Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

AKTYWNY WARSZTAT SZKOLENIOWY : TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE

AKTYWNY WARSZTAT SZKOLENIOWY : TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2020-01-30
Data zakończenia 2020-01-30
www www.superszkolenia.pl
Email szkolenia@superszkolenia.pl
Kontakt
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szczegóły pod nr telefonu. 32 470 11 75

Opis

Szkolenie„TECHNIKI SPRZEDAŻY w pigułce” skierowane jest do osób, którechcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyćefektywność swoich działań handlowych.


JAKZMIENI SIĘ TWOJA SYTUACJA, JEŚLI POPRAWISZ WIELKOŚĆ SPRZEDAŻY?


COPOZNASZ i CZEGO SIĘ NAUCZYSZ:

  • nauczyszsię unikalnych i nowoczesnych metod sprzedaży

  • poznaszskuteczne techniki zamykania sprzedaży

  • zwiększyszswoją perswazję, a Twoja skuteczność znacznie wzrośnie

  • dowieszsię jak sobie radzić z obiekcjami klienta

  • poznaszskuteczne metody prezentacji swojej oferty

  • poznasztechniki wzbudzania zainteresowania u klientów



Szkolenieskierowane do: przedstawicieli handlowych ( B2B, B2C), konsultantówi doradców oraz specjalistom ds. sprzedaży, pracowników BOK,telemarketerów.


CELESZKOLENIA jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikamisprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmówhandlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dlaklienta.


RAMOWYPROGRAM SZKOLENIA


PRZYGOTOWANIEDO WIZYTY/ROZMOWY.

Informacjanajcenniejszym towarem.

Wczym jestem lepszy od konkurencji?

AnalizaPCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).

AnalizaAPK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).


ETAPYI PRZEBIEG ROZMOWY HANDLOWEJ.

Pierwszykontakt – telefon od klienta.

Jaksię wyróżnić na tle konkurencji?

Przebiegrozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy?


TECHNIKIRADZENIA SOBIE Z ODPOWIEDZIAMI:

-"nie jestem zainteresowany",

-"proszę wysłać ofertę",

-"mam swojego dostawcę".


TECHNIKISPRZEDAŻY I FINALIZOWANIA TRANSAKCJI.

Sprzedażpoprzez korzyści.

Manipulowanieceną – cena to nie najważniejszy element.

Sprzedażpoprzez jakość i markę.

Argumentacjana podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.


TECHNIKIZAMYKANIA SPRZEDAŻY.

Kiedynajlepiej finalizować rozmowę handlową.

Jakto robić – techniki.

Uzyskiwaniezobowiązań ze strony klienta.

Narzędziakomunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobregowrażenia,pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkańhandlowych.


Czastrwania: 1dzieńszkoleniowy (8 godzinszkoleniowych).



SZKOLENIAPROWADZONE VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR SĄ SZKOLENIAMI NARZĘDZIOWYMI.Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy,które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowyto 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami zżycia 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe,case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami ipraktyką.


KOSZTYINWESTYCJI : 990 zł netto/os. + 23% VAT


II,III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 790 zł netto/os. + 23% VAT

Vosoba - gratis


Zapiszsię na nasz newsletter tutaj: vidi.superszkolenia.pl- otrzymaszstały rabat na szkolenia: 100 zł rabatu na szkolenie dwudniowe - pozapisaniu się Twoja cena to: 890zł netto/os. + 23% VAT


Wcenę wliczono:

  • konsultacjez ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie)

  • materiałyszkoleniowe, karty pracy,

  • e-booka- po szkoleniu

  • certyfikatukończenia szkolenia,

  • 2xprzerwa kawowa, 1x obiad,

  • pomoci doradztwo po szkoleniu.



POLECANESZKOLENIA DLA HANDLOCÓW:


  • SKUTECZNYHANDLOWIEC CZ. I – TECHNIKISPRZEDAŻY

  • SKUTECZNYHANDLOWIEC CZ. II- ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY I FINALIZACJI

  • SZTUKAZAMYKANIA SPRZEDAŻY

  • TECHNIKISPRZEDAŻY W PIGUŁCE

  • OBSŁUGAKLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

  • PROFESJONALNENEGOCJACJE


więcejna www.superszkolenia.pl


Istniejemożliwość uzyskania dofinansowaniaze środków unijnych wwysokości do 80% na wszystkie szkolenia otwarte VIDI Centrum RozwojuKadr dla średnich, małych i mikro przedsiębiorstw. Szczegółypod nr telefonu. 32 470 11 75