Ogłoszenia targów i szkoleń
Copywriting w praktyce - pisanie perswazyjnych pism do klientów
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-03-02 |
Data zakończenia | 2011-03-02 |
www | http://www.globalbc.pl |
globalbc@globalbc.pl |
Kontakt
PROGRAM SZKOLENIA:
9:00 - 15:30
1. COPYWRITING A WINDYKACJA
2. ZASADY PISANIA PISM PERSWAZYJNYCH
3. MONITY SKIEROWANE DO DŁUŻNIKA
4. ANALIZA I INTERPERETACJA PISM / ODPOWIEDZI NA NASZE MONITY
5. WARSZTAT – pisanie przez uczestników perswazyjnych pism do klientów
Kontakt:
Global Business Center
tel.: 22 830 05 91
email: globalbc@globalbc.pl
www.globalbc.pl
UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji: www.globalbc.pl
Opis
Głównym celem warsztatów jest poznanie zasad tworzenia pism windykacyjnych o charakterze perswazyjnym, nabycie umiejętności ich przygotowywania i dostosowywania formy do profilu klientów, którzy terminowo nie wywiązują się ze swoich zobowiązań finansowych.
:: PODCZAS WARSZTATWÓ M.IN. POKAŻEMY ::
* Jak stopniować napięcie w pismach perswazyjnych - czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
* Co i jak pisać, by być skutecznym w windykacji należności?
* Jak działa język perswazji w pismach będących monitami skierowanymi do dłużnika?
RABATY:
za zgłoszenie do dnia 2011-02-02 otrzymuje się 5.0% rabatu
za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu
Więcej informacji pod adresem:
http://www.globalbc.pl/szkolenie219_copywriting_w_praktyce_-_pisanie_perswazyjnych_pism_do_klientow_
: PODCZAS WARSZTATÓW SWOJĄ WIEDZĄ PODZIELI SIĘ :
MONIKA BARTNIK – doświadczenie w zakresie copywritngu, w tym perswazyjnego kontaktu z klientami za pomocą treści zdobywała m.in. na stanowiskach zastępcy redaktora naczelnego w Pierwszym Magazynie Marketingu i Sprzedaży „Brief”, redaktora miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR. Autorka artykułów prasowych – skupionych wokół tematyki marketingowej i perswazji – publikowanych w takich tytułach jak: „BusinessWeek”, „Gazeta Finansowa”, „Gentleman”, „Home&Market”, „Impact”, „Mobile Internet”, „Prawo i Gospodarka”, „Wprost”.
KONSULTACJE POSZKOLENIOWE DLA UCZESTNIKÓW:
Ocena przygotowanych przez uczestników pism windykacyjnych do klientów
wraz z praktycznymi wskazówkami prowadzącego warsztaty