Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywna komunikacja biznesowa

Efektywna komunikacja biznesowa
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/707/efektywna-komunikacja-biznesowa
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna komunikacja biznesowa>>>Szkolenie obejmuje szeroki zakres zaawansowanych technik komunikacji. Odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia nasze funkcjonowanie w relacjach interpersonalnych. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych sposobów komunikacji w biznesie, których opanowanie i stosowanie pomogą szybciej i skuteczniej osiągać cele w procesie komunikacji z innymi osobami. Korzyści dla uczestników Po szkoleniu uczestnicy będą skuteczniej komunikować się wykorzystując różnorodne techniki oraz dostosowywać sposób komunikacji do sytuacji i rozmówcy. Począwszy od umiejętności kształtowania własnej komunikacji i lepszego rozumienia innych po umiejętności przekonywania do swoich racji oraz komunikacji z "trudnym" rozmówcą. Program szkolenia Proces komunikacji - Kluczowe aspekty efektywności- Kanały przekazu Komunikacja niewerbalna - Wykorzystanie mowy ciała- Odczytywanie zachowań rozmówcy- Spójność komunikacji Komunikacja werbalna - Wykorzystanie pytań- Aktywne słuchanie- Parafraza- Udzielanie informacji zwrotnej Bariery i zniekształcenia w komunikacji - Ograniczenia komunikacyjne- Sposoby przeciwdziałania barierom- Reakcje na zniekształcenia komunikacyjne rozmówcy Komunikacja jedno– i dwukierunkowa - Obszary zastosowań- Kryteria skuteczności Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z rozmówcą - Tworzenie pierwszego wrażenia- Elementy ułatwiające budowanie porozumienia- Identyfikacja potrzeb rozmówcy- Otwartość w komunikacji- Sztuka perswazji Inteligencja emocjonalna - Elementy inteligencji emocjonalnej- Wpływ inteligencji emocjonalnej na działanie- Rozwijanie inteligencji emocjonalnej Asertywność - Typy zachowań- Wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji- Zasady i techniki asertywności Rozwiązywanie problemów - Podejście do rozwiązywania problemów- Model rozwiązywania problemów- Negocjowanie rozwiązań- Kontakt z "trudnym" rozmówcą- Postępowanie w sytuacjach trudnych Podsumowanie i wnioski Szkolenie prowadzi: Mirosław Plak Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA