Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Badania i wskaźniki marketingowe

Badania i wskaźniki marketingowe
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2011-10-14
Data zakończenia 2011-10-14
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71 maticonsulting@szkolenia-mc.pl Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto
Opis
Poza wiedzą dotyczącą pozycjonowania, budowania marki oraz kształtowania dobrych kampanii ATL i BTL, dobry marketingowiec powinien posiadać umiejętności z zakresu kontroli działań marketingowych. W tym celu niezbędne jest prawidłowe zrozumienie i poznanie wskaźników pomocnych w ocenie skuteczności i efektywności działań marketingowych. Jak wykorzystać potencjał wskaźników marketingowych i osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku? Zapraszam na szkolenie. Szkolenie organizowane jest w formie wykładu i dyskusji. Czas trwania: 6 godz. wykład + 1-2 godz. dyskusja (7-8 godz.). Skrócony opis szkolenia: I. Marketing – wstęp. Badania marketingowe. 1. Marketing – podstawowe funkcje i elementy 2. Badania marketingowe II. Wskaźniki marketingowe 1. Strategiczne wskaźniki marketingowe (udział w rynku, dynamika wzrostu sprzedaży, wskaźnik satysfakcji klientów, wskaźnik utrzymania klientów, wskaźnik lojalności klientów, wskaźnik utraty klientów, TGI, wskaźnik alokacji środków marketingowych, analiza ryzyka marketingowego, LTV, share of wallet) 2. Marketingowe wskaźniki sprzedaży (12-miesięczny trend sprzedaży, dystrybucja numeryczna, dystrybucja ważona, rotacja produktu na półce, share of shelf, wskaźnik penetracji rynku) III. Działania BTL 1. Kampania BTL-owa -formy i charakterystyka, materiały POS 2. BTL-owe wskaźniki marketingowe (CPS, ROI, RR,CR) IV. Kampania ATL 1. Działania ATL – ogólna charakterystyka (bariera wejścia do poszczególnych mediów) 1. ATL-owe wskaźniki marketingowe (target group, core target, raiting, reach, frequency, efektywna częstotliwość reklamy, GRP, CPP, CPT, CCS, affinity index, spontaniczna świadomość marki, top of mind, share od mind, share of voice, wspomagana świadomość marki, efektywny zasięg reklamy, advertising tracking study, plakat impact test) Inne terminy: 16 września 2011 – Katowice 23 września 2011 – Warszawa 14 październik 2011 – Gdańsk 20 październik 2011 – Katowice 27 październik 2011 – Warszawa 17 listopad 2011 – Katowice 25 listopad 2011 – Poznań 28 listopad 2011 – Warszawa 30 listopad 2011 – Gdańsk 8 grudnia 2011 – Warszawa 15 grudnia 2011 - Katowice