Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Aktywna sprzedaż i partnerstwo w relacjach z klientami

Aktywna sprzedaż i partnerstwo w relacjach z klientami
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-11
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3550/aktywna-sprzedaz-i-partnerstwo-w-relacjach-z-klientami
Email
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
Miejsce i termin szkolenia proszę uzgadniać z naszymi Konsultantami: 32 281 62 31szkolenia@synteza.plPROGRAM1. Rozpoczęcie szkoleniaOmówienie indywidualnych celów i zasad pracy na zajęciachIntegracja grupy – dążenie do stworzenia atmosfery zaufania i aktywnościCzym jest sprzedaż? – Wprowadzenie do zagadnienia2. Zasady efektywnej komunikacji z klientem, wpływające na wzajemną współpracęIndywidualne modele percepcji i ich wpływ na komunikowanie sięSztuka prowadzenia rozmów handlowych (perspektywa sprzedawcy oraz klienta)Błędy komunikacyjne i typowe pułapki językowe (czynniki zakłócające)Wpływ emocji na proces komunikacji i sposoby przejmowania kontroli nad sytuacją3. Aktywne budowanie kontaktu z klientem opartego na partnerstwieNarzędzia służące pozyskiwaniu klienta i sposoby ich wykorzystaniaBadanie potrzeb – nietypowe pytania jako sposób na rozszerzenie perspektywy współpracyCRM – zarządzanie relacjami z klientami (informacja + klient = strategia)Partner w biznesie – reguły tworzenia więzi emocjonalnej i racjonalnej4. Kluczowe zachowania handlowca wpływające na sposób postrzegania firmyKlient jako najcenniejszy element procesu sprzedaży (standardy profesjonalnej obsługi) Zasady prezentacji oferty (forma, treść, klimat)Ekspresja gestów podczas rozmów handlowych i ich znaczenie Model różnych typów zachowań ludzi (w kontekście kupujących i sprzedających)5. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem i sposoby ich rozwiązywaniaTrudny klient – trudne sytuacje (autoanaliza pod kątem silnych stron i ograniczeń)Negocjacje cenowe – odkrywanie motywów klienta i metody argumentowania Przewidywanie reakcji negatywnych i przygotowywanie różnych wariantów działańZamykanie sprzedaży a stosowane "chwyty" i manipulacje6. Asertywne zachowanie jako alternatywa dla biernego i agresywnego Słowa, gesty, uczucia, czyli przyjmowanie opinii, ocen i emocji klientaKrytyka słuszna i niesłuszna – sposoby postępowaniaAtak, manipulacja z pozycji "silnego przeciwnika" – skuteczne przeciwdziałaniePochwała, komplement – asertywne odpowiedzi7. Optymizm i wiara we własne siły jako podstawa sukcesu handlowcaCel i jego świadomość sprzymierzeńcem w skutecznym działaniu Sposoby kreowania pożądanej atmosfery i pozytywnego nastawienia do klientaZawodowy savoir-vivre i czynniki wpływające na wizerunek8. Stres i trema – metody przeciwdziałania ich negatywnym skutkomŹródła i mechanizmy powstawania stresu (stres stymulujący i negatywny)Przezwyciężanie oporu i tremy przed kontaktem z klientem Profilaktyka i antystres (przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu)9. Podsumowanie zajęć i wyciągnięcie wnioskówBurza mózgów nt. jak można wykorzystać zdobyte wiadomości w środowisku pracy?Indywidualne konsultacje dla uczestników zajęć i wskazówki do dalszej pracyOcena zajęć – ankieta ewaluacyjnaPełen program i informacje nt. organizacji szkolenia