Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Akcje promocyjne w praktyce. Prawne podstawy organizacji loterii, konkursów i innych akcji z nagrodami dla uczestników

Kontakt
Gremium IDK www.gremium.com.pl e-mail:gremium@gremium.com.pl tel. 22 250 19 46
Opis
Organizacja konkursu, loterii czy innych akcji promocyjnych to jedna z podstawowych i najbardziej skutecznych metod pozyskiwania nowych klientów, odbiorców czy fanów, a także doskonały sposób na budowę pozytywnego wizerunku firmy czy instytucji, promowanie polityki czy programów społecznych, a także świetny sposób na budowanie lojalności. Co więcej aktywne funkcjonowanie w serwisach społecznościowych typu Facebook niemal wymaga nagradzania czytelników nie tylko doskonałą treścią, ale też konkursami, plebiscytami i innego rodzaju akcjami. Organizacja akcji promocyjnych wymaga od pracowników działów promocji czy marketingu nie tylko pomysłowości, budżetu na nagrody i koszty promocji, ale także wiedzy z zakresu prawidłowego prowadzenia tego typu akcji. Źle przeprowadzona akcja promocyjna z naruszeniem przepisów prawa to zagrożenie karami finansowymi, a także antyreklama i w rezultacie porażka akcji i organizatora. Dlatego zapraszamy Państwa do skorzystania z ciekawego i niezwykle pomocnego szkolenia wdrażającego w prawne aspekty prowadzenia akcji promocyjnych.