Ogłoszenia targów i szkoleń
Budowa zysku firmy z reklamy - Internet & reklama tradycyjna
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2360/budowa-zysku-firmy-z-reklamy-internet-reklama-tradycyjna |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż. Szkolenie skoncentrowane jest niemal wyłącznie na praktyce z koniecznymi elementami teoretycznymi porządkującymi wiedzę.
Istotnym elementem szkolenia jest dostęp do najnowszych badań z Polski i ze świata.
Szkolenie oferuje:- Wyłącznie najskuteczniejsze metody marketingowe, reklamowe i ekspercką wiedzę praktyczną.- Metody opracowane przed ponad 10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.- Liczne studia przypadków z praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.- Przegląd najnowszych trendów marketingowych z Polski i ze świata.- Dostęp do unikalnej, autorskiej metodyki strategicznej.
Program szkolenia
BUDOWA SIŁY I ŚWIADOMOŚCI MARKIWspółczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych.1.1 Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku. 1.2 Obraz marki VS reputacja marki. 1.3 Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji. 1.4 Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej. 1.5 Wpływ reklamy na wizerunek marki i firmy. 1.6 Błędy i nieudane kampanie. 1.7 Podstawowe zasady dobrych kampanii reklamowych.
REKLAMA ONLINE I OFFLINE – EWOLUCJA, ZASADY, TRENDY. Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie internetowej. Na rynku reklamy online zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie. 2.1 Zmiany w skuteczności reklamy online. 2.2 Najskuteczniejsze formy reklamowe. 2.3 Reklama typu display vs. video. 2.4 Multimedia i interakcja – warunki skuteczności. 2.5 Zaangażowanie w przekaz reklamowy. 2.6 Skuteczność a budżet reklamowy 2.7 Sprzedażowe formy reklamy. 2.8 Brandingowe formy reklamy. 2.9 Public relations w marketingu.2.10 Trendy i najbliższa przyszłość reklamy.
METODYKA STRATEGII REKLAMOWYCH (ONLINE+OFFLINE)Zostanie przedstawiona unikalna interaktywna metodyka strategiczna zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii marketingowych. Metodyka jest przystosowana do specyfiki sektora B2C & B2B. Pozwala na oszacowanie skuteczności form reklamy.3.1 Insight – rozumienie grup docelowych a skuteczność kampanii. 3.2 Budżetowanie kampanii reklamowych. 3.3 Analiza celów i możliwości ich osiągnięcia. 3.4 Cele behawioralne – komunikaty wpływające na decyzje odbiorców. 3.5 Cele kognitywne – sposoby przekazywania komunikatów. 3.6 Marka vs. komunikacja – informacje o marce w całości komunikacji reklamowej. 3.7 Pomiar skuteczności i prawidłowe rozumienie danych. Ćwiczenia i warsztaty3.8 Skuteczność a budżet kampanii reklamowych. 3.9 Ustalanie przekazu i formy reklamy. 3.10 Budowa i technika akcji reklamowych. 3.11 Budowa form reklamy. 3.12 Techniki budowy zaangażowania odbiorców. 3.13 Mierzenie skuteczności.
Szkolenie prowadzi:
Tomasz Sucheta
Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych
SZKOLENIA