Ogłoszenia targów i szkoleń
Doskonalenie procesu sprzedaży (03-04 czerwca 2016r. Warszawa)
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2016-06-03 |
Data zakończenia | 2016-06-04 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Opis
DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY
Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku handlowca, sprzedawcy, doradcy klienta. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia
i usprawnienia pracy przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta. Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej. Uczestnicy w sposób praktyczny będą przygotowywać prezentację pozycjonującą produktu/usługi, który sprzedają we własnej firmie lub zamierzają sprzedawać. Zwrócona będzie uwaga w szczególności na cechy, pochwały produktów i usług, oraz korzyści dla Kupującego. Omówione zostaną zasady prawidłowej komunikacji z Klientem. Kim jestem? Jaki powinien być sprzedawca? Na to pytanie odpowiemy sobie przy zadaniu dotyczącym mocnych i słabych stron pracy w sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia m.in. dotyczące etapów obsługi Klientów ale również elementy dotyczące utrzymania Klientów już obsługiwanych. Omówimy model L-S-E-O oraz UDI - czyli modele dotyczące cyklu doświadczenia kupującego oraz model w czym sprzedawca w firmie może być lepszy, szybszy na rynku konkurencyjnym. Podczas szkolenia omówione zostaną sposoby pozyskiwania klienta, wszelkie metody pozyskania, w tym tzw. „lejek sprzedaży”. Telefoniczna i mailowa obsługa klienta to również sposób pracy wielu firm. Aby te metody przynosiły efekty powinniśmy zastanowić się jakie etapy specyfiki rozmowy telefonicznej powinny być w naszych firmach udoskonalone. Omówione zostaną pytania otwarte, zamknięte, precyzujące oraz pytania występujące na etapie od rozpoznania potrzeb do etapu zamykania sprzedaży. Ważne w pracy sprzedawcy – handlowca są dokumenty. Zaprezentujemy zasady planowania i organizowania pracy handlowca,
z elementami wyznaczania celów głównych i cząstkowych z uwzględnieniem kalendarza. Ostatnie zagadnienie jakie będzie omawiane to szukanie przyczyn: dlaczego Klient rezygnuje ze współpracy?
Program szkolenia:
1. Jaki powinien być profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy - charakterystyka zawodu sprzedawcy/handlowca/doradcy klienta
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie - cechy - pochwały – korzyści produktów/usług
3. Sposoby pozyskiwania klientów - lejek sprzedaży
4. Metody i sposoby pozyskiwania klienta
5. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Dlaczego warto z nami współpracować – model: L-S-E-O
6. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem – UDI cykl doświadczeń kupującego
7. Prezentacja w pracy handlowca. Sposoby prezentacji – przygotowanie prezentacji pozycjonującej oraz oferty
8. Analizowanie rynku i ofert konkurencji
9. Telefoniczna i mailowa obsługa klienta – etapy specyfiki rozmowy
10. Pytania otwarte, zamknięte, precyzujące, pytania na etapie rozpoznania potrzeb, pytania na etapie doradzania i pokazywania
11. Negocjowanie umów i warunków handlowych
12. Dokumentacja w sprawach handlowych
13. Planowanie pracy sprzedawcy - zarządzanie czasem – plan sprzedaży i jego realizacja, systemy zarządzania bazą klientów, analiza pracy (CRM)
14. Obsługa trudnego Klienta – dlaczego Klient rezygnuje ze współpracy?
Koszt szkolenia brutto: 1480 zł
Uwaga promocja: przy zgłoszeniu 2 osób - trzecia osoba gratis
Szkolenie trwa – 14 godzin dydaktycznych
Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.
Uwaga promocja:
Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, lunch, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.
Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl
Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.