Ogłoszenia targów i szkoleń
Autoprezentacja - kreowanie wizerunku skutecznego managera
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-04-23 |
Data zakończenia | 2012-04-23 |
www | http://www.wgd-pr.pl/szkolenia-oferta/225-autoprezentacja |
biuro@wgd-pr.pl |
Kontakt
Warszawska Grupa Doradców Public Relations
tel: 668 01 83 53
e-mail: biuro@wgd-pr.pl
Opis
PROGRAM SZKOLENIA
Zasady kreowania wizerunku jako pracownika, eksperta, skutecznego managera instytucji.
Cel i zasady kreowania wizerunku.
Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych.
Określenie swoich mocnych i słabych stron
Pierwsze wrażenie a sukces.
Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy?
Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji.
Wizerunek w Internecie a wizerunek urzędu.
Jak zbudować wizerunek w sieci.
Dobór miejsca w Internecie. Wybór zdjęć, filmów, multiprezentacji
Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.
Autoprezentacja a spotkania biznesowe i urzędowe, prezentacje, narady, konferencje i eventy.
Przygotowanie się do wystąpień i narad.
Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad.
Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania.
Elementy werbalne w autoprezentacji.
Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni.
Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku.
Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność.
Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji.
Jak manipulować słowem?
Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna – jak pokazać bez słów kim jesteś.
Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
Aparycja – autoprezentacja a wygląd
Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w instytucji
Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji
Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.