Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów luksusowych (27-28-29 lipiec 2016 - Warszawa)

Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów luksusowych  (27-28-29 lipiec 2016 - Warszawa)
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2016-07-27
Data zakończenia 2016-07-29
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Szkolenie trwa 3 dni po 8 godzin Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta. Uwaga promocja: zgłoś 3 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, lunch, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik. Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej. M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766 E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl W | www.szkolenia-mc.pl F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Opis
Grupa docelowa: Profil uczestnika: Szkolenie jest dedykowane osobom zajmującym się markami/produktami/usługami premium. • PR manager • Marketing manager • Brand manager • Specjalista ds. komunikacji • osoby pełniące powyższe funkcje w organizacji • kadra zarządzająca marką luksusową Cel szkolenia: Skrócony opis szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luksusowych. Dzięki szkoleniu, uczestnicy poznają najnowsze trendy w marketingu produktów premium oraz opracują skrócony plan swoich przyszłych działań marketingowych. Ze względu na swoją formułę oraz charakter szkolenie to, sprawdza się najlepiej w formie zamkniętej, dopasowanej do firmy, branży i specyfiki. Dzięki szkoleniu, uczestnicy: • poznają motywy zakupowe klientów • zdobędą wiedzę na temat skutecznych sposobów budowania silnej marki luksusowej • poznają 8P, czyli marketing mix dla produktów premium • nauczą się badać rynek nabywców swoich produktów/usług • zdobędą wiedzę na temat różnych, w tym nowoczesnych, form komunikacji marketingowej • nauczą się, jak efektywnie kreować wizerunek firmy lub marki • opracują ramowy plan marketingowy dla marki luksusowej • poznają skuteczne narzędzia public relations Program szkolenia: WSTĘP DO MARKETIGNU PRODUKTÓW PREMIUM • Istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych • Charakterystyka dóbr luksusowych (wyroby jubilerskie, wina, samochody, futra, dzieła sztuki, inne) • Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenie – „charakterystyka mojego produktu”. KONSUMENT PRODUTKÓW PEMIUM • Kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje – typologia • Specyfika obsługi klienta luksusowego • Motywy zakupowe oraz potrzeby klienta • Psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „segmentacja”, ćwiczenie – „typowe potrzeby i motywy zakupowe segmentu”, ćwiczenie – „typologia klienta”. MARKETING PRODUKTÓW PREMIUM Tytułem wstępu: • Specyfika marketingu usług luksusowych • Lifestyle marketing jako jeden ze sposobów kreowania marki luksusowej Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „lifestyle marketing”. Opracowanie koncepcji marki luksusowej: • Marketing mix w segmencie dóbr luksusowych – 8P • Kreowanie produktu • Kształtowanie cen – właściwe pozycjonowanie marki luksusowej • Ustalanie strategii dystrybucji • Promocja produktów premium: ? Komunikacja marketingowa marek luksusowych ? Reklama i jej różne formy jako narzędzia promocji marek luksusowych ? Opracowywanie kreatywnych założeń promocji marek luksusowych • Alianse marketingowe – jak je efektywnie wykorzystywać • Narzędzia kreowania i wzmacniania marki luksusowej • Tworzenie planu marketingowego marki luksusowej Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „branding”, ćwiczenie – „pricing”, ćwiczenie – „8P”, case study – trendy w reklamie produktów premium, ćwiczenie – „alianse marektingowe”, ćwiczenie – „plan marketingowy”. Nowoczesne formy marketingu: • Marketing partyzancki i jego formy a kształtowanie wizerunku marki premium • Działania w social media – formy oraz sposoby działań marketingowych promujących marki luksusowe w mediach społecznościowych Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu marketingu partyzanckiego w segmencie premium, ćwiczenie – „moje partyzanckie działania”, case study – przykłady działań z zakresu social media w segmencie premium (dobre praktyki), ćwiczenie – „plan działań w social media”. Działania z zakresu public relations jako sposób na budowanie silnego produktu luksusowego: • Public relations jako narzędzie kreowania marek luksusowych • Ambasador marki – jak go właściwie wybrać, według jakich kryteriów • Znaczenie CSR w kreowaniu wizerunku marek luksusowych • Sponsoring jako forma promocji marek luksusowych • Działania z zakresu E-PR • Media relations jako sposób budowania silnego i spójnego wizerunku produktu premium • Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu public relations w segmencie premium, ćwiczenie – „strategia PR”, case study – przykłady ambasadorów marek (dobrze i źle dobranych), case study – przykłady działań z zakresu e-PR, case study – przykłady działań z zakresu media relations (z uwzględnieniem blogerów/vlogerów), case study – przykłady informacji prasowych wysyłanych do mediów (dobre i złe praktyki), ćwiczenie – „książka kryzysowa”. Długość trwania szkolenia: 3 dni szkoleniowe po 8h Metody pracy: Metody pracy: • case study • warsztaty • burze mózgów • ćwiczenia indywidualne, grupowe • dyskusje • warsztaty pisania *wszystkie ćwiczenia opracowane są na autorskich arkuszach