Ogłoszenia targów i szkoleń
Działania marketingowe na rynku B2B
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-13 |
Data zakończenia | 2012-11-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2441/dzialania-marketingowe-na-rynku-b2b |
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:Coraz więcej firm działających na rynku B2B zaczyna rozumieć siłę marketingu. Czy standardowedziałania reklamowe wystarczą w osiągnięciu sukcesu na rynku instytucjonalnym? Czy o każdegoklienta warto walczyć? Czy zawsze zwycięża strategia "najniższej ceny"? Co znaczy siła marki?Kiedy uciekać w nisze rynkowe? Czy utrata klienta na rynku B2B znaczy to samo co utrata klientana rynku B2C?Podczas szkolenia poznają Państwo odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Szkolenie ma na celuzwrócenie uwagi na istotę komunikacji marketingowej i dostosowane jest do specyfiki firmdziałających na rynku B2B.PROGRAM:I. Budowanie marki na rynku usług- kreowanie wizerunku marki- budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych- zarządzanie marką na rynku B2BII. Efektywność działań marketingowych na rynku usług- umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B- efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego- tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B- budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji ikomunikacji na rynku business-to-business- efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2BIII. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B /BTL, targi, PR, event/IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B- programy lojalnościowe /cel, strategia komunikowania, oszacowanie budżetu,strategia wdrażania/; system CRMV. Dyskusja moderowanaTRENER:Wykładowca technik reklamy w Warszawskiej Szkole Zarządzania /studia licencjackie imagisterskie/, manager z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Przez kilkunaścielat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metodywprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowaniakampanii reklamowych. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B.Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programówlojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na GiełdęPapierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji m.in. dla: Kredyt Bank,Elekromontaż Eksport, PLI, Echo Press/Echo Investment, Mitex, GPRD, KPBP, BICK,Prochem, RAFAKO/. Koordynował działania marketingowe dla firm z branży:farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i innych. Przeprowadzaszkolenia otwarte i zamknięte z marketingu i sprzedaży, świadczy usługi consultingowe.Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.