Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Coaching jako metoda doskonalenia pracowników - HR-CJMDP/MAZMAN (EFS).

Coaching jako metoda doskonalenia pracowników - HR-CJMDP/MAZMAN (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6028/coaching-jako-metoda-doskonalenia-pracownikow-hr-cjmdpmazman-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: \"Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP\".Celem projektu "Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP" jest podniesienie kompetencji menedżerskich pracowników powyżej 50 -tego roku życia ze 130 przedsiębiorstw woj. Mazowieckiego. Przyczyni się to do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. lub kontaktując się z naszymi konsultantami: Waldemar Wójcik Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 85 Waldemar.Wojcik@altkom.pl Milena Szkuat Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 91 Milena.Szkuat@altkom.pl lub pod numerem telefonu: 801 80 99 77   Program szkolenia:   1. Idea coachingu: • co to jest coaching; • coaching jako proces; • wybrane nurty coachingu; • zasady i cele coachingu; • korzyści z coachingu. 2. Osoba coacha: • predyspozycje do bycia coachem; • kompetencje coacha; • przygotowanie do zawodu coacha; • rozwój osobisty coacha; • autorytet coacha. 3. Przeprowadzanie coachingu: • etapy coachingu; • diagnozowanie obszarów pracy; • planowanie pracy; • dobór i wykorzystanie metod coachingowych; • prowadzenie rozmów coachingowych; • zadawanie pytań coachingowych; • typowe tematy i problemy poruszane w trakcie pracy; • bariery w procesie coachingu. 4. Ewaluacja i monitoring coachingu: • ocena postępów w trakcie procesu coachingu; • ocena końcowa/okresowa postępów; • zmiana planu coachingu; • zmiana celów coachingu; • wdrażanie coachingu.Cele szkolenia: • poznanie podstawowych zasad i metod coachingu; • przygotowanie do prowadzenia coachingu; • ćwiczenie rozmów i zadawania pytań; • umiejętność stawiania i realizacji celów w procesie coachingu; • ocena przydatności i efektywności coachingu.