Ogłoszenia targów i szkoleń
Copywriting: tworzenie tekstów promocyjnych, social media, SEO i e-marketing
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-06-17 |
Data zakończenia | 2013-06-18 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/476-copywriting-tworzenie-tekstow-promocyjnych-social-media-seo-i-e-marketing.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
biuro3@pracowniakompeptencji.pl
Opis
Adresat szkolenia
Adresatami szkolenia są specjaliści oraz managerowie firm i instytucji, którzy chcą nauczyć się lub znacznie udoskonalić swój warsztat, technikę oraz siłę przekazu słowa pisanego. Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim pracownikom działów public relations, reklamy i marketingu, sprzedaży, HR oraz komunikacji wewnętrznej.
Cele Szkolenia
Celem szkolenia jest dostarczenie Uczestnikom profesjonalnej wiedzy w dziedzinie zarządzania marketingiem „pisanym”, m.in. redakcji efektywnych i efektownych tekstów reklamowych , informacyjnych i dziennikarskich oraz gotowych do natychmiastowego wykorzystania narzędzi sprawdzonych technik promocji w Internecie.
Program szkolenia
Dzień I
WSTĘP
1. O czym on w ogóle mówi? Copyslang – słownictwo branżowe: czym jest claim, headline, body copy, lead, precel, fake, itp.
2. Copywriting mission - pisanie czyli zarabianie dla siebie i dla Klienta.
3. W jaki sposób teksty zarabiają?
4. Rozkład jazdy czyli jak nie dać „zrobić się na szaro” przez Klienta lub agencję – pośrednika - praktyczne uwagi o technice współpracy.
5. Na prawo patrz - podstawy i główne zasady egzekwowania prawa autorskiego
6. Copywriting savoir vivre - zasady rzetelności biznesowej
PSYCHOLOGIA COPYWRITING’u
1. Technika komunikacji podczas realizacji projektu copywriter’skiego
2. Empatia Copywritera – ćwiczenia
PRE COPYWRITING
Wywiad:
1. Wywiad osobisty – jak „wejść w skórę” klienta i w postrzegać biznes jego oczyma –ćwiczenia.
2. Biały wywiad copywriting’u – research, proces kompletowanie wiedzy o kliencie i branży, w której funkcjonuje. Techniki wywiadu.
3. Idea talking - metodologia rozmowy z klientem na temat projektu – jakie czynniki
należy uwzględnić aby w 100 % spełnić oczekiwania klienta.
4. Analiza motywacji klienta, celu, oczekiwań.
5. Kompatybilność z projektem graficznym (befor i after party)
6. Alternatywne możliwości realizacji projektu, wybór optymalnej strategii – ćwiczenia
Indywidualne.
7. Tworzenie mapy projektu.
8. Drzewko pomysłów – jak stworzyć ścieżkę idei: ćwiczenia w grupach.
9. Konsultacje „rodzinne” – jak się przekonać, że idziemy we właściwym kierunku.
Dzień II
ABC Copywriting’u
1. Czym jest system AIDA – i jak wykorzystać jego zasady w praktyce – ćwiczenia
2. Unique Selling Proposition – co to jest i w jaki sposób efektywnie poszukiwać
najważniejszych cech produktu/usługi – ćwiczenia
3. System KISS = teoria + ćwiczenia
TEXT BUILDING
1. Budowa tekstu: zasady konstruowania tekstów z uwzględnieniem ich przeznaczenia
2. Zasady wykorzystania słownictwa branżowego
3. Słowa klucze, słowa wytrychy
4. Wykorzystanie zapożyczeń językowych, symboli i znaków matematycznych w
copywriting’u
5. Proporcje przekazu: promocja a warstwa merytoryczna – ćwiczenia
6. Stałe elementy tekstów - CZYM NAPRAWDĘ SĄ?
a) HASŁO, TYTUŁ
b) NAGŁÓWKI (wg Johna Caplesa)
c) LEAD
d) BODY
7. Warsztaty
a) dobre i złe przykłady wykorzystanych tekstów – konkretne przykłady i ich omówienie
b) zasady tworzenia – ćwiczenia
• ofert handlowych
• tekstów SEO
• listów biznesowych
• listów do "trudnych" i „bardzo trudnych” klientów
• reklamy prasowej
• reklamy internetowej
• reklamy adwords – ćwiczenia
• informacji prasowej
• tekstów na www – ćwiczenia
Forma szkolenia
Szkolenie składa się z części wykładowej (teoretycznej) oraz wielu, oryginalnych i ciekawych
zajęć praktycznych angażujących uczestników i pozwalających „na gorąco” weryfikować
pozyskane informacje.
Trener
Od 2010 roku związany z wydawnictwem Forum Press, gdzie pełni funkcję redaktora naczelnego jednego z najpopularniejszych magazynów z branży motoryzacyjnej.
Napisał dziesiątki opublikowanych reklam, haseł i sloganów promocyjnych, artykułów tradycyjnych i sponsorowanych, tekstów SEO, stworzył wiele całościowych projektów tekstowych www, pisał scenariusze i werbalizował eventy ATL, dodatkowo przeprowadził sporo wywiadów z czołowymi postaciami polskiego biznesu.
Copywritingiem zajmuje się zawodowo od 6 lat – przez ten czas zrealizował mnóstwo projektów m.in. dla wydawnictwa Forum, Czasopisma Controlling, Hoteli: NH, Aquarius SPA, Sand Spa i Clarion Grand, Studio Kern, Salon Urody Inspiracja, ACCA Polska, Gifts journal, Adlabs, Futurebiotics.
Zdobywał doświadczenie w poznańskim oddziale TVN 24.
Swój warsztat copywriterski aktywnie wykorzystywał w środowisku biznesowym: w branży hotelarskiej, wydawniczej i dziennikarskiej. Zajmował stanowisko specjalisty do spraw marketingu korporacyjnego w hotelach.
Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu prowadzi interesujące szkolenia, podczas których w ciekawy sposób przekazuje wiedzę, a uczestnicy czują, że „prowadzący” jest prawdziwym praktykiem.
Na co dzień zajmuje się wszystkim o czym można interesująco pisać. W międzyczasie czyta i gra w koszykówkę.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+ 23% VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce
Miejsce szkolenia:
Pracownia Kompetencji
Opis
Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.