Ogłoszenia targów i szkoleń
AUTOPREZENTACJA. Sztuka świadomego kreowania własnego wizerunku w sytuacjach wystąpień publicznych
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Krynica Zdrój |
Data rozpoczęcia | 2012-12-06 |
Data zakończenia | 2012-12-08 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1761/autoprezentacja-sztuka-swiadomego-kreowania-wlasnego-wizerunku-w-sytuacjach-wystapien-publicznych |
Kontakt
Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Opis
PEŁNA OFERTA SZKOLEŃ DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ: www.eipb.pl.Inspirujemy do działania!
"Nigdy nie będziesz miał drugiej szansy
wywarcia pierwszego wrażenia"
[M.Ohoven]
CELE SZKOLENIA
* Uświadomienie roli autoprezentacji w odnoszeniu sukcesu w kontaktach międzyludzkich.
* Kreowanie wizerunku własnej osoby w kontekście wykonywanego zawodu i obowiązków.
* Uświadomienie dotychczasowych nawyków sprzyjających korzystnej autoprezentacji oraz obszarów wymagających poprawy.
* Umiejętność wyeliminowania, niekorzystnych gestów.
* Uświadomienie znaczenia "mowy ciała".
* Umiejętność właściwego przygotowania i publicznego prezentowania wypowiedzi.
* Udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami.
PROGRAM SZKOLENIA
OKREŚLANIE I ROZWIJANIE WIZERUNKU WŁASNEJ OSOBY.Analiza dotychczasowych nawyków autoprezentacyjnych każdego z uczestników.
Indywidualne cele uczestników szkolenia.
Sposoby rozwijania poczucia własnej wartości.
Znaczenie autoprezentacji - magia pierwszego wrażenia.
LIKWIDOWANIE ZŁYCH NAWYKÓW, ZARÓWNO WERBALNYCH JAK I NIEWERBALNYCH.
Funkcje komunikacji niewerbalnej.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych jako podstawa budowania wiarygodności.
Znaczenie światła i koloru w budowaniu własnego wizerunku (kolor ubioru, dobór makijażu, oświetlenie).
Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne.
PSYCHOLOGIA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Przygotowanie - co należy zrobić przed wystąpieniem.
Konstrukcja wystąpienia (wprowadzenie, zakończenie, treść właściwa, elementy dodatkowe).
Budowanie zaufania odbiorców (nastawienie, oczekiwania, motywacja, potrzeby słuchaczy, wrażenie profesjonalizmu).
Język, praca z głosem, tempo mówienia.
Organizacja materiału.
Systemy planowania i kontrolowania czasu.
Praca ze środkami wizualizacji oraz pomoce "techniczne".
Specyfika wystąpień przed kamera.
SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TREMA I LEKIEM PRZED WYSTĘPAMI PUBLICZNYMI.
Analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji (w tym z "trudnym" odbiorcą).
Burzenie barier komunikacyjnych.
Metody radzenia sobie z własnymi emocjami, stresem.
Zajęcia symulacyjne - nagranie i analiza video.
PROWADZĄCYMAŁGORZATA FRYSZKIEWICZ - współwłaściciel, trener, coach, doradca personalny Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Posiada certyfikat amerykańskiej firmy szkoleniowej Wilson Learning - Train the Trainer, Counsellor Salesperson. Licencjonowany Praktyk Neurolingwistycznego Programowania, uzyskała tytuł Licencjonowanego Mistrza Neurolingwistycznego Programowania. Licencjonowany Coach ICC (certyfikat - International Coaching Community). Uczyła się u najwybitniejszych trenerów biznesu na świecie, takich jak: Brian Tracy, Robert Dilts, Steven Giligan oraz Joseph O'Conor. Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów. Współzałożyciel, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych "Trener Biznesu" realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Od 15 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej, budowania samodoskonalącej się organizacji, asertywności i efektywnej komunikacji interpersonalnej, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, radzenia sobie ze stresem, kreatywności, negocjacji handlowych, zarządzania czasem, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ja za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć. Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i, jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne. Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu. Stworzyła nową metodę Cotrainingu - łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
* pod numerem telefonu (81) 532 21 76
* e-mail: biuro@eipb.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Powyższy program szkolenia możemy zrealizować również w formie szkolenia zamkniętego, biorąc pod uwagę szczegółowe potrzeby i specyfikę działalności firmy.