Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Certyfikowany prospecting marketingowy - sztuka zdobywania klientów

Certyfikowany prospecting marketingowy - sztuka zdobywania klientów
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-05-09
Data zakończenia 2013-05-10
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/579/certyfikowany-prospecting-marketingowy-sztuka-zdobywania-klientow
Email
Kontakt
Business Center 1
Opis
Zakres 2 dni, w godz. 9.00-16.00 PROMOCJA Z OKAZJI 10-LECIA FIRMY – DRUGA OSOBA GRATIS!!! Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej z zagadnieniami prospectingu marketingowego, tak aby uczestnik warsztatów potrafił efektywnie docierać do potencjalnych klientów, zawierać transakcje, budować długotrwałe relacje z klientami. Program szkolenia obejmuje 6 godzin wykładów oraz 12 godzin ćwiczeń praktycznych,  prowadzonych przez kadrę doświadczonych specjalistów od marketingu, technik sprzedaży. Zakres szkolenia: - nasza strategia marketingowa, - potencjalny klient, - techniki komunikacji z klientem, - zawieranie umów, - podtrzymywanie relacji z klientem.   Program szkolenia: Wyznaczniki działalności handlowej Strategia, program marketingowy firmy Cele pracowników w zakresie sprzedaży Określenie obszarów poszukiwania klientów  Nasza oferta – klient docelowy Techniki prospectingu  - jak zbudować system potencjalnych klientów  Komunikacja z potencjalnym klientem Aktywne formy komunikacji z potencjalnym klientem Skąd klient może dowiedzieć się o firmie? Handlowa rozmowa telefoniczna Nawiązywanie kontaktu Zwalczanie obiekcji Bezpośrednie spotkanie handlowe Przygotowanie spotkania biznesowego Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży Scenariusz rozmowy handlowej Obiekcje, zastrzeżenia, negocjacje Techniki zamykania E-biznes Możliwości internetu Zasady komunikacji e-mailowej Organizacja pracy handlowca Planowanie efektów Budowanie dodatkowej sprzedaży Nowoczesne techniki wspierające pracę handlowca