Ogłoszenia targów i szkoleń
Autoprezentacja asystentki – kreowanie wizerunku własnego i szefa
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-02-04 |
Data zakończenia | 2013-02-05 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/478-autoprezentacja-asystentki--kreowanie-wizerunku-wasnego-i-szefa.html |
biuro3@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI
TEL. 22 621 00 62
Opis
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do asystentek/asystentów, sekretarek i office managerów.
Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kreowaniem wizerunku prezesa oraz osobistego, budowania relacji z nim. Uczestnicy szkolenia poznają również podstawy efektywnego określania, planowania oraz realizowania celów osobistych i zawodowych, panowania i kontroli nad emocjami, przeciwdziałania sytuacjom stresującym, a także aktywnego podchodzenia do podejmowanego wyzwania.
O szkoleniu
Autoprezentacja to nie tylko wizaż i umiejętność pielęgnacji eleganckiego wyglądu. Sekretariat to także mózg całej firmy lub instytucji publicznej. Doświadczeni pracownicy wiedzą, że asystentka czy asystent prezesa, dyrektora, czy burmistrza to realnie „druga osoba po Bogu”. Dlatego taka osoba powinna dysponować wiedzą, która pozwoli jej prawidłowo oceniać postawę, słowa i mowę ciała pracowników, współpracowników i gości. Powinna również skutecznie kreować relacje między swoim szefem a odwiedzającymi go partnerami biznesowymi. Do tego potrzebna jest wiedza na przykład na temat proksemiki w autoprezentacji – zarządzania przestrzenią biura i sekretariatu. Drobny przykład: jak gość będzie się zachowywał, gdy posadzi się go naprzeciw szefa, a jak gdy będzie posadzony z boku stołu?
Program szkolenia
Zasady kreowania wizerunku w pracy sekretarki/asystentki.
• Cel i zasady kreowania wizerunku.
• Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych.
• Określenie swoich mocnych i słabych stron
• Pierwsze wrażenie a sukces.
• Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
• Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy?
• Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji.
Wizerunek w Internecie a wizerunek Firmy.
• Jak zbudować swój wizerunek w sieci. Jak kreować wizerunek szefa?
• Dobór miejsca w Internecie.
• Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.
• Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji.
Autoprezentacja a spotkania biznesowe, prezentacje, narady, konferencje i eventy.
• Przygotowanie się do wystąpień i narad.
• Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad.
• Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
• Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
• Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania.
• Elementy werbalne w autoprezentacji.
• Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni.
• Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku.
• Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność.
• Błędy podczas komunikacji werbalnej – bariery komunikacyjne w autoprezentacji i przyczyny ich powstawania.
• Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji.
• Wykorzystanie słowa tabu i subjęzyka w biznesie.
• Jak manipulować słowem?
Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna – jak pokazać bez słów kim jesteś.
• Elementy niewerbalne w autoprezentacji.
• Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
• Aparycja – autoprezentacja a wygląd
• Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
• Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie
• Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
• Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji
• Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
• Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
• Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
Trener
Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie.
Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.
Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. -Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010.
Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego .
Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego.
W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.
Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie.
Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce
Miejsce szkolenia:
Pracownia Kompetencji
Opis
Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.