Ogłoszenia targów i szkoleń
Autoprezentacja, czyli budowanie własnego wizerunku
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-12-01 |
Data zakończenia | 2011-12-02 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/354-autoprezentacja.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Ul. Wiejska 12A
00-490 Warszawa
e-mail: biuro@pracowniakompetencji.pl
tel./fax: (22) 62 100 62
Opis
ADRESAT SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą zbudować wiarygodny i profesjonalny wizerunek własnej osoby.
CELE SZKOLENIA
Celem szkoleń jest zapoznanie uczestników z zasadami skutecznej autoprezentacji jako jednego z podstawowych czynników determinujących sukces firmy.
Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kreowaniem wizerunku managera i firmy oraz osobistego, budowaniem relacji z partnerami oraz współpracownikami. Uczestnicy szkolenia poznają również podstawy efektywnego określania, planowania oraz realizowania celów osobistych i zawodowych, panowania i kontroli nad emocjami, przeciwdziałania sytuacjom stresującym, a także aktywnego podchodzenia do podejmowanego wyzwania.
PROGRAM SZKOLENIA :
Zasady kreowania wizerunku jako pracownika, specjalisty, eksperta, managera.
- Cel i zasady kreowania wizerunku.
- Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych.
- Określenie swoich mocnych i słabych stron
- Pierwsze wrażenie a sukces.
- Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
- Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy?
- Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji.
Wizerunek w Internecie a wizerunek Firmy
- Jak zbudować wizerunek w sieci.
- Dobór miejsca w Internecie.
- Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.
- Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji.
Autoprezentacja a spotkania biznesowe, prezentacje, narady, konferencje i eventy.
- Przygotowanie się do wystąpień i narad.
- Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad.
- Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
- Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
- Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania.
- Elementy werbalne w autoprezentacji.
- Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni.
- Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku.
- Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność.
- Błędy podczas komunikacji werbalnej – bariery komunikacyjne w autoprezentacji i przyczyny ich powstawania.
- Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji.
- Wykorzystanie słowa tabu i subjęzyka w biznesie.
- Jak manipulować słowem?
Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna – jak pokazać bez słów kim jesteś.
- Elementy niewerbalne w autoprezentacji.
- Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
- Aparycja – autoprezentacja a wygląd
- Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
- Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie
- Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
- Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji
- Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
- Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
- Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
FORMA SZKOLENIA
Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe.
TRENER
- Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH.
- Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie.
- Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
- Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.
- Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. -
Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010.
- Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego .
- Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego.
- W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.
- Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie.
- Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych.
KOSZT SZKOLENIA
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT).
W CENĘ WLICZONE SĄ:
- Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
- Bogate materiały szkoleniowe
- Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
- Certyfikat ukończenia szkolenia