Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Autoprezentacja, czyli budowanie własnego wizerunku

Autoprezentacja, czyli budowanie własnego wizerunku
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-12-01
Data zakończenia 2011-12-02
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/354-autoprezentacja.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji Ul. Wiejska 12A 00-490 Warszawa e-mail: biuro@pracowniakompetencji.pl tel./fax: (22) 62 100 62
Opis
ADRESAT SZKOLENIA Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą zbudować wiarygodny i profesjonalny wizerunek własnej osoby. CELE SZKOLENIA Celem szkoleń jest zapoznanie uczestników z zasadami skutecznej autoprezentacji jako jednego z podstawowych czynników determinujących sukces firmy. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kreowaniem wizerunku managera i firmy oraz osobistego, budowaniem relacji z partnerami oraz współpracownikami. Uczestnicy szkolenia poznają również podstawy efektywnego określania, planowania oraz realizowania celów osobistych i zawodowych, panowania i kontroli nad emocjami, przeciwdziałania sytuacjom stresującym, a także aktywnego podchodzenia do podejmowanego wyzwania. PROGRAM SZKOLENIA : Zasady kreowania wizerunku jako pracownika, specjalisty, eksperta, managera. - Cel i zasady kreowania wizerunku. - Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych. - Określenie swoich mocnych i słabych stron - Pierwsze wrażenie a sukces. - Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu. - Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy? - Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji. Wizerunek w Internecie a wizerunek Firmy - Jak zbudować wizerunek w sieci. - Dobór miejsca w Internecie. - Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej. - Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji. Autoprezentacja a spotkania biznesowe, prezentacje, narady, konferencje i eventy. - Przygotowanie się do wystąpień i narad. - Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad. - Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji. - Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia. - Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik. Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania. - Elementy werbalne w autoprezentacji. - Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni. - Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku. - Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność. - Błędy podczas komunikacji werbalnej – bariery komunikacyjne w autoprezentacji i przyczyny ich powstawania. - Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji. - Wykorzystanie słowa tabu i subjęzyka w biznesie. - Jak manipulować słowem? Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna – jak pokazać bez słów kim jesteś. - Elementy niewerbalne w autoprezentacji. - Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika? - Aparycja – autoprezentacja a wygląd - Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji - Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie - Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku - Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji - Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą. - Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała. - Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych. FORMA SZKOLENIA Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe. TRENER - Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH. - Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. - Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. - Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana. - Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. - Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. - Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . - Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. - W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o. - Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. - Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. KOSZT SZKOLENIA Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT). W CENĘ WLICZONE SĄ: - Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca - Bogate materiały szkoleniowe - Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) - Certyfikat ukończenia szkolenia