Ogłoszenia targów i szkoleń
Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów luksusowych. (15-16-17 czerwca 2016r., Wrocław)
Status | |
---|---|
Miejsce | Dolnośląskie Wrocław |
Data rozpoczęcia | 2016-06-15 |
Data zakończenia | 2016-06-17 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Opis
Profil uczestnika:
Szkolenie jest dedykowane osobom zajmującym się markami/produktami/usługami premium.
• PR manager
• Marketing manager
• Brand manager
• Specjalista ds. komunikacji
• osoby pełniące powyższe funkcje w organizacji
• kadra zarządzająca marką luksusową
Skrócony opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym
i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich
z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luksusowych. Dzięki szkoleniu, uczestnicy poznają najnowsze trendy w marketingu produktów premium oraz opracują skrócony plan swoich przyszłych działań marketingowych. Ze względu na swoją formułę oraz charakter szkolenie to, sprawdza się najlepiej w formie zamkniętej, dopasowanej do firmy, branży i specyfiki.
Dzięki szkoleniu, uczestnicy:
• poznają motywy zakupowe klientów
• zdobędą wiedzę na temat skutecznych sposobów budowania silnej marki luksusowej
• poznają 8P, czyli marketing mix dla produktów premium
• nauczą się badać rynek nabywców swoich produktów/usług
• zdobędą wiedzę na temat różnych, w tym nowoczesnych, form komunikacji marketingowej
• nauczą się, jak efektywnie kreować wizerunek firmy lub marki
• opracują ramowy plan marketingowy dla marki luksusowej
• poznają skuteczne narzędzia public relations
WSTĘP DO MARKETIGNU PRODUKTÓW PREMIUM
• Istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych
• Charakterystyka dóbr luksusowych (wyroby jubilerskie, wina, samochody, futra, dzieła sztuki, inne)
• Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenie – „charakterystyka mojego produktu”.
KONSUMENT PRODUTKÓW PEMIUM
• Kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje – typologia
• Specyfika obsługi klienta luksusowego
• Motywy zakupowe oraz potrzeby klienta
• Psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „segmentacja”, ćwiczenie – „typowe potrzeby i motywy zakupowe segmentu”, ćwiczenie – „typologia klienta”.
MARKETING PRODUKTÓW PREMIUM
Tytułem wstępu:
• Specyfika marketingu usług luksusowych
• Lifestyle marketing jako jeden ze sposobów kreowania marki luksusowej
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „lifestyle marketing”.
Opracowanie koncepcji marki luksusowej:
• Marketing mix w segmencie dóbr luksusowych – 8P
• Kreowanie produktu
• Kształtowanie cen – właściwe pozycjonowanie marki luksusowej
• Ustalanie strategii dystrybucji
• Promocja produktów premium:
? Komunikacja marketingowa marek luksusowych
? Reklama i jej różne formy jako narzędzia promocji marek luksusowych
? Opracowywanie kreatywnych założeń promocji marek luksusowych
• Alianse marketingowe – jak je efektywnie wykorzystywać
• Narzędzia kreowania i wzmacniania marki luksusowej
• Tworzenie planu marketingowego marki luksusowej
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „branding”, ćwiczenie – „pricing”, ćwiczenie – „8P”, case study – trendy w reklamie produktów premium, ćwiczenie – „alianse marektingowe”, ćwiczenie – „plan marketingowy”.
Nowoczesne formy marketingu:
• Marketing partyzancki i jego formy a kształtowanie wizerunku marki premium
• Działania w social media – formy oraz sposoby działań marketingowych promujących marki luksusowe w mediach społecznościowych
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu marketingu partyzanckiego w segmencie premium, ćwiczenie – „moje partyzanckie działania”, case study – przykłady działań z zakresu social media w segmencie premium (dobre praktyki), ćwiczenie – „plan działań w social media”.
Działania z zakresu public relations jako sposób na budowanie silnego produktu luksusowego:
• Public relations jako narzędzie kreowania marek luksusowych
• Ambasador marki – jak go właściwie wybrać, według jakich kryteriów
• Znaczenie CSR w kreowaniu wizerunku marek luksusowych
• Sponsoring jako forma promocji marek luksusowych
• Działania z zakresu E-PR
• Media relations jako sposób budowania silnego i spójnego wizerunku produktu premium
• Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu public relations w segmencie premium, ćwiczenie – „strategia PR”, case study – przykłady ambasadorów marek (dobrze i źle dobranych), case study – przykłady działań z zakresu e-PR, case study – przykłady działań z zakresu media relations (z uwzględnieniem blogerów/vlogerów), case study – przykłady informacji prasowych wysyłanych do mediów (dobre i złe praktyki), ćwiczenie – „książka kryzysowa”.
Długość trwania szkolenia: 3 dni szkoleniowe po 8h
Szkolenie trwa 3 dni po 8 godzin
Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.
Uwaga promocja:
zgłoś 3 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis
Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, lunch, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.
Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl
Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.