Ogłoszenia targów i szkoleń
Akcje promocyjne w praktyce. Prawne podstawy organizacji loterii, konkursów i innych akcji z nagrodami dla uczestników
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-10-25 |
Data zakończenia | 2013-10-25 |
www | http://gremium.com.pl/index.php/szkolenia-otwarte/11-katalog-szkolen-otwartych/37-szkolenie-akcje-promocyjne-w-praktyce-prawne-podstawy-organizacji-loterii-konkursow-i-innych-akcji-z-nagrodami-dla-uczestnikow |
gremium@gremium.com.pl |
Kontakt
Gremium IDK
www.gremium.com.pl
e-mail:gremium@gremium.com.pl
tel. 22 250 19 46
Opis
Organizacja konkursu, loterii czy innych akcji promocyjnych to jedna z podstawowych i najbardziej skutecznych metod pozyskiwania nowych klientów, odbiorców czy fanów, a także doskonały sposób na budowę pozytywnego wizerunku firmy czy instytucji, promowanie polityki czy programów społecznych, a także świetny sposób na budowanie lojalności. Co więcej aktywne funkcjonowanie w serwisach społecznościowych typu Facebook niemal wymaga nagradzania czytelników nie tylko doskonałą treścią, ale też konkursami, plebiscytami i innego rodzaju akcjami.
Organizacja akcji promocyjnych wymaga od pracowników działów promocji czy marketingu nie tylko pomysłowości, budżetu na nagrody i koszty promocji, ale także wiedzy z zakresu prawidłowego prowadzenia tego typu akcji. Źle przeprowadzona akcja promocyjna z naruszeniem przepisów prawa to zagrożenie karami finansowymi, a także antyreklama i w rezultacie porażka akcji i organizatora.
Dlatego zapraszamy Państwa do skorzystania z ciekawego i niezwykle pomocnego szkolenia wdrażającego w prawne aspekty prowadzenia akcji promocyjnych.