Ogłoszenia targów i szkoleń
Budowa zysku firmy z marketingu społecznościowego
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3113/budowa-zysku-firmy-z-marketingu-spolecznosciowego |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż. Szkolenie skoncentrowane jest niemal wyłącznie na praktyce z koniecznymi elementami teoretycznymi porządkującymi wiedzę.
Szkolenie oferuje:- Wyłącznie najskuteczniejsze metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.- Metody opracowane przed ponad 10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.- Liczne studia przypadków z praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.- Przegląd najnowszych trendów marketingowych z Polski i ze świata.
Program szkolenia
INTERNET – BUDOWA SIŁY I ŚWIADOMOŚCI MARKI Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych. 1.1 Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku. 1.2 Obraz marki VS reputacja marki. 1.3 Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji. 1.4 Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 3 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki i liczne studia przypadków. Marketing społecznościowy to nie tylko działania na Facebook. Marketing społecznościowy może przynosić bardzo dobrze policzalne korzyści - jeśli jest wykonywany prawidłowo - i bardzo szybko wpływać na zwiększenie konkurencyjności firmy i marki. Jak prawidłowo rozpocząć działania społecznościowe marki? 2.1 Cele marketingu społecznościowego. 2.2 Zasady i reguły skutecznego social marketingu. 2.3 Zyski VS inwestycje z social marketingu. 2.4 Krótkoterminowe i długoterminowe efekty marketingowe.Jak skutecznie rozwijać kanał społecznościowy? 2.5 Działania pro-sprzedażowe. 2.6 Działania promujące produkty i usługi. 2.7 Obliczanie kosztów prowadzenia działań społecznościowych. 2.8 Mierzenie skuteczności działań. 2.9 Działania społecznościowe a konkurencja. Social marketing – badania i trendy 2.10 Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych.2.11 Trendy w marketingu społecznościowym. 2.12 Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych.
Szkolenie prowadzi:
Tomasz Sucheta
Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych
SZKOLENIA