partnerskie relacje przez telefon- pozyskiwać informacje od klienta- budować argumentację i skutecznie prezentować ofertę- finalizować transakcje i budować długofalowe relacje Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:  - ćwiczenia indywidualne i zespołowe - prezentacja - dyskusja - studium przypadku - testy - odgrywanie ról PROGRAM SZKOLENIA:1. Specyfika komunikacji telefonicznej.- możliwości i ograniczenia wykorzystania telefonu- co o Tobie mówi Twój głos?- autoprezentacja przez telefon2. Nastawienie mentalne handlowca.- dlaczego sprzedaż przez telefon jest najtrudniejszym zajęciem na świecie?- metoda prób i błędów a metodyczne działanie3.Proces sprzedaży przez telefon.- etapy rozmowy telefonicznej- kluczowe działania- praktyczne zastosowanie zasady AIDA4. Rozpoczęcie rozmowy.- pierwszych 12 sekund- jak przykuć uwagę klienta?5. Pozyskiwanie informacji od klienta.- informacje istotne dla handlowca- wykorzystanie pytań- techniki aktywnego słuchania6. Prezentacja oferty i zamknięcie sprzedaży.- operowanie korzyściami- jak przekazać obraz?- finalizacja transakcji7. Zakończenie rozmowy.- jak kończyć rozmowę?- ustalenia, wnioski i dalsze działania- nauka z doświadczenia     MODUŁ VI "Efektywność osobista, czyli zarządzanie sobą, kiedy stres depcze nam po piętach"     Moduł prowadzi: Aleksandra Chrapko     Cele szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z organizowaniem pracy własnej i zarządzaniem sobą w czasie. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły praktycznych reguł zarządzania czasem, zasad wyznaczania celów, planowania, a także ustalania priorytetów.   Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:- znali podstawowe zasady zarządzania czasem,- potrafili ustalić priorytety zgodnie z obowiązującymi zasadami,- potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań i porządkować dokumentację papierową,- znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania,- potrafili radzić sobie ze "złodziejami czasu",- skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu,- potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności,-potrafili asertywnie sterować swoim czasem. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w laboratoryjnych sytuacjach. Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:- dyskusje- studium przypadku- ćwiczenia indywidualne i grupowe- kwestionariusze i testy zachowań- odgrywanie scenek/ról- gry symulacyjne- burze mózgów     PROGRAM SZKOLENIA: Poznanie metod planowania i organizowania pracy: krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym: zasada 60:40, zasada Pareto, zasada Parkinsona, zasada zapisywania itp., organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów, "Złodzieje czasu" - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem, wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu, wpływ na pojawianie się "złodziei czasu"- identyfikacja barier utrudniających efektywna zarządzanie sobą w czasie. Metody efektywnego działania w sytuacji nadmiaru obowiązków: radzenie sobie ze stresem wynikającym z presji czasu, identyfikacja własnego stylu reagowania na stres związany z presją czasu. Nauka wyznaczania celów zawodowych: metoda wyznaczania celów – SMART w praktyce, znaczenie planowania i wyznaczania celów a efektywność, analiza celów i kontrola ich realizacji, obrany cel a elastyczność w działaniu. Efektywne wykorzystanie godzin pracy: rytm aktywności dobowej, organizacja czasu i miejsca pracy, tworzenie planu pracy i jego kontrola. Precyzowanie priorytetów w taki sposób, aby motywowały do skutecznego działania. Sposoby ustalania priorytetów. metoda Eisenhowera metoda ABC Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem?) i źródeł motywacji w realizacji wyznaczonych zadań (co mnie motywuje?) Jak sobie radzić z "wielozadaniowością"? Rozwijanie efektywnego działania w kontekście upływającego czasu: postawa proaktywna kluczem do sukcesu, aktywne podejście do zarządzania czasem. Narzędzia efektywnego zarządzania swoim czasem, metody zarządzania czasem: narzędzia ułatwiająca zarządzanie czasem; grafik pracy, plan, kalendarz, program komputerowy, czasomierz... techniki analizowania czasu pracy i tworzenie "planów działań", asertywność jako narzędzie do gospodarowania własnym czasem. Praktyczne zastosowanie zasad zarządzania czasem     MODUŁ VII - OPCJA DODATKOWA "Komunikacja biznesowa po angielsku"   Moduł prowadzi: Marcin Rzucidło     Cele szkolania: Celem szkolenia jest przedstawienie i przećwiczenie zasad komunikacji biznesowej prowadzonej w języku angielskim Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa. Warsztat "Komunikacja biznesowa po angielsku" oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe Korzyści dla uczestników:- Umiejętność sprawnego stosowania zasady komunikacji pisemnej i mówionej w języku angielskim.