Ogłoszenia targów i szkoleń
ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-12-12 |
Data zakończenia | 2011-12-13 |
www | http://www.wikconsulting.pl |
szkolenia@wikconsulting.pl |
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia
tel. 509 66 77 98
Opis
Czas trwania: 2 dni.
Cel szkolenia:
• rozwijanie konkretnych umiejętności z zakresu asertywnej komunikacji z partnerami biznesowymi
• lepsze rozumienie różnic pomiędzy zachowaniem uległym, agresywnym, manipulacyjnym a asertywnym
• rozwijanie umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych
• zwiększenie świadomości swoich praw oraz wzmocnienie wewnętrznej siły i stanowczości
• analiza najczęściej popełnianych błędów i tworzenie strategii zaradczych
Adresaci:
• właściciele MŚP
• kadra kierownicza
• freelancerzy
• wszystkie osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji w biznesie
Metody szkoleniowe:
Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi i sprawdzonymi metodami aktywnymi obejmującymi ćwiczenia w małych zespołach, pracę indywidualną, dyskusje moderowane, analizę case study, gry, symulacje, mini-wykłady i prezentacje. Uczestnicy nie tylko zdobywają niezbędną wiedzę, ale przede wszystkim rozwijają praktyczne umiejętności pozwalające na bezpośrednie wykorzystanie treści szkolenia w pracy i życiu codziennym.
Program:
1. Asertywność w biznesie
• różnice pomiędzy zachowaniem agresywnym, uległym, manipulacyjnym i asertywnym
• konsekwencje zachowań nieasertywnych w kontaktach biznesowych
• zwiększenie świadomości swojego stylu zachowania
2. Filary asertywności
• postawa
• poczucie własnej wartości
• przekonania i obawy
• rola komunikacji niewerbalnej
3. Moje prawa
• budowanie i wzmacnianie postawy asertywnej
• wyznaczenie terytorium psychologicznego
• asertywny monolog wewnętrzny - radzenie sobie z krytykiem wewnętrznym
4. Naucz się mówić NIE - sztuka odmawiania i stawiania granic partnerom biznesowym
• jak odmawiać łagodnie i stanowczo?
• techniki wzmacniające odmawianie
• radzenie sobie w sytuacji presji
• analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu współpracownikom lub klientom
5. Konstruktywna krytyka w biznesie
• wykorzystywanie krytyki jako cennej informacji zwrotnej
• reagowanie na słuszną i niesłuszną krytykę klientów, współpracowników, podwładnych
• dlaczego warto udzielać konstruktywnej krytyki?
• procedura wyrażania konstruktywnej krytyki
• radzenie sobie z ukrytą krytyką (aluzje)
6. Moc pochwał
• wyrażanie pozytywnych informacji zwrotnych
• dlaczego czasami trudno jest przyjmować pochwały od współpracowników?
• rozwijanie umiejętności konstruktywnego przyjmowania pochwał
7. Asertywne reagowanie w sytuacji ataku werbalnego.
8. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych
• najważniejsze zasady budowania trwałych relacji z partnerami biznesowymi
• opracowanie indywidualnego planu wykorzystania nowych umiejętności
CENA: 1490 PLN + 23% VAT