Ogłoszenia targów i szkoleń
AKADEMIA SPRZEDAŻY AS - Basic Level - NTBC
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie Łódź |
Data rozpoczęcia | 2011-08-16 |
Data zakończenia | 2011-08-17 |
www | http://www.ntbc.pl |
szkolenia@ntbc.pl |
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o.
“Centrum Biurowe Targowa 35”
ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź
Opis
Celem uruchomienia ACADEMY OF SALES jest przygotowanie do pracy osób, które planują związać swoją przyszłość zawodową ze sprzedażą. Jako doświadczeni handlowcy i osoby rekrutujące wiemy jak trudno jest z kandydatom znaleźć dobrze płatną, rozwojową pracę w sprzedaży i z drugiej strony, jak trudno jest pracodawcom pozyskać odpowiednio przygotowanych do roli handlowców.
Zapraszamy – wyjdź potrzebie rynku naprzeciw i zainwestuj czas w rozwój swoich umiejętności sprzedażowych.
AKADEMIA SPRZEDAŻY AS to miejsce stworzone specjalnie z myślą o Tobie.
- Jeśli kończysz studia i nie masz doświadczenia w sprzedaży, a właśnie w tym obszarze planujesz szukać pracy,
- Jeśli zaczynasz pracę jako handlowiec, sprzedawca, doradca handlowy,
- Jeśli pracujesz od niedawna w sprzedaży i chcesz się sprawdzić,
- Jeśli potrzebujesz uporządkować swoją wiedzę lub zamienić działanie intuicyjne na poparte wiedzą,
- Jeśli potrzebujesz porozmawiać z praktykami w dziedzinie sprzedaży,
ten Program jest dla Ciebie.
AKADEMIA SPRZEDAŻY AS - AS BASIC LEVEL
Moduł/Etap programu
Tematyka
Korzyści dla uczestnika
Termin
A. BASIC LEVEL
(poziom podstawowy)
1. Komunikacja w pracy handlowca:
- schemat komunikacji (nadawca/odbiorca) i jego działanie,
- narzędzia budowania komunikatów w zależności od sytuacji: pytania, aktywne słuchanie, odmawianie, postawa i komunikacja niewerbalna ,
- bariery w komunikacji,
- mechanizmy obronne (własne i cudze),
- profile komunikacyjne,
- efektywne zwroty w pracy handlowca.
2. Zachowanie handlowca:
- ubiór i zasady jego doboru,
- praca z wizytówkami i materiałami informacyjnymi,
- prezentacja firmy (1 minuta),
- nawiązanie relacji z klientem.
3. Klient i jego potrzeby:
- definicja klienta,
- sposób opisywania produktu (cechy/zalety/korzyści),
- techniki analizy otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego klienta.
4. Proces sprzedaży:
- analiza potrzeb zakupowych klienta (produkt/usługa),
- sondowanie zastrzeżeń,
- prezentacja rozwiązania dla klienta,
- strategie zachęcania do zakupu,
- pozyskiwanie zamówienia.
5. Praca z zastrzeżeniami klienta:
- rodzaje zastrzeżeń,
- techniki pokonywania zastrzeżeń,
- obrona warunków kontraktu,
- sytuacje trudne.
6. Postępowanie po otrzymaniu zamówienia:
- utrzymanie kontaktu z klientem,
- podtrzymanie zadowolenia z zakupu,
- wsparcie w procesie realizacji dostawy.
Po ukończeniu Programu AS BASIC LEVEL będziesz umiał:
1. Swobodnie komunikować się z klientami, niezależnie od różnic w profilach komunikacji,
2. Przygotować się do spotkania z klientem,
3. Zaprezentować Twoją firmę z zastosowaniem materiałów informacyjno – reklamowych,
4. Zdefiniować produkt i usługę jaką chcesz zaoferować klientowi,
5. Zdiagnozować potrzeby Twojego klienta,
6. Dopasować swoją ofertę do konkretnego klienta,
7. Rozpoznać i poradzić sobie z zastrzeżeniami klienta (w tym obronić warunki kontraktu),
8. Pracować z klientem w oparciu o relacje, bez ich wykorzystywania,
9. Budować zadowolenie klienta z dokonanego u Ciebie zakupu.
10. I będziesz mógł kontynuować naukę i swój rozwój zawodowy w Programie AS INTER LEVEL.
Pracujemy w grupach do 12 osób – dzięki temu masz możliwość aktywnego udziału w sesjach i ćwiczenia zachowań sprzedażowych.
Między kolejnymi sesjami otrzymasz zadania do wykonania oraz możliwość współpracy z praktykiem sprzedaży – wszystko w jednym celu...abyś rozwijał swoje umiejętności sprzedażowe i był zadowolony z inwestycji jakiej dokonałeś.
Każda edycja będzie ustalana w porozumieniu ze studentami Programu AS
3 sesje
po 2 dni każda
Promocyjny koszt uczestnictwa w Akademii
(3 x 2 dni) –
1500 zł/osoby (+VAT)
W cenie wszystkie materiały, lunch i przerwy kawowe.