Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Badanie zadowolenia klienta (w oparciu o specyfikację techniczną ISO/TS 10004:2010)

Badanie zadowolenia klienta (w oparciu o specyfikację techniczną ISO/TS 10004:2010)
Status
Miejsce Polska Wrocław
Data rozpoczęcia 2012-10-19
Data zakończenia 2012-10-19
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/1329/badanie-zadowolenia-klienta-w-oparciu-o-specyfikacje-techniczna-isots-100042010
Email
Kontakt
TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Opis
Co to jest zadowolenie klienta i jak powstaje – przegląd obowiązujących modeli powstawania satysfakcji klientaPowody wymuszające badanie zadowolenia klientówWytyczne specyfikacji technicznej ISO/TS 10004:2010 dotyczące badania zadowolenia klientówCzynniki zadowolenia klienta – motywatory, czynniki higieny, ukryte szansePrzegląd metod pozyskiwania informacji o zadowoleniu klienta – metody jakościowe i ilościowePodstawy metodologiczne badania zadowolenia klienta (rodzaje skal pomiarowych, techniki doboru próby badawczej, sposób organizacji badań)Metoda Servqual – sposób badania zadowolenia klienta w usługachPojęcie Castomer Satisfaction Index  (CSI)Model panowania i realizacji badań satysfakcji klienta na przykładzie własnej firmy – ćwiczeniaOpracowanie wyników badania zadowolenia klientów – ćwiczeniaZnaczenie badania zadowolenia klientów dla skuteczności zarządzania jakością