Ogłoszenia targów i szkoleń
Dobre wrażenie możesz zrobić tylko raz - jak nie chybić? - warsztat kreowania swojego wizerunku
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-03-21 |
Data zakończenia | 2011-03-22 |
www | http://www.globalbc.pl |
globalbc@globalbc.pl |
Kontakt
PLAN SZKOLENIA:
Pierwszy dzień warsztatów
1. AUTOPREZENTACJA - BUDOWANIE I WYKORZYSTANIE WIZERUNKU W KONTAKTACH HANDLOWYCH, JAK NASZA AUTOPREZENTACJA WPŁYWA NA DECYZJĘ KLIENTA ODNOŚNIE ZAKUPU
2. ĆWICZENIE - „Dobre wrażenie możesz zrobić tylko raz. Jak nie chybić?”
3. JAK USTRZEC SIĘ NIEPOŻĄDANEGO FAUX PAS PODCZAS SPOTKAŃ HANDLOWYCH?
4. SZTUKA SŁOWA - JAK BYĆ DOBRYM MÓWCĄ?
5. ĆWICZENIE - „Jak dostosować styl komunikacji do stylu rozmówcy?”
6. ĆWICZENIE - „Mowa ciała a spójność wewnętrzna. Jak być wiarygodnym podczas prezentacji?”
Drugi dzień warsztatów
1. WARSZTATY Z WYKORZYSTANIEM KAMERY - TRENOWANIE PSYCHOFIZYCZNYCH DYSPOZYCJI - całodzienne nagrania oraz analiza wystąpień uczestników
2. JAK PRZYGOTOWAĆ EFEKTYWNĄ PREZENTACJĘ? – SZTUKA PROFESJONALNEJ PREZENTACJI
3. PRESJA PLANU SPRZEDAŻY A EFEKTYWNOŚĆ W CODZIENNEJ PRACY
4. STRES, TREMA – JAK JE OPANOWAĆ PODCZAS SPOTKAŃ HANDLOWYCH
5. ANALIZA I OCENA ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW PODCZAS NAGRANYCH PREZENTACJI - WARSZTATY
6. ANALIZA I OCENA PRZEKAZYWANIA TREŚCI PRZEZ UCZESTNIKÓW PODCZAS NAGRANYCH PREZENTACJI - WARSZTATY
7. EGZAMIN KOŃCOWY
Kontakt:
Global Business Center
tel.: 22 830 05 91
email: globalbc@globalbc.pl
www.globalbc.pl
UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji: www.globalbc.pl
Opis
Projekt „TWÓJ PRZEPIS NA SUKCES W SPRZEDAŻY” realizowany jest przez firmę Global Business Center, w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu
Społecznego, Poddziałanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie.
Cel szkoleń: wzrost kompetencji, kwalifikacji oraz aktualizacja umiejętności zawodowych pracowników zatrudnionych w działach sprzedaży.
Szkolenia skierowane do: pracowników mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw z woj. mazowieckiego, osób w wieku 45+, z wykształceniem maksymalnie średnim, pracujących w obszarze realizacji działań sprzedażowych.
Szkolenia realizowane w ramach projektu stanowią kompleksowy program, który pozwoli wypracować efektywne metody i strategie pracy, a w konsekwencji osiągnąć pozytywne wyniki i sukces w działalności handlowo-usługowej. Uczestnicy mogą brać udział w pojedynczych zajęciach lub w całej edycji szkoleń. Projekt zakłada realizację trzech edycji, w każdej z nich przeprowadzonych zostanie dziesięć 2-dniowych szkoleń zgodnie z HARMONOGRAMEM.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniach:
Dla Uczestnika ..
* Wzrost kompetencji, kwalifikacji oraz aktualizacja umiejętności zawodowych
w obszarze działań sprzedażowych
* Certyfikat poświadczony przez Uczelnię Warszawską im. M. Skłodowskiej-Curie
* Materiały szkoleniowe, przydatne
w dalszej pracy zawodowej
Dla Przedsiębiorstwa ..
* Dofinansowanie szkoleń w 70% - 80%
* Podniesienie efektywności pracy działów sprzedaży
* Aktualizacja wiedzy wśród pracowników, zgodna z wymaganiami rynku
* Integracja celów pracodawcy z celami pracowników
* Zwiększenie zaangażowania i motywacji
* Poprawa komunikacji wewnętrznej
Terminy:
II EDYCJA 21 – 22 luty 2011 r.
III EDYCJA 21 – 22 marzec 2011 r.
Miejsce szkoleń: OXFORD TOWER, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
Profil uczestników: Szkolenie realizowane w ramach projektu skierowane jest do pracowników mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw z woj. mazowieckiego.