Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Asertywność, czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacją, krytyką i presją nacisków.

Asertywność, czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacją, krytyką i presją nacisków.
Status
Miejsce Pomorskie Gdynia
Data rozpoczęcia 2011-12-08
Data zakończenia 2011-12-08
www http://www.personia.pl/cykl-szkolen-otwartych-w-personii-grudzien-2011/
Email konsultant@personia.pl
Kontakt
Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail: tel. 530 690 700 biuro@personia.pl
Opis
Asertywność, czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacją, krytyką i presją nacisków. Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy kontaktują się z innymi ludźmi: managerów, koordynatorów, specjalistów ds. obsługi klienta, sprzedawców, właścicieli firm. Ale także dla rodziców, żon, mężów, partnerów i partnerek, każdego, kto chciałby poprawić swoje relacje z innymi. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy szkolenia zdobędą kompetencje do radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych oraz zawodowych. Dowiedzą się, jak skutecznie komunikować się z innymi oraz poznają techniki manipulacji i sposoby, jak się przed nimi bronić. Termin i miejsce: 08.12.2011, Gdynia Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00 Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem; 1. Komunikacja i asertywność * Pojęcie asertywności i jej codzienna rola w życiu zawodowym i osobistym, * Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej, * Komunikacja asertywna, * Objawy braku asertywności w moim życiu. 2. Budowanie asertywnej postawy * Świadomość własnych zamierzeń, wartości oraz praw, * Asertywny monolog wewnętrzny, * Techniki asertywnej postawy i komunikacji – teoria W PRAKTYCE ! 3. Asertywność wobec współpracowników, przełożonych oraz podwładnych * Asertywna odmowa, krytyka i pochwała – jak je formułować? * Asertywne wyrażanie przekonań i opinii, * Negocjowanie konsensusu – rola empatii, pewności siebie i konsekwencji w działaniu. 4. Konstruktywna rozmowa * Aktywne słuchanie, parafraza i … kropka, * Emocje – nasz wróg czy przyjaciel? Jak o nich mówić? Jak wyznać uczucia?, * Komunikaty „ja” i komunikaty „ty”.