Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Copywriting: tworzenie tekstów promocyjnych, social media, SEO i e-marketing

Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI www.pracowniakompetencji.pl tel. 22 621 00 62
Opis
Adresat szkolenia Adresatami szkolenia są specjaliści oraz managerowie firm i instytucji, którzy chcą nauczyć się lub znacznie udoskonalić swój warsztat, technikę oraz siłę przekazu słowa pisanego. Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim pracownikom działów public relations, reklamy i marketingu, sprzedaży, HR oraz komunikacji wewnętrznej. Cele Szkolenia Celem szkolenia jest dostarczenie Uczestnikom profesjonalnej wiedzy w dziedzinie zarządzania marketingiem „pisanym”, m.in. redakcji efektywnych i efektownych tekstów reklamowych , informacyjnych i dziennikarskich oraz gotowych do natychmiastowego wykorzystania narzędzi sprawdzonych technik promocji w Internecie. Program szkolenia Dzień I WSTĘP 1. O czym on w ogóle mówi? Copyslang – słownictwo branżowe: czym jest claim, headline, body copy, lead, precel, fake, itp. 2. Copywriting mission - pisanie czyli zarabianie dla siebie i dla Klienta. 3. W jaki sposób teksty zarabiają? 4. Rozkład jazdy czyli jak nie dać „zrobić się na szaro” przez Klienta lub agencję – pośrednika - praktyczne uwagi o technice współpracy. 5. Na prawo patrz - podstawy i główne zasady egzekwowania prawa autorskiego 6. Copywriting savoir vivre - zasady rzetelności biznesowej PSYCHOLOGIA COPYWRITING’u 1. Technika komunikacji podczas realizacji projektu copywriter’skiego 2. Empatia Copywritera – ćwiczenia PRE COPYWRITING Wywiad: 1. Wywiad osobisty – jak „wejść w skórę” klienta i w postrzegać biznes jego oczyma –ćwiczenia. 2. Biały wywiad copywriting’u – research, proces kompletowanie wiedzy o kliencie i branży, w której funkcjonuje. Techniki wywiadu. 3. Idea talking - metodologia rozmowy z klientem na temat projektu – jakie czynniki należy uwzględnić aby w 100 % spełnić oczekiwania klienta. 4. Analiza motywacji klienta, celu, oczekiwań. 5. Kompatybilność z projektem graficznym (befor i after party) 6. Alternatywne możliwości realizacji projektu, wybór optymalnej strategii – ćwiczenia Indywidualne. 7. Tworzenie mapy projektu. 8. Drzewko pomysłów – jak stworzyć ścieżkę idei: ćwiczenia w grupach. 9. Konsultacje „rodzinne” – jak się przekonać, że idziemy we właściwym kierunku. Dzień II ABC Copywriting’u 1. Czym jest system AIDA – i jak wykorzystać jego zasady w praktyce – ćwiczenia 2. Unique Selling Proposition – co to jest i w jaki sposób efektywnie poszukiwać najważniejszych cech produktu/usługi – ćwiczenia 3. System KISS = teoria + ćwiczenia TEXT BUILDING 1. Budowa tekstu: zasady konstruowania tekstów z uwzględnieniem ich przeznaczenia 2. Zasady wykorzystania słownictwa branżowego 3. Słowa klucze, słowa wytrychy 4. Wykorzystanie zapożyczeń językowych, symboli i znaków matematycznych w copywriting’u 5. Proporcje przekazu: promocja a warstwa merytoryczna – ćwiczenia 6. Stałe elementy tekstów - CZYM NAPRAWDĘ SĄ? a) HASŁO, TYTUŁ b) NAGŁÓWKI (wg Johna Caplesa) c) LEAD d) BODY 7. Warsztaty a) dobre i złe przykłady wykorzystanych tekstów – konkretne przykłady i ich omówienie b) zasady tworzenia – ćwiczenia • ofert handlowych • tekstów SEO • listów biznesowych • listów do "trudnych" i „bardzo trudnych” klientów • reklamy prasowej • reklamy internetowej • reklamy adwords – ćwiczenia • informacji prasowej • tekstów na www – ćwiczenia Forma szkolenia Szkolenie składa się z części wykładowej (teoretycznej) oraz wielu, oryginalnych i ciekawych zajęć praktycznych angażujących uczestników i pozwalających „na gorąco” weryfikować pozyskane informacje. Trener Od 2010 roku związany z wydawnictwem Forum Press, gdzie pełni funkcję redaktora naczelnego jednego z najpopularniejszych magazynów z branży motoryzacyjnej. Napisał dziesiątki opublikowanych reklam, haseł i sloganów promocyjnych, artykułów tradycyjnych i sponsorowanych, tekstów SEO, stworzył wiele całościowych projektów tekstowych www, pisał scenariusze i werbalizował eventy ATL, dodatkowo przeprowadził sporo wywiadów z czołowymi postaciami polskiego biznesu. Copywritingiem zajmuje się zawodowo od 6 lat – przez ten czas zrealizował mnóstwo projektów m.in. dla wydawnictwa Forum, Czasopisma Controlling, Hoteli: NH, Aquarius SPA, Sand Spa i Clarion Grand, Studio Kern, Salon Urody Inspiracja, ACCA Polska, Gifts journal, Adlabs, Futurebiotics. Zdobywał doświadczenie w poznańskim oddziale TVN 24. Swój warsztat copywriterski aktywnie wykorzystywał w środowisku biznesowym: w branży hotelarskiej, wydawniczej i dziennikarskiej. Zajmował stanowisko specjalisty do spraw marketingu korporacyjnego w hotelach. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu prowadzi interesujące szkolenia, podczas których w ciekawy sposób przekazuje wiedzę, a uczestnicy czują, że „prowadzący” jest prawdziwym praktykiem. Na co dzień zajmuje się wszystkim o czym można interesująco pisać. W międzyczasie czyta i gra w koszykówkę. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+ 23% VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.