Ogłoszenia targów i szkoleń
COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-05-19 |
Data zakończenia | 2011-05-20 |
www | http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe.html |
biuro@szkoleniapraktyczne.pl |
Kontakt
www.SzkoleniaPraktyczne.pl
Opis
Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Co zrobić, by dodać słowom mocy i zwiększyć skuteczność przekazu?
Warsztaty biznesowe bez żadnych wydumanych "hipnotycznych teorii". Porady, przykłady, ćwiczenia z tworzenia komunikatów marketingowych - Szkolenie odkrywa tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Podczas szkolenia poznasz wiele przykładów, sprawdzonych rozwiązań oraz sytuacji, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi. Bo NIE istnieją reguły, które działają zawsze i wszędzie.
PRZESŁANIE SZKOLENIA
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).
Jeśli uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.
DOWIEDZ SIĘ I PRZEĆWICZ:
* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.
PROGRAM
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkret – coraz cenniejszy!
Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
Język marki
Wewnętrzny PR – teksty na venty. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.
Slogan reklamowy
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: praca w grupach i indywidualna.
PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.