Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Badanie satysfakcji klientów

Badanie satysfakcji klientów
Status
Miejsce Małopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-11-13
Data zakończenia 2012-11-16
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2442/badanie-satysfakcji-klientow
Email
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:O sukcesie firmy decydują zadowoleni klienci. Jak sprawdzić poziom satysfakcji klientów? Jakpoprawić jakość naszych produktów czy usług? Czy CIT to wyłącznie nazwa podatku od osóbprawnych? Jakie są wymagania ISO w odniesieniu do analizy zadowolenia klienta?Podczas szkolenia poznają Państwo odpowiedzi na te i wiele innych pytań.Szkolenie dostarcza wiedzy na temat metod, technik, sposobów badania zadowolenia klientów; ichoczekiwań, analizowania wyników i osiągania przewagi nad konkurencją.PROGRAM:- Badanie satysfakcji klienta, jako czynnik wpływający na sukces przedsiębiorstwa- Wymagania ISO 9001:2000 w odniesieniu do analizy zadowolenia klienta- Czynniki wymuszające badanie zadowolenia klienta- Metody zbierania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta /metodybezpośrednie, metody pośrednie/- Zasady budowy i wykorzystania kwestionariusza /zasady formułowania pytań,projektowania kwestionariusza i poszczególnych jego części, skale pomiarowe -dobór w konkretnych badaniach, określanie wielkości próby, analiza rzetelnościbadań/- Analiza danych ankietowych /metody statystyczne, prezentowanie danychankietowych/- Metoda CSI /Customer Satisfaction Index/, metoda SERVQUAL, metoda CIT/Customer Incident Techniques/, metoda Myster Shopping - istota, tworzenie,rezultaty stosowania- Analiza zmian w zadowoleniu klientów- Praktyczne wykorzystanie informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta/przedstawienie i analiza przykładowych procedur badania satysfakcji klienta /TRENER:Wykładowca technik reklamy w Warszawskiej Szkole Zarządzania /studia licencjackie imagisterskie/, manager z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Przez kilkunaścielat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metodywprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowaniakampanii reklamowych. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B.Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programówlojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na GiełdęPapierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji m.in. dla: Kredyt Bank,Elekromontaż Eksport, PLI, Echo Press/Echo Investment, Mitex, GPRD, KPBP, BICK,Prochem, RAFAKO/. Koordynował działania marketingowe dla firm z branży:farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i innych. Przeprowadzaszkolenia otwarte i zamknięte z marketingu i sprzedaży, świadczy usługi consultingowe.Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.