Ogłoszenia targów i szkoleń
Clienting - działanie zorientowane na korzyści ze współpracy z klientami
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. |
Data rozpoczęcia | 2012-12-03 |
Data zakończenia | 2012-12-04 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3034/clienting-dzialanie-zorientowane-na-korzysci-ze-wspolpracy-z-klientami |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkolenia:- doskonalenie umiejętności postępowania zKlientami- zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy zkluczowymi Klientami- dostarczenie wiedzy inarzędzi na temat oceny jakości związku zKlientem- poznanie metod pozycjonowania dostawców Klienta oraz własnej pozycji- doskonalenie umiejętności negocjacyjnych- spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach zKlientamiProgram szkolenia1. Klienci - wprowadzenieKlienci - portret współczesnego KlientaSprzedaż, a cele firmy - priorytetyCele, szanse, zagrożenia, zasobyautomatyczne rozkładanie kosztówwartość stałego KlientaInwestycje w Klientów2. Identyfikacja Klientów docelowychSegmentacja Klientów, grup KlientówKryteria atrakcyjności Klienta, pożądane cechywartość Klienta w czasieczęstotliwość transakcji z Klientemśrednia wartość transakcjiterminowość wywiązywania się ze zobowiązańrentowność ze współpracy z Klientamiwymagania Klienta wobec dostawcyrodzaj tworzonych relacji z dostawcamiAnaliza atrakcyjności KlientówAnaliza rentowności współpracy zKlientami (CVP - cost-volume-profit)Decyzje ipostępowanie zKlientami wg kluczy identyfikacji3. Obsługa zidentyfikowanych Klientów, grup KlientówPomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi KlientaProcedura pomiaruetapy pomiaruanaliza i interpretacja danychDoskonalenie obsługi Klientówustalenie standardów obsługiwspółczynnik obsługi KlientaImplementacjaTworzenie zespołów ds. obsługi KlientówSystemy komunikacji zKlientem - CRM4. Mechanizmy funkcjonujące u KlientaKultury organizacyjne iich rozpoznawanieModel mapy decyzyjnej Klientanieformalne struktury decyzyjne i ich rolataktyki i strategie wejścia5. Budowanie relacji z KlientamiModele kształtowania współpracyEtapy kształtowania więzi - charakterystykaPotencjalne zagrożenia6. Negocjacje z KlientamiDynamika procesu negocjacyjnegoZespoły negocjacyjneRole merytoryczne itaktyczne w negocjacjachSymulacje sytuacji negocjacyjnych - negocjacje pozycyjne (zagadnienia):renegocjacjenegocjacje zespołowe.