Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Analiza procesów biznesowych end-to-end - APBO/POMIT (EFS).

Analiza procesów biznesowych end-to-end - APBO/POMIT (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5514/analiza-procesow-biznesowych-end-to-end-apbopomit-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Projekt pomorski - Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT. 1. Szkolenia informatyczne dla Analityków. APBO/POMIT Analiza procesów biznesowych end-to-end – 2 dni. Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie \"Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT\".Celem projektu "Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT" jest wzmocnienie rozwoju 15 firm Pomorskiego Klastra ICT poprzez wzrost kompetencji 288 pracowników należących do kadry informatycznej, w tym min. 30% kobiet oraz co najmniej 144 osób z wykształceniem nie wyższym niż średnie. W ramach projektu zostanie przeprowadzona diagnoza dojrzałości projektowej dla 4 przedsiębiorstw. Okres realizacji projektu: 01.11.2011 – 31.10.2013l. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. lub kontaktując się z naszymi Konsultantami: Aleksandra Seroczyńska (+48 22) 460 52 29 e-mail: aleksandra.seroczynska@altkom.pl Mariusz Gadomski (+48 22) 460 99 43 e-mail: mariusz.gadomski@altkom.plProgram szkolenia:Dzień 109:00-10:301. Typowe i nieprzydatne definicje procesu biznesowego.2. Problemy związane z nieprawidłowym zdefiniowaniem procesu.10:45-12:303. Prawdziwy proces biznesowy.4. Elementy każdego procesu biznesowego.13:00-14:305. Kiedy praca staje się procesem biznesowym?6. Jaki rodzaj pracy modelujemy?14:45-16:007. Poziom szczegółowości procesu.8. Obszary w organizacji wpływające na proces biznesowy.9. Identyfikacja procesów biznesowych.Dzień 209:00-10:3010. Zakres, kontekst i cele procesu.11. Wstępna ocena procesu.10:45-12:3012. Proces z perspektywy uczestników.13. Proces z perspektywy klienta.13:00-14:3014. Pomiar procesu.15. Decyzje na temat zmian procesowych.14:45-16:0016. Analiza elementów procesu.17. Diagramy w wersji: AS-IS, TO-BE, COULD-BE, AS-IF.