Ogłoszenia targów i szkoleń
AUTOPREZENTACJA. Sztuka świadomego kreowania własnego wizerunku w sytuacjach wystąpień publicznych
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Krynica Zdrój |
Data rozpoczęcia | 2012-12-06 |
Data zakończenia | 2012-12-08 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1829/autoprezentacja-sztuka-swiadomego-kreowania-wlasnego-wizerunku-w-sytuacjach-wystapien-publicznych |
Kontakt
Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Opis
PEŁNA OFERTA SZKOLEŃ DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ: www.eipb.pl.Inspirujemy do działania!
"Nigdy nie będziesz miał drugiej szansy
wywarcia pierwszego wrażenia"
[M.Ohoven]
CELE SZKOLENIA
* Uświadomienie roli autoprezentacji w odnoszeniu sukcesu w kontaktach międzyludzkich.
* Kreowanie wizerunku własnej osoby w kontekście wykonywanego zawodu i obowiązków.
* Uświadomienie dotychczasowych nawyków sprzyjających korzystnej autoprezentacji oraz obszarów wymagających poprawy.
* Umiejętność wyeliminowania, niekorzystnych gestów.
* Uświadomienie znaczenia "mowy ciała".
* Umiejętność właściwego przygotowania i publicznego prezentowania wypowiedzi.
* Udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami.
PROGRAM SZKOLENIA
OKREŚLANIE I ROZWIJANIE WIZERUNKU WŁASNEJ OSOBY.Analiza dotychczasowych nawyków autoprezentacyjnych każdego z uczestników.
Indywidualne cele uczestników szkolenia.
Sposoby rozwijania poczucia własnej wartości.
Znaczenie autoprezentacji - magia pierwszego wrażenia.
LIKWIDOWANIE ZŁYCH NAWYKÓW, ZARÓWNO WERBALNYCH JAK I NIEWERBALNYCH.
Funkcje komunikacji niewerbalnej.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych jako podstawa budowania wiarygodności.
Znaczenie światła i koloru w budowaniu własnego wizerunku (kolor ubioru, dobór makijażu, oświetlenie).
Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne.
PSYCHOLOGIA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Przygotowanie - co należy zrobić przed wystąpieniem.
Konstrukcja wystąpienia (wprowadzenie, zakończenie, treść właściwa, elementy dodatkowe).
Budowanie zaufania odbiorców (nastawienie, oczekiwania, motywacja, potrzeby słuchaczy, wrażenie profesjonalizmu).
Język, praca z głosem, tempo mówienia.
Organizacja materiału.
Systemy planowania i kontrolowania czasu.
Praca ze środkami wizualizacji oraz pomoce "techniczne".
Specyfika wystąpień przed kamera.
SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TREMA I LEKIEM PRZED WYSTĘPAMI PUBLICZNYMI.
Analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji (w tym z "trudnym" odbiorcą).
Burzenie barier komunikacyjnych.
Metody radzenia sobie z własnymi emocjami, stresem.
Zajęcia symulacyjne - nagranie i analiza video.
PROWADZĄCYMAŁGORZATA FRYSZKIEWICZ - współwłaściciel,
trener, coach, doradca personalny Europejskiego Instytutu Psychologii
Biznesu. Posiada certyfikat amerykańskiej firmy szkoleniowej Wilson
Learning - Train the Trainer, Counsellor Salesperson. Licencjonowany
Praktyk Neurolingwistycznego Programowania, uzyskała tytuł
Licencjonowanego Mistrza Neurolingwistycznego Programowania.
Licencjonowany Coach ICC (certyfikat - International Coaching
Community). Uczyła się u najwybitniejszych trenerów biznesu na świecie,
takich jak: Brian Tracy, Robert Dilts, Steven Giligan oraz Joseph
O'Conor. Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z
Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go
roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów.
Współzałożyciel, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów
podyplomowych "Trener Biznesu" realizowanych we współpracy z Wyższą
Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Od 15 lat
prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych
technik i psychologii sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi,
rekrutacji i systemu ocen okresowych, umiejętności menedżerskich,
komunikacji interpersonalnej, budowania samodoskonalącej się
organizacji, asertywności i efektywnej komunikacji interpersonalnej,
automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu,
radzenia sobie ze stresem, kreatywności, negocjacji handlowych,
zarządzania czasem, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej
prezentacji. Klienci cenią ja za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz
niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć. Jej warsztaty są pełne
dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i, jak wynika z opinii
uczestników - bardzo efektywne. Specjalizuje się również w ocenie
kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development
Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje
się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także
członków zarządu. Stworzyła nową metodę Cotrainingu - łączącą Coaching
i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów
szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
* pod numerem telefonu (81) 532 21 76
* e-mail: biuro@eipb.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Powyższy program szkolenia możemy zrealizować również w
formie szkolenia zamkniętego, biorąc pod uwagę szczegółowe potrzeby i
specyfikę działalności firmy.