Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Doskonała obsługa Klienta

Doskonała obsługa Klienta
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-03-14
Data zakończenia 2013-03-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4248/doskonala-obsluga-klienta-
Email
Kontakt
Most Wanted! Training Institute
Opis
 Tematyka zajęć: DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA 1. Profesjonalna obsługa klienta – definicja i cele co to jest profesjonalna obsługa klienta? korzyści z doskonałej obsługi klienta charakterystyka idealnego pracownika obsługi klienta 2. Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta co to są pozytywne relacje w obsłudze klienta? nastawienie – fundament pozytywnych relacji odpowiedzialność jako efekt pozytywnego nastawienia do problemów wizerunek instytucji i pracownika obsługi klienta a budowanie długotrwałych relacji 3. Oczekiwania klienta podstawowe potrzeby ludzi oczekiwania fizyczne i psychologiczne klientów co kryje się za stanowiskiem klienta, – czyli interesy klienta? 4. Nasze argumenty i atuty na konkurencyjnym rynku lista argumentów rozmowa "językiem korzyści", czyli jak wykorzystać argumenty w rozmowie z klientem? 5. Komunikacja interpersonalna czym jest komunikacja międzyludzka? kanały komunikacji podstawowe płaszczyzny porozumiewania się między ludźmi komunikacja werbalna komunikacja pozawerbalna 6. Podstawowe umiejętności w poprawnym komunikowaniu się aktywne słuchanie, czyli jak słuchać i słyszeć techniki zadawania trafnych pytań techniki oddania pytania techniki dochodzenia do konkretnych oczekiwań klienta 7. Asertywność i empatia w relacji z klientem co to jest empatia? definicja asertywności czy jesteś asertywny/a? łatwo powiedzieć trudno realizować, czyli asertywność, na co dzień 8. Standardy obsługi Klienta co to jest standard rola standardu w organizacji obsługa zgodnie ze standardem – zysk czy zagrożenie