Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Dobre wrażenie możesz zrobić tylko raz - jak nie chybić? - warsztat kreowania swojego wizerunku

Dobre wrażenie możesz zrobić tylko raz - jak nie chybić? - warsztat kreowania swojego wizerunku
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-03-21
Data zakończenia 2011-03-22
www http://www.globalbc.pl
Email globalbc@globalbc.pl
Kontakt
PLAN SZKOLENIA: Pierwszy dzień warsztatów 1. AUTOPREZENTACJA - BUDOWANIE I WYKORZYSTANIE WIZERUNKU W KONTAKTACH HANDLOWYCH, JAK NASZA AUTOPREZENTACJA WPŁYWA NA DECYZJĘ KLIENTA ODNOŚNIE ZAKUPU 2. ĆWICZENIE - „Dobre wrażenie możesz zrobić tylko raz. Jak nie chybić?” 3. JAK USTRZEC SIĘ NIEPOŻĄDANEGO FAUX PAS PODCZAS SPOTKAŃ HANDLOWYCH? 4. SZTUKA SŁOWA - JAK BYĆ DOBRYM MÓWCĄ? 5. ĆWICZENIE - „Jak dostosować styl komunikacji do stylu rozmówcy?” 6. ĆWICZENIE - „Mowa ciała a spójność wewnętrzna. Jak być wiarygodnym podczas prezentacji?” Drugi dzień warsztatów 1. WARSZTATY Z WYKORZYSTANIEM KAMERY - TRENOWANIE PSYCHOFIZYCZNYCH DYSPOZYCJI - całodzienne nagrania oraz analiza wystąpień uczestników 2. JAK PRZYGOTOWAĆ EFEKTYWNĄ PREZENTACJĘ? – SZTUKA PROFESJONALNEJ PREZENTACJI 3. PRESJA PLANU SPRZEDAŻY A EFEKTYWNOŚĆ W CODZIENNEJ PRACY 4. STRES, TREMA – JAK JE OPANOWAĆ PODCZAS SPOTKAŃ HANDLOWYCH 5. ANALIZA I OCENA ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW PODCZAS NAGRANYCH PREZENTACJI - WARSZTATY 6. ANALIZA I OCENA PRZEKAZYWANIA TREŚCI PRZEZ UCZESTNIKÓW PODCZAS NAGRANYCH PREZENTACJI - WARSZTATY 7. EGZAMIN KOŃCOWY Kontakt: Global Business Center tel.: 22 830 05 91 email: globalbc@globalbc.pl www.globalbc.pl UWAGA! Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji: www.globalbc.pl
Opis
Projekt „TWÓJ PRZEPIS NA SUKCES W SPRZEDAŻY” realizowany jest przez firmę Global Business Center, w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie. Cel szkoleń: wzrost kompetencji, kwalifikacji oraz aktualizacja umiejętności zawodowych pracowników zatrudnionych w działach sprzedaży. Szkolenia skierowane do: pracowników mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw z woj. mazowieckiego, osób w wieku 45+, z wykształceniem maksymalnie średnim, pracujących w obszarze realizacji działań sprzedażowych. Szkolenia realizowane w ramach projektu stanowią kompleksowy program, który pozwoli wypracować efektywne metody i strategie pracy, a w konsekwencji osiągnąć pozytywne wyniki i sukces w działalności handlowo-usługowej. Uczestnicy mogą brać udział w pojedynczych zajęciach lub w całej edycji szkoleń. Projekt zakłada realizację trzech edycji, w każdej z nich przeprowadzonych zostanie dziesięć 2-dniowych szkoleń zgodnie z HARMONOGRAMEM. Korzyści z uczestnictwa w szkoleniach: Dla Uczestnika .. * Wzrost kompetencji, kwalifikacji oraz aktualizacja umiejętności zawodowych w obszarze działań sprzedażowych * Certyfikat poświadczony przez Uczelnię Warszawską im. M. Skłodowskiej-Curie * Materiały szkoleniowe, przydatne w dalszej pracy zawodowej Dla Przedsiębiorstwa .. * Dofinansowanie szkoleń w 70% - 80% * Podniesienie efektywności pracy działów sprzedaży * Aktualizacja wiedzy wśród pracowników, zgodna z wymaganiami rynku * Integracja celów pracodawcy z celami pracowników * Zwiększenie zaangażowania i motywacji * Poprawa komunikacji wewnętrznej Terminy: II EDYCJA 21 – 22 luty 2011 r. III EDYCJA 21 – 22 marzec 2011 r. Miejsce szkoleń: OXFORD TOWER, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa Profil uczestników: Szkolenie realizowane w ramach projektu skierowane jest do pracowników mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw z woj. mazowieckiego.