Ogłoszenia targów i szkoleń
AKTYWNY WARSZTAT SZKOLENIOWY : TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2020-01-30 |
Data zakończenia | 2020-01-30 |
www | www.superszkolenia.pl |
szkolenia@superszkolenia.pl |
Szczegóły pod nr telefonu. 32 470 11 75
Szkolenie„TECHNIKI SPRZEDAŻY w pigułce” skierowane jest do osób, którechcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyćefektywność swoich działań handlowych.
JAKZMIENI SIĘ TWOJA SYTUACJA, JEŚLI POPRAWISZ WIELKOŚĆ SPRZEDAŻY?
COPOZNASZ i CZEGO SIĘ NAUCZYSZ:
nauczyszsię unikalnych i nowoczesnych metod sprzedaży
poznaszskuteczne techniki zamykania sprzedaży
zwiększyszswoją perswazję, a Twoja skuteczność znacznie wzrośnie
dowieszsię jak sobie radzić z obiekcjami klienta
poznaszskuteczne metody prezentacji swojej oferty
poznasztechniki wzbudzania zainteresowania u klientów
Szkolenieskierowane do: przedstawicieli handlowych ( B2B, B2C), konsultantówi doradców oraz specjalistom ds. sprzedaży, pracowników BOK,telemarketerów.
CELESZKOLENIA jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikamisprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmówhandlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dlaklienta.
RAMOWYPROGRAM SZKOLENIA
PRZYGOTOWANIEDO WIZYTY/ROZMOWY.
Informacjanajcenniejszym towarem.
Wczym jestem lepszy od konkurencji?
AnalizaPCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
AnalizaAPK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej).
ETAPYI PRZEBIEG ROZMOWY HANDLOWEJ.
Pierwszykontakt – telefon od klienta.
Jaksię wyróżnić na tle konkurencji?
Przebiegrozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy?
TECHNIKIRADZENIA SOBIE Z ODPOWIEDZIAMI:
-"nie jestem zainteresowany",
-"proszę wysłać ofertę",
-"mam swojego dostawcę".
TECHNIKISPRZEDAŻY I FINALIZOWANIA TRANSAKCJI.
Sprzedażpoprzez korzyści.
Manipulowanieceną – cena to nie najważniejszy element.
Sprzedażpoprzez jakość i markę.
Argumentacjana podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
TECHNIKIZAMYKANIA SPRZEDAŻY.
Kiedynajlepiej finalizować rozmowę handlową.
Jakto robić – techniki.
Uzyskiwaniezobowiązań ze strony klienta.
Narzędziakomunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobregowrażenia,pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkańhandlowych.
Czastrwania: 1dzieńszkoleniowy (8 godzinszkoleniowych).
SZKOLENIAPROWADZONE VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR SĄ SZKOLENIAMI NARZĘDZIOWYMI.Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy,które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowyto 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami zżycia 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe,case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami ipraktyką.
KOSZTYINWESTYCJI : 990 zł netto/os. + 23% VAT
II,III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 790 zł netto/os. + 23% VAT
Vosoba - gratis
Zapiszsię na nasz newsletter tutaj: vidi.superszkolenia.pl- otrzymaszstały rabat na szkolenia: 100 zł rabatu na szkolenie dwudniowe - pozapisaniu się Twoja cena to: 890zł netto/os. + 23% VAT
Wcenę wliczono:
konsultacjez ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie)
materiałyszkoleniowe, karty pracy,
e-booka- po szkoleniu
certyfikatukończenia szkolenia,
2xprzerwa kawowa, 1x obiad,
pomoci doradztwo po szkoleniu.
POLECANESZKOLENIA DLA HANDLOCÓW:
SKUTECZNYHANDLOWIEC CZ. I – TECHNIKISPRZEDAŻY
SKUTECZNYHANDLOWIEC CZ. II- ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY I FINALIZACJI
SZTUKAZAMYKANIA SPRZEDAŻY
TECHNIKISPRZEDAŻY W PIGUŁCE
OBSŁUGAKLIENTA I BUDOWANIE RELACJI
PROFESJONALNENEGOCJACJE
więcejna www.superszkolenia.pl
Istniejemożliwość uzyskania dofinansowaniaze środków unijnych wwysokości do 80% na wszystkie szkolenia otwarte VIDI Centrum RozwojuKadr dla średnich, małych i mikro przedsiębiorstw. Szczegółypod nr telefonu. 32 470 11 75