- Umiejętność pisania poprawnych, rzeczowych i skutecznych listów biznesowych, maili, ogłoszeń oraz innych pism w języku angielskim.- Umiejętność używania odpowiednich słów i wyrażeń angielskich przy prowadzeniu różnego typu rozmów biznesowych w tym języku.- Wzbogacenie słownictwa i zasobu zwrotów angielskich używanych w kontekście biznesowym oraz codziennym. Metody pracy, które zastosujemy podczas warsztatu:- Warsztat jest prowadzony w języku angielskim- Prezentacja zasad wraz z przykładami użycia- Dyskusje angażujące uczestników- Ćwiczenia w używaniu poznanych zasad- Scenki pozwalające przećwiczyć przyswojony materiał PROGRAM SZKOLENIA: Szczegółowy program oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów z uczestnikami oraz dopasowane do specyfiki ich zakresu pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności przeprowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie specyfiki branży i pracy uczestników warsztatu. Angielski – biznesowy język pisany Zasady angielskiego biznesowego języka pisanego Na tym etapie uczestnicy poznają zasady konstruowania biznesowych tekstów angielskich tak, by były one: poprawne, rzeczowe oraz skuteczne w komunikacji. Zagadnienia obejmować będą min.: specyficzne słownictwo i zwroty używane w angielskim biznesowym języku pisanym, zasady stosowania pewnych reguł gramatycznych charakterystycznych dla języka pisanego oraz reguł savoir vivre, tak bardzo ważnych w pisanej biznesowej korespondencji w języku angielskim. Wszystkie przedstawiane zasady będą bogato ilustrowane przykładami. Uczestnicy będą angażowani w bieżące tworzenie przykładów zdań i tekstów ilustrujących omawiane zasady. Zasady konstruowania korespondencji biznesowej w języku angielskim Uczestnicy poznają zasady tworzenia form pisanych w języku angielskim oraz będą mieli okazję na bieżąco tworzyć poszczególne teksty w celu przećwiczenia poznawanych zasad. W tej części zostaną przekazane zasady tworzenia takich tekstów biznesowych jak: listy biznesowe, listy ofertowe, e-maile i inne. Ćwiczenia i analiza dotyczące poprawnego konstruowania tekstów w angielskim biznesowym języku pisanymUsystematyzowana część praktyczna mająca na celu przećwiczenie komplementarnej wiedzy na temat korespondencji biznesowej w języku angielskim. Uczestnicy – na podstawie otrzymanych informacji – będą mieli samodzielnie dobrać i skonstruować korespondencję biznesową w języku angielskim odnoszącą się do przedstawionych im kwestii. Angielski – biznesowy język mówiony Zasady angielskiego biznesowego języka mówionego Uczestnicy poznają zasady stosowane przy używaniu angielskiego języka mówionego w rozmowach biznesowych tak, aby ich komunikacja była: poprawna, zrozumiała i skuteczna. Poruszane zagadnienia będą min. obejmować: różnice między językiem pisanym a mówionym, dobór odpowiedniego słownictwa i konstrukcji gramatycznych, czy też używanie zwrotów idiomatycznych. Wszystkie zasady będą ilustrowane przykładami, jak również uczestnicy będą angażowani na bieżąco w przytaczanie i tworzenie przykładów dla poruszanych kwestii. Zasady komunikacji mówionej w języku angielskim w kontekście sytuacji biznesowych Na tym etapie uczestnicy poznają skuteczne metody komunikacji w języku angielskim podczas różnych sytuacji biznesowych, takich, jak: bezpośrednie spotkania i rozmowy z klientem, rozmowy telefoniczne, prezentacje, dyskusje i spotkania grupowe oraz negocjacje. Ćwiczenia i analiza angielskiego biznesowego języka mówionego w kontekście Cześć praktyczna pozwalająca zebrać poznaną wiedzę i przećwiczyć umiejętność jej wykorzystywania w scenkach imitujących różnego rodzaju spotkania i kontakty biznesowe. Uczestnicy będą w stanie przećwiczyć poznane elementy komunikacji w języku angielskim, jak również na bieżąco otrzymają informację zwrotną na temat przeprowadzonych rozmów.SZKOLENIA