Ogłoszenia targów i szkoleń
Budowanie strategii marketingowej
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2013-11-25 |
Data zakończenia | 2013-11-26 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4819/budowanie-strategii-marketingowej |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Warsztaty z procesu budowania strategii marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem roli mediów.Cele szkolenia:• Zdobycie umiejętności wyznaczania celów strategii marketingowej• Dobór grupy docelowej• Dobór kanałów komunikacji marketingowej• Nauka praktyki budowy strategii marketingowej w oparciu o realne studium przypadkuDzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik będzie potrafił:• Określić typ strategii marketingowej• Zdefiniować grupę docelową w sposób demograficzny, psychograficzny i behawioralny• Dobrać odpowiednie kanały komunikacji marketingowej• Określić skuteczność poszczególnych mediów w danej sytuacji marketingowej• Zinterpretować wyniki badań mediów i statystyki kampanii• Zbudować spójny plan kampanii marketingowejProgram szkolenia:1. Typy strategii marketingowej2. Metodologia doboru grupy docelowej 3. Marketing mix4. Przegląd dostępnych w Polsce badań mediów5. Charakterystyka poszczególnych mediów 6. Dobór mediów w zależności od celów kampanii. 7. Budowa strategii marketingowej dla studium przypadku.