Ogłoszenia targów i szkoleń
Budowa zysku firmy z wizerunku i działań marketingowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3112/budowa-zysku-firmy-z-wizerunku-i-dzialan-marketingowych |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż. Szkolenie skoncentrowane jest niemal wyłącznie na praktyce z koniecznymi elementami teoretycznymi porządkującymi wiedzę.
Szkolenie oferuje:
- Wyłącznie najskuteczniejsze metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.
- Metody opracowane przed ponad 10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.
- Liczne studia przypadków z praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.
- Przegląd najnowszych trendów marketingowych z Polski i ze świata.
- Dostęp do unikalnej, autorskiej metodyki strategicznej.
Program szkolenia
BUDOWA SIŁY I WIZERUNKU MARKI Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu wizerunku marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych.1.1 Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku. 1.2 Obraz marki VS reputacja marki.1.3 Reputacja marki a reklama marki. 1.4 Błędy w marketingu i reklamie.1.5 Zasady budowy wizerunku i przełożenie na zysk.1.6 Wizerunek firmy a reklama firmy. 1.7 Wykorzystywanie błędów konkurencji. 1.8 Zasady budowy strategii marketingowych.
STRATEGIA MARKETINGOWA I PRZEWAGA KONKURENCYJNACelem strategicznym marketingu jest wzrost wartości firm i powiększanie obszaru działania marki. Odbywa się to poprzez zorganizowane strategie i akcje marketingowe. W tym dziale szkolenia zostanie przedstawiona unikalna, autorska metodyka strategiczna zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii marketingowych łącząca działania Internetowe i tradycyjne. Metodyka jest przystosowana do specyfiki sektora B2C & B2B. Budowa strategii marketingowej 2.1 Insight – rozumienie grup docelowych. 2.2 Segmentacja klientów dla sukcesu działań marketingowych. 2.3 Cele behawioralne – komunikaty wpływające na decyzje odbiorców. 2.4 Cele kognitywne – sposoby przekazywania komunikatów. Utrzymanie i rozwój przewagi konkurencyjnej 2.5 Marka vs. komunikacja – informacje o marce w całości komunikacji. 2.6 Analiza konkurencji. 2.7 Kanały komunikacji w konkurencji. 2.8 Reagowanie na działania konkurencji. Rozwój przewagi konkurencyjnej 2.9 Marketing wielokanałowy. 2.10 Zaangażowanie odbiorcy – warunek skuteczności. 2.11 Pomiar skuteczności i prawidłowe rozumienie danych.
Szkolenie prowadzi:
Tomasz Sucheta
Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowychSZKOLENIA