Ogłoszenia targów i szkoleń
AUDYT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-03-19 |
Data zakończenia | 2012-03-19 |
www | http://www.wikconsulting.pl |
szkolenia@wikconsulting.pl |
Kontakt
tel. 509 66 77 98
Opis
Adresaci szkolenia:
• kadra kierownicza
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
• kierownicy i specjaliści ds. public relations
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi
Metody szkoleniowe:
Szkolenie będzie realizowane w formule warsztatowej. Wykorzystywane metody: mini-wykład, case studies, praca w grupach, praca indywidualna
Korzyści dla uczestników:
• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej
• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych
• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych
• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę audytu komunikacyjnego
Program:
1. Komunikacja wewnętrzna a audyt komunikacyjny
2. Audyt komunikacyjny – definicja
3. Cele audytu komunikacyjnego
4. Funkcje audytu komunikacyjnego
5. Kiedy warto przeprowadzić audyt komunikacyjny?
6. Fazy audytu komunikacyjnego:
• Przygotowanie audytu
• Wprowadzenie audytu do organizacji
• Realizacja audytu
• Synteza i opracowanie produktów audytu
7. Najczęściej stosowane narzędzia zbierania informacji
8. Korzyści z przeprowadzenia audytu komunikacyjnego
9. Wprowadzanie zmian w organizacji w oparciu o wyniki audytu komunikacyjnego
10. Koszty audytu komunikacyjnego
Cele szkoleniowe:
1. Poziom wiedzy – uczestnik:
• wie, co to jest audyt komunikacyjny
• zna cele audytu komunikacyjnego
• zna funkcje audytu komunikacyjnego
• wie, kiedy warto przeprowadzić audyt komunikacyjny
• zna fazy audytu komunikacyjnego
• wie, jakie są najczęściej stosowane narzędzia zbierania informacji
• wie, jakie są korzyści z przeprowadzenia audytu komunikacyjnego
2. Poziom umiejętności – uczestnik:
• potrafi określić cele audytu komunikacyjnego
• potrafi opracować scenariusz audytu
• potrafi opracować plan audytu komunikacyjnego
• potrafi przygotować ankietę wykorzystywaną w audycie
• potrafi opracować materiały do akcji promocyjnej audytu
• potrafi przeprowadzić audyt komunikacyjny w organizacji
• potrafi przeprowadzić wywiad pogłębiony
• potrafi przygotować raport po audycie wraz z rekomendacjami
• potrafi oszacować budżet audytu komunikacyjnego
• potrafi wykorzystać wyniki audytu komunikacyjnego do wprowadzania zmian w komunikacji wewnętrznej organizacji
3. Poziom postaw – uczestnik:
• rozumie, jak ważne jest przeprowadzenie audytu komunikacyjnego
• jest przekonany o konieczności przeprowadzania audytu komunikacyjnego
• jest świadomy roli związanej z określeniem silnych i słabych stron komunikacji wewnątrz organizacji
• uważa, że warto określić potrzeby i preferencje pracowników odnośnie komunikacji wewnętrznej
• rozumie, że dzięki audytowi komunikacyjnemu można doskonalić politykę komunikacyjną firmy
dostrzega wpływ audytu komunikacyjnego na zwiększenie efektywno