Ogłoszenia targów i szkoleń
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 07-08.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2012-09-17 |
Data zakończenia | 2012-09-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5260/coaching-i-monitoring--skuteczne-narzedzia-zarzadzania-jakoscia-w-call-center-07-08102013-szkolenia-otwarte-warszawa |
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zobacz szczegółowy opis szkolenia, cele, korzyści i promocje:http://www.hillway.pl/coaching-i-monitoring-w-call-center/"Trzymaj się z dala od ludzi, którzy tłamszą twoje marzenia.
Mali ludzie zawsze to robią. Jednak naprawdę wielcy sprawiają, że Ty
także możesz stać się wielki."
- Mark Twain