Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-19
Data zakończenia 2011-05-20
www http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe.html
Email biuro@szkoleniapraktyczne.pl
Kontakt
www.SzkoleniaPraktyczne.pl
Opis
Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Co zrobić, by dodać słowom mocy i zwiększyć skuteczność przekazu? Warsztaty biznesowe bez żadnych wydumanych "hipnotycznych teorii". Porady, przykłady, ćwiczenia z tworzenia komunikatów marketingowych - Szkolenie odkrywa tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Podczas szkolenia poznasz wiele przykładów, sprawdzonych rozwiązań oraz sytuacji, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi. Bo NIE istnieją reguły, które działają zawsze i wszędzie. PRZESŁANIE SZKOLENIA Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). Jeśli uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu. DOWIEDZ SIĘ I PRZEĆWICZ: * jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story, * jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów, * jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów, * jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych * jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji. PROGRAM Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze? Konkret – coraz cenniejszy! Wyróżniaj - jak i co wyróżniać? Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”? Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy? Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować? Język marki Wewnętrzny PR – teksty na venty. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie List biznesowy (tradycyjny i e-mail) Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby? Zero - szara eminencja Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Dokładne liczby - kiedy i dlaczego? Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki. Slogan reklamowy ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: praca w grupach i indywidualna. PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.