Ogłoszenia targów i szkoleń
Badanie satysfakcji klientów
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Katowice |
Data rozpoczęcia | 2011-09-17 |
Data zakończenia | 2011-09-17 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
Mati Consulting szkolenia
www.szkolenia-mc.pl
tel. 600 43 33 71
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto
Zgłoś 2 osoby – trzecia osoba gratis
Opis
- Badanie satysfakcji klienta, jako czynnik wpływający na sukces przedsiębiorstwa
- Wymagania ISO 9001:2000 w odniesieniu do analizy zadowolenia klienta
- Czynniki wymuszające badanie zadowolenia klienta
- Metody zbierania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta /metody bezpośrednie, metody pośrednie/
- Zasady budowy i wykorzystania kwestionariusza /zasady formułowania pytań, projektowania kwestionariusza i poszczególnych jego części, skale pomiarowe - dobór w konkretnych badaniach, określanie wielkości próby, analiza rzetelności badań/
- Analiza danych ankietowych /metody statystyczne, prezentowanie danych ankietowych/
- Metoda CSI /Customer Satisfaction Index/, metoda SERVQUAL, metoda CIT /Customer Incident Techniques/, metoda Myster Shopping - istota, tworzenie, rezultaty stosowania
- Analiza zmian w zadowoleniu klientów
- Praktyczne wykorzystanie informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta /przedstawienie i analiza przykładowych procedur badania satysfakcji klienta /