Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

E-marketing - budowanie wizerunku w sieci

E-marketing - budowanie wizerunku w sieci
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2010-12-09
Data zakończenia 2010-12-10
www http://www.akn.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=99
Email szkolenia@akn.pl
Kontakt
KONTAKT: Akademia Szybkiej Nauki Dział sprzedaży szkoleń biznesowych Patrycja Herda, Iza Kapuściak Tel.: 502-190-259 email: szkolenia@akn.pl ; patrycja.herda@akn.pl ; iza.kapusciak@akn.pl
Opis
Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje! Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu. PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ: * jak budować reputację własnej marki w sieci * jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie * z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej * jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy TRENER: Sandra Bichl Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu. Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.