Ogłoszenia targów i szkoleń
Autoprezentacja i komunikacja z dziennikarzami
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-08-02 |
Data zakończenia | 2012-08-03 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/455-autoprezentacja-i-komunikacja-z-dziennikarzami.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do trzech grup ekspertów:
kadry zarządzającej firm, którzy wypowiadają się w mediach i udzielają wywiadów,
rzeczników prasowych
PR-managerów i pracowników odpowiedzialnych za relacje z mediami
O szkoleniu
Po tym szkoleniu Twoje słowa i mowa ciała będą ze sobą współgrały.
Kadra zarządzająca i management dużych firm występuje w mediach średnio 3 razy w tygodniu. Czy chcesz zobaczyć swoje błędy dopiero wówczas, gdy film promocyjny znajdzie się na www firmy lub na www.youtube.com i www.facebook.com? Tam i na kolejnych ich wersjach będą w najbliższych latach zamieszczane materiały reklamowe i PR firmy.
Reprezentowanie firmy, narady z pracownikami, spotkania i prezentacje przed ważnymi klientami, wywiady, otwieranie oddziałów, spotkania okolicznościowe to już standard pracy PR-managera i rzecznika prasowego. Coraz częściej do prezentacji firmy wykorzystuje się też nośniki multimedialne. Rzecznik i PR-owiec stają się twarzą swojej firmy.
Kardynalnym błędem managera w Polsce jest powielanie błędów i utrwalanie ich w swoim stylu prezentacji biznesowej. Po 10 latach prezentowania wielu PR-managerów nadal nie potrafi powiedzieć, co robiło z dłońmi podczas konferencji prasowej, briefingu, wystąpienia biznesowego!
Atutem szkolenia oprócz programu jest doświadczony trener, który ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych i prezentacji przed audytorium od 10 do 10 tysięcy osób. Szkoli managerów, dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży.
Program szkolenia
Autoprezentacja w relacjach z dziennikarzami i zasady kreowania wizerunku jako rzecznika prasowego, PR-managera.
Cel i zasady kreowania wizerunku.
Określenie swoich mocnych i słabych stron – jakie błędy popełniam podczas kontaktów z dziennikarzami?
Pierwsze wrażenie a sukces.
Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji.
Wizerunek w Internecie a wizerunek Firmy
Jak zbudować wizerunek w sieci.
Dobór miejsca w Internecie.
Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.
Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji.
Autoprezentacja podczas konferencji prasowej i spotkań biznesowych
Przygotowanie się do wystąpień i narad.
Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad.
Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
„Ja wiele razy ciągnęłam, w wielu miejscach ciągnęłam”
Zyta Gilowska w TV Poznań
Czyli o sile komunikacji werbalnej.
Elementy werbalne w autoprezentacji.
Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie dziennikarze.
Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku.
Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność.
Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji.
Mowa ciała i inne elementy komunikacji niewerbalnej – jak podkreślić komunikat i nie dać się złapać na kłamstwie.
Elementy niewerbalne w autoprezentacji.
Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
Aparycja – autoprezentacja a wygląd
Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie
Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji
Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
Forma szkolenia
Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe.
Trener
Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie.
Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.
Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. -Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010.
Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego .
Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego.
W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.
Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie.
Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia