Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE

ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-10-27
Data zakończenia 2011-10-28
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia tel. 509 66 77 98
Opis
Czas trwania: 2 dni. Cel szkolenia: • rozwijanie konkretnych umiejętności z zakresu asertywnej komunikacji z partnerami biznesowymi • lepsze rozumienie różnic pomiędzy zachowaniem uległym, agresywnym, manipulacyjnym a asertywnym • rozwijanie umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych • zwiększenie świadomości swoich praw oraz wzmocnienie wewnętrznej siły i stanowczości • analiza najczęściej popełnianych błędów i tworzenie strategii zaradczych Adresaci: • właściciele MŚP • kadra kierownicza • freelancerzy • wszystkie osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji w biznesie Metody szkoleniowe: Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi i sprawdzonymi metodami aktywnymi obejmującymi ćwiczenia w małych zespołach, pracę indywidualną, dyskusje moderowane, analizę case study, gry, symulacje, mini-wykłady i prezentacje. Uczestnicy nie tylko zdobywają niezbędną wiedzę, ale przede wszystkim rozwijają praktyczne umiejętności pozwalające na bezpośrednie wykorzystanie treści szkolenia w pracy i życiu codziennym. Program: 1. Asertywność w biznesie • różnice pomiędzy zachowaniem agresywnym, uległym, manipulacyjnym i asertywnym • konsekwencje zachowań nieasertywnych w kontaktach biznesowych • zwiększenie świadomości swojego stylu zachowania 2. Filary asertywności • postawa • poczucie własnej wartości • przekonania i obawy • rola komunikacji niewerbalnej 3. Moje prawa • budowanie i wzmacnianie postawy asertywnej • wyznaczenie terytorium psychologicznego • asertywny monolog wewnętrzny - radzenie sobie z krytykiem wewnętrznym 4. Naucz się mówić NIE - sztuka odmawiania i stawiania granic partnerom biznesowym • jak odmawiać łagodnie i stanowczo? • techniki wzmacniające odmawianie • radzenie sobie w sytuacji presji • analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu współpracownikom lub klientom 5. Konstruktywna krytyka w biznesie • wykorzystywanie krytyki jako cennej informacji zwrotnej • reagowanie na słuszną i niesłuszną krytykę klientów, współpracowników, podwładnych • dlaczego warto udzielać konstruktywnej krytyki? • procedura wyrażania konstruktywnej krytyki • radzenie sobie z ukrytą krytyką (aluzje) 6. Moc pochwał • wyrażanie pozytywnych informacji zwrotnych • dlaczego czasami trudno jest przyjmować pochwały od współpracowników? • rozwijanie umiejętności konstruktywnego przyjmowania pochwał 7. Asertywne reagowanie w sytuacji ataku werbalnego. 8. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych • najważniejsze zasady budowania trwałych relacji z partnerami biznesowymi • opracowanie indywidualnego planu wykorzystania nowych umiejętności CENA: 1490 PLN + 23% VAT