Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

AUTOPREZENTACJA - sztuka kreowania własnego wizerunku w sytuacjach wystąpień publicznych

AUTOPREZENTACJA - sztuka kreowania własnego wizerunku w sytuacjach wystąpień publicznych
Status
Miejsce Małopolskie Krynica Zdrój
Data rozpoczęcia 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-08
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/1907/autoprezentacja-sztuka-kreowania-wlasnego-wizerunku-w-sytuacjach-wystapien-publicznych
Email
Kontakt
Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Opis
PEŁNA OFERTA SZKOLEŃ DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ: www.eipb.pl.Inspirujemy do działania! "Nigdy nie będziesz miał drugiej szansy wywarcia pierwszego wrażenia" [M.Ohoven] CELE SZKOLENIA * Uświadomienie roli autoprezentacji w odnoszeniu sukcesu w kontaktach międzyludzkich. * Kreowanie wizerunku własnej osoby w kontekście wykonywanego zawodu i obowiązków. * Uświadomienie dotychczasowych nawyków sprzyjających korzystnej autoprezentacji oraz obszarów wymagających poprawy. * Umiejętność wyeliminowania, niekorzystnych gestów. * Uświadomienie znaczenia "mowy ciała". * Umiejętność właściwego przygotowania i publicznego prezentowania wypowiedzi. * Udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami. PROGRAM SZKOLENIA OKREŚLANIE I ROZWIJANIE WIZERUNKU WŁASNEJ OSOBY.Analiza dotychczasowych nawyków autoprezentacyjnych każdego z uczestników. Indywidualne cele uczestników szkolenia. Sposoby rozwijania poczucia własnej wartości. Znaczenie autoprezentacji - magia pierwszego wrażenia. LIKWIDOWANIE ZŁYCH NAWYKÓW, ZARÓWNO WERBALNYCH JAK I NIEWERBALNYCH. Funkcje komunikacji niewerbalnej. Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych jako podstawa budowania wiarygodności. Znaczenie światła i koloru w budowaniu własnego wizerunku (kolor ubioru, dobór makijażu, oświetlenie). Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne. PSYCHOLOGIA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH Przygotowanie - co należy zrobić przed wystąpieniem. Konstrukcja wystąpienia (wprowadzenie, zakończenie, treść właściwa, elementy dodatkowe). Budowanie zaufania odbiorców (nastawienie, oczekiwania, motywacja, potrzeby słuchaczy, wrażenie profesjonalizmu). Język, praca z głosem, tempo mówienia. Organizacja materiału. Systemy planowania i kontrolowania czasu. Praca ze środkami wizualizacji oraz pomoce "techniczne". Specyfika wystąpień przed kamera. SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TREMA I LEKIEM PRZED WYSTĘPAMI PUBLICZNYMI. Analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji (w tym z "trudnym" odbiorcą). Burzenie barier komunikacyjnych. Metody radzenia sobie z własnymi emocjami, stresem. Zajęcia symulacyjne - nagranie i analiza video. PROWADZĄCYMAŁGORZATA FRYSZKIEWICZ - współwłaściciel, trener, coach, doradca personalny Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Posiada certyfikat amerykańskiej firmy szkoleniowej Wilson Learning  - Train the Trainer, Counsellor Salesperson. Licencjonowany Praktyk Neurolingwistycznego Programowania, uzyskała tytuł Licencjonowanego Mistrza Neurolingwistycznego Programowania. Licencjonowany Coach ICC (certyfikat - International Coaching Community). Uczyła się u najwybitniejszych trenerów biznesu na świecie, takich jak: Brian Tracy, Robert Dilts, Steven Giligan oraz Joseph O'Conor. Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów. Współzałożyciel, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych "Trener Biznesu" realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Od 15 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej, budowania samodoskonalącej się organizacji, asertywności i efektywnej komunikacji interpersonalnej, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, radzenia sobie ze stresem, kreatywności, negocjacji handlowych, zarządzania czasem, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ja za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć. Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i, jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne. Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu. Stworzyła nową metodę Cotrainingu - łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE * pod numerem telefonu (81) 532 21 76 * e-mail: biuro@eipb.pl SERDECZNIE ZAPRASZAMY! Powyższy program szkolenia możemy zrealizować również w formie szkolenia zamkniętego, biorąc pod uwagę szczegółowe potrzeby i specyfikę działalności firmy.