Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji

Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI www.pracowniakompetencji.pl te. 22 621 00 62
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do osób będących na stanowiskach: kadry kierowniczej kierowników i specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej kierowników i specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi kierowników i specjalistów ds. zarządzania wiedzą kierowników projektów Cele Szkolenia Celem szkolenia jest nabycie przez jego uczestników umiejętności przygotowania dla organizacji kompleksowej strategii komunikacji wewnętrznej. Począwszy od czynników determinujących przepływ wiedzy i informacji w firmie, przez metody badawcze, po przygotowanie matrycy komunikacyjnej, uczestnicy zapoznają się ze wszystkimi aspektami przygotowania i wdrożenia strategii. Omówione zostaną również sposoby angażowania pracowników do współpracy w realizacji działań komunikacyjnych. Korzyści Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi: jakie czynniki stanowią o komunikacji w organizacji jakie cechy organizacji należy uwzględnić w przygotowywaniu strategii komunikacji wewnętrznej jak należy dokonać pomiaru niezbędnych dla strategii komunikacji wewnętrznej aspektów jak określić cele komunikacji wewnętrznej dla poszczególnych grup docelowych jak dobrać i zaprojektować efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej jak zbudować optymalną dla organizacji matrycę komunikacji wewnętrznej jakie są szanse i zagrożenia wykorzystywania nowych mediów w komunikacji wewnętrznej jak angażować pracowników do procesów komunikacji wewnętrznej jak kontrolować działania w ramach komunikacji wewnętrznej Program szkolenia BLOK I: Punkty wyjścia i punkty dojścia w budowaniu strategii komunikacji wewnętrznej Komu i po co potrzebna jest strategia komunikacji wewnętrznej Przesłanki dla zbudowania strategii komunikacji wewnętrznej Czy wielkość ma znaczenie? Czy branża ma znaczenie? Czy struktura organizacji ma znaczenie? Czynniki determinujące komunikację wewnętrzną w organizacji Cele strategiczne organizacji Kultura organizacji Badania pracowników Miejsce komunikacji wewnętrznej w organizacji Badania i przygotowanie organizacji do zbudowania strategii komunikacji wewnętrznej Komunikacja według pracowników, czyli klasyczny audyt komunikacji wewnętrznej Badania nieformalnych relacji w przedsiębiorstwie - analiza sieci społecznych (SNA) BLOK II: Cele i zadania strategii komunikacji wewnętrznej Od celów organizacji do celów komunikacji wewnętrznej Zadania i cele zarządu Potrzeby i oczekiwania pracowników Konflikt interesów? Rola komunikacji nieformalnej w organizacji – jak ją wykorzystać? Uczestnicy procesu i kierunki komunikacji Struktury formalne i nieformalne Komunikacja pionowa Komunikacja pozioma Komunikacja wertykalna BLOK III: Narzędzia komunikacji wewnętrznej Przegląd, charakterystyka i zastosowanie Nowe media w komunikacji wewnętrznej Szanse i zagrożenia Możliwości i ograniczenia Jak optymalnie dobrać narzędzia w strategii komunikacji wewnętrznej? Marketingowe wsparcie strategii komunikacji wewnętrznej. BLOK IV: Budowa strategii komunikacji wewnętrznej Kroki budowania i wprowadzania strategii komunikacji wewnętrznej Elementy strategii Dokumenty i procesy wspierające budowę strategii Od organizacji do jednostki Od celów do planów Od planów do treści Matryce komunikacji wewnętrznej BLOK V: Wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej Angażowanie pracowników w procesy komunikacji wewnętrznej Kontrola wdrożenia i efektywności działań komunikacji wewnętrznej Spójność komunikacji w organizacji BLOK VI: O czym komunikator wiedzieć powinien Jak rozmawiać z zarządem? Kompetencje komunikatora Typowe prawidłowości komunikacji wewnętrznej Forma szkolenia Wykład z elementami moderowanej dyskusji, ćwiczeń oraz case studies. Trener Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL.Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze. Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych. Od kilku lat zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.