Ogłoszenia targów i szkoleń
Coaching w pracy menedżera
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2908/coaching-w-pracy-menedzera |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia:poznasz zasady i metody prowadzenia coachingu,
udoskonalisz umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych,
w tym: zawiązywania kontraktu, budowania relacji z osobą coachowaną,
rozmowa o obszarach rozwojowych, udzielanie informacji zwrotnej, wspólne
szukanie rozwiązań i ustalanie celów rozwojowych.Program szkolenia:
MODUŁ I SZKOLENIA: Coaching jak skuteczne narzędzie doskonalenia umiejętności podwładnych
Istota coachingu menedżerskiegookreślanie celów, wydobywanie zasobów, osiąganie celów, słuchanie i zadawanie pytań, udzielanie informacji zwrotnychróżnice między coachingiem tradycyjnym i menedżerskimkorzyści z coachingu w pracy menedżerauświadomienie pracownikom ich słabych i mocnych strongenerowanie ich kreatywnościbudowanie ich pewności siebiemotywowanie do pracy
MODUŁ II SZKOLENIA: Postawy, umiejętności, narzędzia menadżera-coacha
Postawy menedżera-coacha: Szybkie dostrzeganie oznak trudności Ciekawość Docenianie Inicjatywa Otwartość Empatia Nawyk działania (proaktywność) Przywództwo i zespołowośćUmiejętności menedżera-coacha:Budowanie dojrzałych relacji Mówienie by być słyszanym Słyszenie, co ludzie mówią, a czego nie mówią Udzielanie informacji zwrotnych i wyprzedających Prowadzenie rozmów coachingowych Kształtowanie właściwych relacji w zespole Tworzenie przejrzystych zasad współpracy Asertywność Stosowanie inteligencji emocjonalnej Narzędzia pracy menedżera-coacha: Narzędzia służące budowaniu relacji Narzędzia do pracy z celami Narzędzia do wydobywania zasobów Narzędzia do pracy z zasobami
MODUŁ III SZKOLENIA: Planowanie działań coachingowych
definiowanie celów coachingowych,
celowość i spójność procesu coachingowego: umiejętność dostrzegania i określania problemu
MODUŁ IV SZKOLENIA: Różnorodne metody praktycznego coachingu:
On job training,
Obserwacje,
"Mystery client"
Indywidualne spotkania coachingowe,
Wywiady (przełożony, współpracownik, podwładny, klient),
Samoocena pracowników
MODUŁ V SZKOLENIA: Model rozmowy coachingowej
Częstotliwość zbierania danych,
Kryteria oceny jakości rozmów,
Budowanie kwestionariuszy zbierania danych, formularzy oceny
MODUŁ VI SZKOLENIA: Kontrola działań
Samokontrola pracownika,
Podsumowanie obserwacji,
Analiza zakłóceń, błędów, braku oczekiwanych efektów, wyciąganie wniosków
MODUŁ VII SZKOLENIA: Informacja zwrotna jako narzędzie rozwijania pracowników
Przygotowanie do udzielania informacji zwrotnych
Wyrażanie niezadowolenia – zasada czterech kroków
Zasady udzielania feedbacku
Feedback pozytywny – przekazywanie informacji o zadowalającej jakości pracy
Feedback negatywny – przekazywanie informacji o niezadowalającej jakości pracy (błędy, niestosowane zachowania itp.)Miejsce szkolenia:Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia. Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-z-coachingu-w-pracy-menedzera-szkolenie-otwarte-warszawa/1064.html (przycisk \"Zamów\") Kontakt:W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:mailowy: szkolenia@biznesedukator.pllub telefoniczny: (22) 649 15 83 Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl