Ogłoszenia targów i szkoleń
Budowanie wizerunku i marketing w firmie - szkolenia zamknięte
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska cała Polska |
Data rozpoczęcia | 2014-02-06 |
Data zakończenia | 2015-02-06 |
biuro@perspecta.pl |
Kontakt
Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych
Budowanie Wizerunku i Marketing w Firmie
W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Cel szkolenia:
Wizerunek firmy to jej opinia, która funkcjonuje wśród potencjalnych klientów. Dlatego warto wiedzieć, jak pozytywnie budować i utrwalać dobre wyobrażenie firmy, którą się współtworzy. Osoby uczestniczące w naszym szkoleniu:
• Dowiadują się, czym jest szeroko rozumiany marketing
• Poznają strategię Marketing MIX, która pomaga w zrozumieniu składowych wizerunku firmy
• Uczą się jak budować i utrwalać wizerunek przedsiębiorstwa
• Poznają psychologiczne aspekty decydujące o wyborze logo, kolorystyki, kampanii reklamowej
• Nabywają umiejętności dopasowania usług lub produktów firmy do oczekiwań klientów
Proponowane Moduły Szkoleniowe:
• MARKETING W FIRMIE (m.in. pojęcie marketingu, kanały działań marketingowych – zalety i wady, Marketing MIX jako zasada skutecznego działania firmy, produkt, cena, promocja, dystrybucja, sprzedaż produktów, a sprzedaż usług, badanie potrzeb klientów, analiza rynku, dopasowanie produktu do grupy docelowej)
• WIZERUNEK FIRMY (m.in. budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, znaczenie kolorystyki w kampanii reklamowej, opracowanie loga firmy, nazwa firmy i jej znaczenie na rynku, działania promocyjne firmy, wybór właściwego kanału dystrybucji i promocji, reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, ulotki, plakaty, eventy, zbudowanie profesjonalnej strony internetowej, indywidualna analiza własnej strony internetowej, praca nad zmianą kluczowych elementów, oddziaływanie podprogowe na stronie internetowej, formatowanie tekstu na materiałach firmowych i stronie internetowej)
• STANDARDY FIRMY (m.in. standardy i normy obowiązujące w firmie, spójność materiałów reklamowych, normy pisania korespondencji listowej i elektronicznej, standardy obsługi klientów, indywidualne treningi uczestników budowania wizerunku marki)
Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.
Terminy szkolenia: Do ustalenia
Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.